Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Zelda ~ Offisiell tråd ~


  • RDB
  • RDB
Har merka at det er så sykt mange Zelda: Twilight princess-tråder, men ingen som er for alt som er zelda-relatert, så jeg kom på at det var på tide at noen lagte denne tråden.

(Til de som ikke vet det så er dette en tråd hvor man kan spørre/diskutere/snakke om alt som har noe med zelda å gjøre.
  • 0
du kan snakke om zelda i tråden for twilight princess også.

mod......."DONT CLOSE THIS"
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Herlig! Fikk lyst til å spille Ocarina of Time igjen. Savner Hyrule og Saria og han late bonden på Lon Lon Ranch.
  • 0
Denne blir oppe, er større fare for at resten ryker når det blir mere liv her
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Driver faktisk og runner Ocarina of Time for første gang heer ^^ på project 64.. sinnsykt konge.. har nesten akkurat blitt eldre.. konge spill.
  • 0
  • Ole
  • Ole
Vi driter i prating om roms her? Spillet er snart spillbart gjennom Wii.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Ja men har noen andre enn meg The legend of Zelda: collectors edition? Zelda 1 2 majoras mask ocarina of time og demo til wind waker(selvom jeg ahr wind waker)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
ja close vi har allerede en
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Jeg har collectors edition. Tror nesten jeg har alle Zelda spillene... Venter bare på TP nå Spiller ikke noe Zelda for tiden. Ble ferdig med WW for andre gang , ikke så lenge siden
  • 0
  • RDB
  • RDB
Noen som vet om ZELDA: OOT-master quest skal være nedlastbart på wii? skal jeg komme igjennom zelda: OOT igjen så hadde det vært tøft å få prøvt det.
  • 0
Etter å ha sett Zelda Retrospective parrt 6(og ikke forstått så mye av historien) har jeg planer om å runde alle Zelda spillene kronologisk, sånn at jeg får helhetsinntrykket. Hvor mange har dere rundet?
  • 0
Har rundet Ocarina Of Time.. Majoras maske og Wind waker

Alle er konge spill og håper det aldri slutter med Zelda
"I plan on living forever. So far, so good"
  • 0
Siterer Kengro:
Denne blir oppe, er større fare for at resten ryker når det blir mere liv her


men da er jo saken grei da

Lagt til 2006-11-28 14:36:
har runna minish cap og wind waker.
holder på med link to the past og OOT.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • RDB
  • RDB
Kom på noen tidligere uttalelser fra nintendo om at dette skulle være det siste zelda-spillet i denne stilen. Altså at noe kommer til å være anderledes med kommende zelda-spill. tror du di da snakte om wii-kontrolleren (dette var før vi visste om wii)
  • 0
Vet ikke, men det er d siste Zelda spillet på GC..Det med at der er det siste Zelda spillet i den stilen er jeg usikker på, men hvis det da er sånn, så ødelegger de spilleopplevelsen
"I plan on living forever. So far, so good"
  • 0
  • RDB
  • RDB
kan jo være at det er noe enkelt som at de legger på stemmer til NPC'er (hvem som helst utenom link så er det greit for meg) eller kanskje at de går til noe utradisjonelt med templene og slikt. vet ikke jeg. trorke det er noe grusomt.
  • 0
For håpe det og ser fram til TP... Men hvis de endrer spillet sånn som du sier det.. at de legger til stemmer..så høres det ganske rimelig ut..fordi jeg har altid lurt på kossn stemmen til link hadde vert
"I plan on living forever. So far, so good"
  • 0
du har jo lyder når han hugger vilt med sverdet
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • RDB
  • RDB
ja, men det er bare en japaner som skriker. vil egentlig ikke at link har stemme. hvem som helst utenom ham.

tenk deg om: link på tysk. (brrrrr!)
tror vi holder oss til NPC'er der, altså.
  • 0
  • Ole
  • Ole
Musikken kunne trengt en overhaling også.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
word!!!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har rundet zelda 1 og 2 ocarina of time majoras mask link to the past wind waker
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
holder på med a link to the past.
er ferdig med 2 krystal templer i dark world.
vi må få fler poster her
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Meget fett at man kan laste alle zelda spilla ned på wii
"In memorial of 9\11"
  • 0
Siterer Dmcry_dante:
Meget fett at man kan laste alle zelda spilla ned på wii


Ja vet, det er dritt kult. Men du kan det ikke med en gang da.
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!