Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Zelda ~ Offisiell tråd ~


Siterer Fable 2:
hei jeg lurer på om noen har rundet Zelda phatom hourglasses ???
jeg klarer ikke få takk i the 3 sea chart


har rundet det men er ikke siker på hvor man får tak i sea chart 3
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
jeg har runna det
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Siterer remote:
Wii har nok casual-spill, så for min del håper jeg at det ikke blir preget av det. Men vanskeligere bosser og annerledes historie er velkommen.


Det mener jeg også, men jeg tipper Nintendo ville gjort hva som helst for å gjøre det neste spillet mer tilgjengelig for casuals.

Siterer Fable 2:
hei jeg lurer på om noen har rundet Zelda phatom hourglasses ???
jeg klarer ikke få takk i the 3 sea chart


Har rundet PH, men husker ikke hvordan veien til det tredje Sea Chart er. Det er i "Temple of the Ocean King". Foreslår at du sjekker linken til remote for nærmere walkthrough...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
jeg er ikke så sikker jeg heller
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
The Legend of Zelda er det beste eventyr til nintendo uansett, den er alle andre evntyr spill
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Jeg har det tredje kartet i Phantom Hourglass. Har ikke rundet det ennå nei, har problemer med noe småtteri. Men kanskje jeg skal sette meg ned nå?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Har nettopp bestilt meg zelda the wind waker + master quest (som var med som en bonus disc). Jeg gleder meg veldig til å spille wind waker.

PS. Hva synes dere er best? Wind Waker eller Ocarina of Time?
  • 0
Siterer svænni:
Har nettopp bestilt meg zelda the wind waker + master quest (som var med som en bonus disc). Jeg gleder meg veldig til å spille wind waker.

PS. Hva synes dere er best? Wind Waker eller Ocarina of Time?


Hvor bestilte du det hen? Har lett overalt!
En Fuego!
  • 0
Siterer Gamer123:
Citerer svænni:
Har nettopp bestilt meg zelda the wind waker + master quest (som var med som en bonus disc). Jeg gleder meg veldig til å spille wind waker.

PS. Hva synes dere er best? Wind Waker eller Ocarina of Time?


Hvor bestilte du det hen? Har lett overalt!


Har du også lett overalt!

Jeg bestilte det på macgames på nettbutikken deres, men jeg tror ikke det er noen bra side, for mange av spillene er veldig dyre, i allefall gamecube spillene. Men det var den eneste norske siden som jeg fant som det gikk an å kjøpe wind waker. Det går an å få kjøpt det på qxl, men der tror jeg det bare er brukte.

http://www.macgames.no/shop/
  • 0
Ok, takk

Lagt til 2009-03-08 16:14:
503 kr
En Fuego!
  • 0
Siterer Gamer123:
Ok, takk

Lagt til 2009-03-08 16:14:
503 kr


Jepp.

Lagt til 2009-03-08 16:17:
Det blir nesten 600 hundre med frakt og annen dritt

Lagt til 2009-03-08 16:18:
Men det inneholder to spill da
  • 0
Joda... Men det er dyrt
En Fuego!
  • 0
Siterer Gamer123:
Joda... Men det er dyrt


Du kan kjøpe det fra utenlandske sider da.

Lagt til 2009-03-08 17:13:
Amazon.com kanskje...
  • 0
fikk besøk i forrige uke, hadde lovet å spille wind waker spillte det rundt dagen etterpå, d er favoritt zelda spillet mitt, men jeg har spillt det veeeldig mye.

jeg har:
windwaker/ocarina of time/master-quest
the legend of zelda
adventure of link
links awakening
ocarina of time
majoras mask
minish cap
phantom hourglass
link to the past
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Oi Jeg har:

Twilight Princess
Ocarina of Time

Hehe
En Fuego!
  • 0
Jeg har:

Twilight Princess
Ocarina of Time ( Wii )
Phantom Hourglass
Link's Awakening? Ja, jeg har det faktisk! Men har ikke spilt det....xD
Love is our resistance!
  • 0
jeg har:
twillight princess(wii)
windwaker
Collectors edition(zelda 1,2,ocarina of time og majoras mask)(gc)
Link to the past(VC)
og masterquest discen til windwaker
links crossbow training
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer Evven11:
Jeg har:

Twilight Princess
Ocarina of Time ( Wii )
Phantom Hourglass
Link's Awakening? Ja, jeg har det faktisk! Men har ikke spilt det....xD


Why not?
En Fuego!
  • 0
zelda collectors edition er en perle! godt å ha det første og andre spillet, pluss majoras mask og ocarina of time.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Gamer123:
Why not?


Jeg gidder ikke å spille på den stygge, herpa, dustete, dumme GBA-en min.
Love is our resistance!
  • 0
Siterer gnomely:
zelda collectors edition er en perle! godt å ha det første og andre spillet, pluss majoras mask og ocarina of time.


eg har så vidt prøvd zelda 1 og 2 hehe e kjedelig.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
er man fan og lider av samlemani så....ja...u do tha math^^
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
er man fan og lider av samlemani så....ja...u do tha math^^


eg måtte ha den jeg også men har ikkkje orket å spille meg gjennom dem
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
har spillt gjennom det første^^ det er faktisk bra, veldig gammeldags da men

jeg hater at i majoras mask, så er alt som det var igjen...f.eks at vannet i sumpen er giftig, fjellet er fortsatt dekket av is osv -.-
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!