Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Ash Ketchum:
Nå spiller jeg No More Heroes til Wii


Er det no bra eller? har hørt mye bra om det, men av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri kjøpt det.
  • 0
Siterer Mreow:
Er det no bra eller? har hørt mye bra om det, men av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri kjøpt det.


Hvis du liker action så er det bra! Jeg har aldri vært noe svært glad i Action, men dette liker jeg.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Akkurat nå går det i AC II, Tekken 6 og ikke minst rundspiller jeg God of War III demoen for alt den er godt for, og det er sannelig mye!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nå for tiden er det BF:BC2 beta og MW2
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
MayaWayafeyo! Translated = Modern Warfare 2
Assassississo! Translated = Assassins Creed 2
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
nå for tiden går det i pokemon rumble og ssbb.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nå går det i CoD4, Mw2 og Battlefield 2!
  • 0
Holder på med Resistance: Fall of Man
Rocktober
  • 0
Mw2, og det første lego indiana jones
-Kill -Loot -Return.
  • 0
NetHack... Venter egentlig bare på delene til den nye pc'en min, kommer på fredag.

Lagt til 2009-11-30 21:24:
Og Star Wars: Knights of the Old Republic. 19 kr på Steam.
Sproing!
  • 0
Akkuratt nå spiller jeg Crisis Core for fullt, siden jeg endelig har fått dreisen på saker og ting!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Grand Theft Auto IV
Rocktober
  • 0
Dragon Age: Origins på PC
Fabelaktig!
  • 0
ssbb (som vanlig) og warcraft 3.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Spiller endel MW2 multiplayer og TF2. Har tenkt å få 1000G i spillet Wanted, så det blir nok en gjennomspilling eller to der.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
I juleferien, som for min del starter 18. Desember har jeg planer om å spille gjennom MGS serien i kronologisk rekkefølge, det blir stas tenker jeg. Spesielt med tanke på at jeg ikke har fått prøvd MGS enda. Om jeg ikke tar grundig feil blir vel rekkefølgen slik:

MGS3-MGS-MGS2-MGS4
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat nå går det mest i MW2,
ved siden spiller jeg flere eldre tittler for å samle litt mer poeng.
Og siden jeg er filmgeek blir det også litt av det nye scene it spillet.
  • 0
  • Los
  • Los
Spiller eksamen...

Til jul blir det vel noen nye spill å sette tennene i. Inntil da blir det en ny runde Mass Effect tror jeg, i sorgen av at jeg ikke har penger til å forhåndsbestille Mass Effect 2 LCE Håper jeg får kjøpt den uansett..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Modern Warfare 2, Left 4 Dead 2, Assassin's Creed II
  • 0
Modern Warfare 2, Dragon Age: Origins, The Saboteur, Fairytale Fights, Tekken 6, Star Wars: The Force Unleashed og Wanted: Weapons of Fate.

Jeg skal ikke klage, men det er stress å prioritere hva jeg skal spille.
Glasgow smile.
  • 0
Rock Band 2 står og durer i bakgrunnen mens jeg skriver det her
Knurr...
  • 0
nå går det for harde livet i spirit tracks.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Spiller Torchligth nå for tiden, har rundet Dragon Age og spillt tre karakterer til lvlv 40 på Warhammer Online så trenger et litt mer avslappende spill. Og det er nok det beste spillet jeg har spillt på flere år, genialt kamp system og bra og varierende brett samt utfordrende bosser.
Tungur Knivur
  • 0
Spirit Tracks og New Super Mario Bros. Wii. Storkoser meg med begge to!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kjører skamfort i en BMW e92 M3 på nfs: SHIFT
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!