Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer ElGamer:
Går veldig mye i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, da jeg må få gjennomført det. Men da dette måtte oppdateres i dag, så startet jeg opp Hand of Fate, som virkelig overrasker. Overraskende godt spill.


Overraskende? ;)

Siterer IranianNosebone:
Tror jeg skal prøve meg på Tropico 5 i kveld.


Har spilt det 3-4 timer, kjempe flott og et tvers igjennom vel laget spill.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
For 2 dager siden rundet jeg Uncharted 4, og uten tvil det beste spillet jeg har spilt noensinne! Så nå skal jeg prøve ut multiplayeren Blir moro
Gaming is in my DNA
  • 0
@Taktikkeren: Jeg ble også fornøyd med spillet. Godt valg til PS Plus.

Nå har jeg begynt journey 2 i Dark Souls III. Denne gangen prøver jeg online også.
  • 0
Spiller litt Alien Isolation. Ekkelt klokka 4-5 på natta..
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg har endelig prøvd ut litt Blood Bowl II, og må si at det er et gøyalt strategispill.
  • 0
Har plukket opp Metro Last Light Redux igjen. Egentlig ganske artig, skjønner ikke hvorfor jeg la det fra meg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Uncharted collection! Elskkkkkkkeeeer!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Uncharted collection! Elskkkkkkkeeeer!


Kommet langt? Første var tidvis latterlig irriterende å spille, men storyen var bra.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Går i litt League of Legends og Wolfenstein The Old Blood her i huset.
  • 0
Det blir noen runder Overwatch daglig, i tillegg til Fire Emblem: Fates, før jeg hiver meg på Blood and Wine. Utenom det, tror jeg ikke det kommer inn så mange flere spill i sommer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det skal sannsynligvis bli å fullføre The Walking Dead: Michonne, begynne på Blood and Wine og gjerne Manhunt nå framover.
  • 0
Nå går det i Fallout 4, som jeg virkelig må få gjennomført. Kommer sikkert til å ta tid.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kommet langt? Første var tidvis latterlig irriterende å spille, men storyen var bra.


Er på slutten i det første spillet. Gikk inn med en holdning om at jeg skulle tenke at det snart var 10 år gammelt. Har storkost meg, og ja, storyen er ekstremt bra!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg sparer fortsatt Blood and Wine og Manhunt, for det har vært Dark Souls III som har passet meg best de siste par dagene. Alltid noe nytt å oppdage i det spillet.
  • 0
Uncharted 2! Så utrolig deilig spill. Ikke spilt Uncharted 4 enda, så er favoritt spillet mitt i Uncharted serien, inntil videre...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
<quote author="Taktikkeren">Ikke spilt Uncharted 4 enda, så er favoritt spillet mitt i Uncharted serien, inntil videre..</quote

Uncharted 4 er det beste i serien, bare å glede seg!
  • 0
Gleder meg, men må i gjennom de tidligere spillene først. Bare føler at jeg må!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Dark Souls 3. Blir aldri lei den serien.. Hadde det bare kommet en remaster av Demon Souls..
  • 0
Siterer Jokernord:
Hadde det bare kommet en remaster av Demon Souls.


Å herregud det hadde vært fantastisk (Dark Souls 1 også værsåsnill)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ingenting faktisk. Dette strider vel imot alt denne tråden står for, men jeg er inne i spilltørke deluxe. Lurer litt på å fyre opp Skyrim igjen, men samtidig har jeg ikke lyst til å spille det på PS3 mer. Jeg har Elder Scrolls Anthology liggende, men har ikke PC å spille det på...så jepp.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ingenting faktisk. Dette strider vel imot alt denne tråden står for, men jeg er inne i spilltørke deluxe. Lurer litt på å fyre opp Skyrim igjen, men samtidig har jeg ikke lyst til å spille det på PS3 mer. Jeg har Elder Scrolls Anthology liggende, men har ikke PC å spille det på...så jepp.


Du får vente på Special Edition.

Selv går det i noen daglige runder Overwatch, samt at jeg tror jeg nærmer meg slutten i Blood and Wine. Hva som blir det neste "store" etter det, er fortsatt noe usikkert.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ingenting faktisk. Dette strider vel imot alt denne tråden står for, men jeg er inne i spilltørke deluxe. Lurer litt på å fyre opp Skyrim igjen, men samtidig har jeg ikke lyst til å spille det på PS3 mer. Jeg har Elder Scrolls Anthology liggende, men har ikke PC å spille det på...så jepp.


Nå vet jeg ikke om du mener at pcn din er utdatert, eller at du ikke har tilgang til pc i det hele tatt. Har ikke spilt det selv, men det er mange som holder Morrowind for det beste spillet i serien, og det krever neppe mye av pcn for å kjøre ettersom det har en del år på baken..

Lagt til 2016-06-15 21:29:
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Jokernord:Hadde det bare kommet en remaster av Demon Souls.

Å herregud det hadde vært fantastisk (Dark Souls 1 også værsåsnill)


Jatakk til det også! Dark S.1 var det første jeg spilte i serien. Kjøpte det på tilbud i mangel på noe bedre. Hadde ingen anelse om hva som ventet meg..
  • 0
Nettopp begynt på Uncharted 4. Fantastisk åpning og gleder meg veldig til å spille videre. Ellers spiller jeg temmelig mye Warframe. Har blitt sugd såpass hardt inn i det at det er vanskelig å gi slipp nå.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Går i en blanding av League of Legends og Fallout 4 om dagen. Skal få spilt gjennom storyen i Fallout 4 før jeg forlater landet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!