Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Shadows of Mordor som jeg i utgangspunktet hatet ræva av fordi kontrollene var så klussete, noe de fortsatt er, men jeg lot det trekke meg inn og det er faktisk ganske ålreit. Anbefales.
  • 0
Siterer Jokernord:
Nå vet jeg ikke om du mener at pcn din er utdatert, eller at du ikke har tilgang til pc i det hele tatt. Har ikke spilt det selv, men det er mange som holder Morrowind for det beste spillet i serien, og det krever neppe mye av pcn for å kjøre ettersom det har en del år på baken..


PC har jeg, men den er ikke i stand til stort. Planen er å skaffe seg en ny om ikke så lenge. Har ikke prøvd Morrowind jeg heller, men jeg har en følelse av at det ikke klarer å nå helt opp til Skyrim for min del. Kanskje om jeg hadde prøvd det når jeg var mindre, og det hadde en viss nostalgisk verdi for meg. Men det har det altså ikke.

Vurderer å bare starte på Witcher 3: Wild Hunt istedenfor. Det har jeg i det minste på PS4.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
I dag har jeg vært på en skikkelig lang biltur! Så det har for det meste gått i Pokemon Y!
  • 0
Meldal of honor warfighter

Et langt gjeeeesp, men bilsekvensen var ganske bra!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Begynte endelig på Blood and Wine i går. Det ser ut til å leve opp til forventningene. Veldig gøy.
Smite

Helt fantastisk moro med venner. Koser meg med gaming for tiden.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Vel, det tok sin tid, men da har jeg altså startet på The Witcher 3: Wild Hunt. Går inn for å ha noe å kose meg med en stund nå, siden jeg ikke har noen spill jeg vil ha som kommer ut, før senere i år.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Watch Dogs

Nå skal dette spillet plates! Og jeg ser frem til det! Håper jeg har plat innen 7-8 effektive timer.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Går fortsatt i The Witcher 3: Wild Hunt. Har kommet meg til Novigrad nå, og nyter hvert eneste sekund.

Føler meg mer og mer som en idiot som har utsatt å spille det så lenge, tho.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer onkelcleo:
Shadows of Mordor som jeg i utgangspunktet hatet ræva av fordi kontrollene var så klussete, noe de fortsatt er, men jeg lot det trekke meg inn og det er faktisk ganske ålreit. Anbefales.


Enig. Bra spill, men null loot ødela litt for min del, blir ikke så gøy å utforske spillverdenen da..

Lagt til 2016-06-25 02:50:
DS3, opp og ned trappa i Anor Londo på jakt etter proof of a con. kept for tia..
  • 0
Siterer Jokernord:
Siterer onkelcleo hadows of Mordor som jeg i utgangspunktet hatet ræva av fordi kontrollene var så klussete, noe de fortsatt er, men jeg lot det trekke meg inn og det er faktisk ganske ålreit. Anbefales.

Enig. Bra spill, men null loot ødela litt for min del, blir ikke så gøy å utforske spillverdenen da..

Lagt til 2016-06-25 02:50:
DS3, opp og ned trappa i Anor Londo på jakt etter proof of a con. kept for tia..


Enig med det siste, men kontrollene var da ikke dårlige/klussete!?!
Et av de bedre spillene, med mye genialt i seg. Kanskje derfor jeg ikke tenkte nevneverdig over det negative...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Jokernord:
DS3, opp og ned trappa i Anor Londo på jakt etter proof of a con. kept for tia..


Hell on earth. Får PTSD av å tenke på timene jeg la inn for å få alt jeg trengte. Lykke til.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer Jokernord S3, opp og ned trappa i Anor Londo på jakt etter proof of a con. kept for tia..

Hell on earth. Får PTSD av å tenke på timene jeg la inn for å få alt jeg trengte. Lykke til.


Takktakk Usannsynlig lav droprate på dem, gikk sikkert opp 100lvl samtidig, men ble ferdig i går.. Darkwraits og pale tounge-jakt nå
  • 0
God of War

Good shit, burde funnet denne serien for flere år siden. Hydra var et helvete på Spartan!
  • 0
Siterer SirThomas:
God of War

Good shit, burde funnet denne serien for flere år siden. Hydra var et helvete på Spartan!


Har aldri testet, men det nye ser ikke helt uinteressant ut.. Er det ren hack&slash?
  • 0
Går i litt League of Legends nå, før det blir å kaste seg ut i en runde med Fallout 4 og satse på å bli ferdig med storyen.
  • 0
Siterer Jokernord:
Har aldri testet, men det nye ser ikke helt uinteressant ut.. Er det ren hack&slash?


Nja, mer eller mindre. Har ikke spilt så mye, men jeg finner pur glede i å slenge fiendene mine til helvete eller rive dem i to. Så er det jo også de litt større som jeg likte å kalle Loch Ness-monstre. Flere kommer det nok etterhvert, men jeg elsker brutaliteten.
  • 0
Spiller lite for tiden. Fotball-EM må nok ta en del av skylden for det. En annen ting er støynivået på Ps4.. Det er som om et fly holder på å lette .Helt infernalsk. Har nylig åpnet den opp og fjernet store mengder navlelo og hybelkaniner i viften, uten at det har hjelpet nevneverdig.
Det er virkelig ikke behagelig å spille når det er slik.. Blir nok ps3/360 fremover..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Akkurat ferdig med Dragon Age: Inquisition. Husker det var den første anmeldelsen jeg skrev og jeg slaktet det fordi det krasjet og hakket hele jævla tida. Til min forbauselse ble jeg sittende i over femti timer med spillet, og det var veldig, veldig bra. Ble utrolig stille og kjedelig, men faen.. når jeg fikk lov å likvidere hele folkemengder med magi da klaffet det bare. Fuck. Yes.
Går jo i Witcher 3 støtt og stadig. Liker det utrolig godt, og vet jeg fortsatt har mye godt i vente.

Er det noe jeg vil klage på, tho. Så er det at man ikke får noe XP fra visse quest om man er for høy level. Det gir ikke noe mening i det hele tatt, hvorfor skal man straffes ved at det blir enda vanskligere å gå opp i level? Quests er den letteste men samtidig mest ustabile måten å gå opp i level på. Det suger ganske hardt å holde på med et langt quest, for så å få 7 XP. Like greit om man ikke fikk noe XP i det hele tatt, så var man ikke klar over at man gikk glipp av noe.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Går jo i Witcher 3 støtt og stadig. Liker det utrolig godt, og vet jeg fortsatt har mye godt i vente.

Er det noe jeg vil klage på, tho. Så er det at man ikke får noe XP fra visse quest om man er for høy level. Det gir ikke noe mening i det hele tatt, hvorfor skal man straffes ved at det blir enda vanskligere å gå opp i level? Quests er den letteste men samtidig mest ustabile måten å gå opp i level på. Det suger ganske hardt å holde på med et langt quest, for så å få 7 XP. Like greit om man ikke fikk noe XP i det hele tatt, så var man ikke klar over at man gikk glipp av noe.


Opplevd det utrolig ofte. Merker også at selv om jeg er i relativt samme level som oppdraget blir jeg ikke belønnet riktig for det. Husker jeg slakta en cockatrice en gang som tok faen så lang tid ettersom jeg måtte spore ned riktige ingredienser for å lage bomba som skulle lure dritten ut, og det var såvidt pengene dekket de kostnadene en gang.

Utover det er kontrollen helt ekstremt keitete når det kommer til å gå korte avstander. Herregud det er irriterende.
  • 0
Akkurat nå går det faktisk en hel del timer på Pokémon Y . Er i skikkelig mood for litt Pokémon nå som Sun and Moon er på vei.

Jeg trener egentlig bare masse random Pokémons. Utvikler de. Prøver å få flere opp i level 100. Det er kos.
  • 0
Siterer ElGamer:
Går i litt League of Legends nå, før det blir å kaste seg ut i en runde med Fallout 4 og satse på å bli ferdig med storyen.


Hvorfor i svarte f har jeg ikke kjøpt Fallout 4 enda!?!? Har jo sikla på det i 5 måneder...

Siterer onkelcleo:
Akkurat ferdig med Dragon Age: Inquisition. Husker det var den første anmeldelsen jeg skrev og jeg slaktet det fordi det krasjet og hakket hele jævla tida. Til min forbauselse ble jeg sittende i over femti timer med spillet, og det var veldig, veldig bra. Ble utrolig stille og kjedelig, men faen.. når jeg fikk lov å likvidere hele folkemengder med magi da klaffet det bare. Fuck. Yes.


Elsket korte sagt dette, fatter ikke hvor bra det går ann å lage en skog/ørken/kyst så enormt interessant!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Hvorfor i svarte f har jeg ikke kjøpt Fallout 4 enda!?!?


Det anbefaler jeg deg virkelig å kjøpe! Det er helt amazing. Har brukt 62 timer på det nå, og føler at jeg har masse igjen å utforske. Så du får masse for pengene for å si det sånn ;)

Fallout 4 passer perfekt nå som det er sommerferie så det er absolutt ikke et dumt kjøpt.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Siterer Taktikkeren:Hvorfor i svarte f har jeg ikke kjøpt Fallout 4 enda!?!?

Det anbefaler jeg deg virkelig å kjøpe! Det er helt amazing. Har brukt 62 timer på det nå, og føler at jeg har masse igjen å utforske. Så du får masse for pengene for å si det sånn ;)

Fallout 4 passer perfekt nå som det er sommerferie så det er absolutt ikke et dumt kjøpt.



62 timer bare? Jeg har spilt i 200t + på en karakter, fortsatt mer å gjøre.
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!