Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mafia 2


achivmentene er ganske lette!
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Siterer Enable:
achivmentene er ganske lette!


Idiot. Du har ikke spillet en gang.

Elsker historien i spillet! Har brukt 11 timer nå. Og er på siste chapter vil jeg tro.
Stemningen er heller ikke værst. Digger å bare cruise rundt i kabrioleten og rocke til 50-talls musikk.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
jeg ble glitcah under mappen og fikk 2achievements
  • 0
jeg elsker når joe er full. det konge bra spillt. og konge bra laget bevegelser og alt joe er herlig fyr ass. digger han. serlig etter det som skjedde med marty. da tok han helt av. er på chapter 11 nå. tar det med ro. nytter spillet, vil ikke runde det med en gang.
  • 0
Siterer 9dazyh:
jeg elsker når joe er full. det konge bra spillt. og konge bra laget bevegelser og alt joe er herlig fyr ass. digger han. serlig etter det som skjedde med marty. da tok han helt av. er på chapter 11 nå. tar det med ro. nytter spillet, vil ikke runde det med en gang.


skulle ikke du forlate tråden?
  • 0
næææ gadd ikke. har slutta å skrive som en flodhest
  • 0
Klarte spillet i dag. Slutten var....ehh......sier ikke mer.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hvorfor er det så mange som synest slutten er så dårlig da?
  • 0
Runna det nå. Brute helga på det, med andre ord; for kort! Ihvertfall med tanke på hvor lenge vi har venta. Håper det kommer utvidelser da.

Uansett, fornøyd med spillet, herlig stemning, story og gameplay. I want more!

Lagt til 2010-08-29 18:39:
BTW: Selv om jeg har runda står det at jeg bare har 71% comletion på spillet. Er dette bare fordi jeg ikke har funnet alle posterne og Playmatene, eller fordi det kommer en DLC for å tilføye storyen mer?
Heihei
  • 0
Håper ikke jeg møter på det problemet
Gå på spill.no De har lagt ut sin første videoanmeldelse av mafia 2.
Ganske rart å høre jon cato, hadde tenkt meg en helt annen stemme
Hvorfor slutta egentig jon cato i GR og begnte i spill.no? Fikk han bedre betalt eller?
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Paulie:
BTW: Selv om jeg har runda står det at jeg bare har 71% comletion på spillet. Er dette bare fordi jeg ikke har funnet alle posterne og Playmatene, eller fordi det kommer en DLC for å tilføye storyen mer?


Det er jo allerede kommet en som heter "The Betrayal of Jimmy". Har den selv siden den fulgte med Nordic Bonus Edition, men den kan også kjøpes for 59 kr.
Senere kommer også en som heter "Jimmy's Vendetta".
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Det er jo allerede kommet en som heter "The Betrayal of Jimmy". Har den selv siden den fulgte med Nordic Bonus Edition, men den kan også kjøpes for 59 kr.
Senere kommer også en som heter "Jimmy's Vendetta".

Fikk ikke noe kode med min Nordic Edition:/
  • 0
The Betrayal of Jimmy? wtf? Jeg fikk bare Jimmy's Vendetta
Fabelaktig!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Noen andre som syns det er for få checkpoints?

Spoiler:Er på chapter 14 nå (vet det er nær slutten, men må dessverre avslutte fordi TV-rommet er opptatt), og holder på å rane butikker for å samle opp penger. Fikk nok penger en gang, men ble drept av politiet rett etterpå. I stedet for at det kommer checkpoints når man har alle pengene måtte jeg gjøre alt på nytt. Sinnsykt irriterende, minner om GTA IV.

Siterer Bobonor:
The Betrayal of Jimmy? wtf? Jeg fikk bare Jimmy's Vendetta


Sikker? Jimmy's Vendetta kommer jo i morgen, 30. august. Trophylisten er allerede klar dog. Ingen trophies til The Betrayal of Jimmy.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hvem er Jimmy?
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Moren din

Lagt til 2010-08-30 07:28:
Siterer EXcrack:
Citerer 9dazyh:
jeg elsker når joe er full. det konge bra spillt. og konge bra laget bevegelser og alt joe er herlig fyr ass. digger han. serlig etter det som skjedde med marty. da tok han helt av. er på chapter 11 nå. tar det med ro. nytter spillet, vil ikke runde det med en gang.


skulle ikke du forlate tråden?
Siterer 9dazyh:
næææ gadd ikke. har slutta å skrive som en flodhest




HAHA, jævli bra 9dayzh
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Siterer Gravkorset:
Fikk ikke noe kode med min Nordic Edition:/


Du får den bare hvis du har PS3.

Kan man kjøpe begge tilleggspakkene nå?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Nettopp ferdig med Mafia II. Jevnt over bra, men syns det var litt kort? Mener å huske at Mafia var en del lengre enn dette. Uansett: Skulle inn på PSN for å laste ned "the betrayal of Jimmy", men når jeg skulle logge på PSN fikk jeg bare opp: "This service is not available in your country/region". Andre som har tilsvarende problem på PSN i dag?

Lagt til 2010-08-30 13:50:
"Har du prøvd å logge deg inn på Playstation Network uten hell i dag? Det er bare å legge ned hammeren og slegga, for PSN er stengt på grunn av vedlikehold i dag. Onlinespill skal imidlertid fungere som normalt, og går alt etter planen vil nettverket være oppe igjen til kveldstid."

Ok! Da vet vi altså det!
  • 0
Siterer Bulket testikkel:
Moren din


Takk for et fantastisk svar.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Noen som vet hvor mye Jimmys Vendetta koster?
Heihei
  • 0
Siterer Enable:
Citerer Bulket testikkel:
Moren din


Takk for et fantastisk svar.



Det er vel ikke et så vanskelig problem og søke på MAFIA 2 JIMMY på Google da?
Tar deg mye kortere tid enn å vente på at noen skal svare
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Samma det. Skal ha den uansett. : D
Heihei
  • 0
Siterer Bulket testikkel:
Det er vel ikke et så vanskelig problem og søke på MAFIA 2 JIMMY på Google da?
Tar deg mye kortere tid enn å vente på at noen skal svare


Men det at du skriver "Mor di" i stedet for svaret. Viser bare at du er helt hjernedød.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Hørt at dette spillet er... ok. Hva sier dere? Og jeg vil ikke ha svar fra 9dazyh, for han digga spillet lenge før han spilte det
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!