Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Chillern med Fallout 3...
Decyfered!
  • 0
Bioshock Men snart Heavy Rain og Bad Company 2
  • 0
Fallout 3, Oblivion og Mass Effect
  • 0
skal til å spille sonic and sega all-star racing.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Pokemon Diamond
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Heavy Rain, må bli fort ferdig, har dårlig tid
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Fullførte nettopp Heavy Rain. Et fantastisk spill som makter å vekke følelser i meg, mer enn noe annet spill har klart tidligere. Historien er mesterlig, grafikken er lekker, stemmeskuespillet er glimrende (med noen få unntak), musikken er stemningsfull og hele presentasjonen føles frisk og annereldes.9/10 fra meg! Ett av årets aller beste spill
  • 0
  • Zook
  • Zook
Spilte igjennom Heavy Rain fra start til slutt i dag. Har skrevet en kort mening i "Hvilket spill gjennomførte du sist"-tråden.
You're sleeping over, right?
  • 0
Spiller Mass effect 2, Pokemon Diamond, Borderlands, Madworld og no more heroes.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har enda ikke fullført Bioshock 2 eller Uncharted: Drakes Fortune enda.. I tillegg så kommer BC 2 i i morgen. Planen var at jeg skulle spille mye resten av uka + i helga, men så har jeg såklart ei skoleoppgave som skal leveres på mandag -.-
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Nå går det i mw2, men skal nok spille litt splinter cell pandora tomorrow snart. Kjøpte SC triologien for 99 kr på gamestop
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg spiller Bad Company 2! Wohoo! Go meg!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Resident Evil 4 og litt Super Mario World på emulator.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Akkurat nå går det i Heavy Rain, Assassin´s Creed II og Fallout 3.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg begynte å spille GTAIV: The Lost and Damned i går, når jeg blir ferdig med den skal jeg begynne på The Ballad og Gay Tony.
I was frozen, today!
  • 0
Siden Mass Effect 2 ikke vil funke, kjører jeg igjennom Mass Effect 1 igjen. Kansje jeg greier å runne det to ganger på en uke?
  • 0
MW2 med en venn (Plogo) her på forumet
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Går mye i BF2142 nå. Ellers holder jeg på med å runne RE5 co-op med en venn.
Riddle me this
  • 0
er nesten ferdig med Mass Effect 2
Rocktober
  • 0
Bad company2, bioshock2 samt Oblivion...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Red Faction: Guerrilla
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
Mass Effect 2 - snart Heavy Rain...
  • 0
Nå går jeg egentlig å venter på God of War III, men siden jeg fikk et av årets mest etterlengtede rollespill i postkassen igår, kunne jeg rett og slett ikke la være å prøve Final Fantasy XIII (PS3) Men skal spare Lightning's eventyr til etter jeg er ferdig med Kratos' hevntokt mot de greske gudene (blir aldri verden ferdig med FFXIII før GoWIII kommer 17. Mars)
  • 0
Har gått tilbake til Oblivion nå
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Øh... jeg spiller.
Vel, bare se på "mine spill" så har du svaret.

Prøver stadig å samle achievements i alle spillene på en gang -.-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!