Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Ja, det er herlig. Knight of the Nine er fantastisk. Har ikke GOTY da så jeg mangler dessverre Shivering Isles . Er det bra?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Nå spiller jeg Reident Evil 4 på Gamecube, fantastisk spill, love it.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer Jonas A D:
Ja, det er herlig. Knight of the Nine er fantastisk. Har ikke GOTY da så jeg mangler dessverre Shivering Isles . Er det bra?


Ja! Eg elskar dei gale innbygarna i New Sheoth!
  • 0
Spiller nå en del Warcraft 3 og Warhammer 40k DoW 2, og litt SSBB.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer thosme:
Citerer The Gamer 459:
Citerer The Gamer 459:
Citerer The Gamer 459:
SSX3 Final Fantasy X Runescape Mario Kart Wii
Super Smash Bros Brawl Super Mario Galaxy Wii Sports Animal Crossing Lets Go The City Pokemon Diamond Nintedogs Dalmantin Midtown Madness 2 Guitar Hero III Legends Of Rock Og Wii Music Og Iron Man Og pokemon battle revolution og Harry Potter og mysteriekammeret og Rayman 3 og Spore og sim city samfunn Ship Simulator 2006 Gold Edition og sid meires pirates! og IL2 Stourmvik rollecoaster tycoon 3 og Zoo Tycoon complete collection og Kung fu panda og ColinMcrae Rally og 2005 Burnot Dominator new super mario bros det er alle holder vel for 7 eller 8 månder og runne de.


OG ratchet and clank size matters på psp fikk det i går og need for speed undercover på psp


henger litt etter


Du burde gå ut iblant


hva mener du?
"Doh!"
  • 0
For øyblikket spiller jeg flere spill. Går i Battlefield 2142, Rome: total realism (mod), Mount and Blade, Resident Evil 5 og Fallout 3

Mye artige spill der ute
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Nå er det mest Perfect World, Star Ocean og Rogue Galaxy... selv om det ikke er mulig å bli ferdig med Perfect World...
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
idag må jeg spille litt Saint's Row 2,
siden den første pakka endelig er klar for nedlasting

Edit:
Damn... meget skuffende oppdrag.
De var like festlige som å pusse sølvtøy.

Noen av de nye klærne og bilene var kule, men det var liksom det.
Hvis du er i tvil om du skal kjøpe den eller ikke.
Tenk litt ekstra...
  • 0
  • Zook
  • Zook
Begynte på Bioshock for mellom én og to timer siden.

Er nå på tredje bane. Kjempebra spill hittil! God stemning og spennende historie. Nå skal jeg bare ha litt mat, så spiller jeg videre.
You're sleeping over, right?
  • 0
Akkurat nå spiller jeg en fin blanding av Assassins Creed og The Elder Scrolls IV: Oblivion. To veldig gode spill, men jeg merker fort at oppdragene i Assassins Creed blir veldig repeterende, som mange andre sier. Men det er fortsatt et meget godt spill.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg spiller Saint's Row 2 akkurat nå, driver med no chop shop greier. Synes det er gøy så langt .
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
  • Zian
  • Zian
Akkurat nå er jeg snart ferdig med Wanted.
Brian: You're drunk. Stewie: You're sexy.
  • 0
Onimusha Dawn of Dreams og så har jeg planer om å runde Spyro the dragon til ps3 og Ninja gaiden sigma etter det og ff8.
  • 0
Jeg spiller Fallout 3.
Men fy faen så sur jeg ble når jeg fant ut at spillet ikke var noe mer. Og måtte begynne helt på nytt
Solberg'
  • 0
Har blitt ferdig med The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena. Knall spill og har begynt på nytt igjen.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Spiller nå Oblivion og LBP, kommer nok snart til å begynne å spille Little Kings Story, skal skaffe meg det til helgen.

Har Tetris på DS og der fikk min tviling (SoL) 1 MIL i score, vet ikke om poengsystemet er likt som i det du prøvde, men hvis det er har du allerede blitt slått grundig
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Spiller ingen rolle jeg xD

Neida, blir vel et par timer på CoD 4 eller BF 2.
  • 0
Jeg spiller ingenting for øyeblikket.:l
I was frozen, today!
  • 0
Fracture.
Glasgow smile.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Cod4 på ps3 og diverse andre på 360..
Hasta la-vista baby!
  • 0
Gitar
Går i metallica, deep purple og "eye of the tiger"
  • 0
Jeg spiller mye forsjellig.
I was frozen, today!
  • 0
Jeg kjøpte meg Resistance2 her om dagen, så driver å spiller det, å ska nok holde på med det til jeg runder det
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!