Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Zelda ~ Offisiell tråd ~


Siterer Evven11:
Citerer Gamer123:
Why not?


Jeg gidder ikke å spille på den stygge, herpa, dustete, dumme GBA-en min.


Men det er greit å spille på den da du skal spille Pokémon Fire Red -.-
En Fuego!
  • 0
Jeg spiller Pokémon Fire Red på Nintendo DS Og jeg vet ikke helt hvor GBA'en min er, når jeg tenker meg om....
Love is our resistance!
  • 0
Sorry da
En Fuego!
  • 0
Ikke si sorry!
Love is our resistance!
  • 0
Noen som vet hvor det går an å bestille Zelda the wind waker? Jeg vil helst kjøpe det fra en norsk butikk. Noen som vet om noen nettbutikker eller noen butikker i Trondheim hvor det går an å kjøpe det, har lett på nettet overalt etter norske brae nettbutikker som selger wind waker, men jeg finner ikke noen.

Jeg skal til Trondheim om noen dager, så det har vært fint om noen kunne nevne noen butikker i Trondheim som selger wind waker.
  • 0
Siterer svænni:
Noen som vet hvor det går an å bestille Zelda the wind waker? Jeg vil helst kjøpe det fra en norsk butikk. Noen som vet om noen nettbutikker eller noen butikker i Trondheim hvor det går an å kjøpe det, har lett på nettet overalt etter norske brae nettbutikker som selger wind waker, men jeg finner ikke noen.

Jeg skal til Trondheim om noen dager, så det har vært fint om noen kunne nevne noen butikker i Trondheim som selger wind waker.


http://shopping.kelkoo.no/ssc-6513-zelda-wind-waker.html

Denne nettsiden så nå engang lovende ut. Om du ønsker å kjøpe det i trondheim, så må du nok oppsøke butikker som selger brukt, f.eks. Game, Spiderman eller GameStop.
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
http://shopping.kelkoo.no/ssc-6513-zelda-wind-waker.html

Denne nettsiden så nå engang lovende ut. Om du ønsker å kjøpe det i trondheim, så må du nok oppsøke butikker som selger brukt, f.eks. Game, Spiderman eller GameStop.


Den kelkoo sia førte bare til engelske sider, så jeg tror jeg må prøve å finne det i Trondheim. En venn av meg så etter om de solgte wind waker på Gamestop, men det gjorde de ikke. Så jeg tror jeg prøver å kjøpe spillet på Game eller Spiderman.
  • 0
Jeg gleder meg til det kommer flere gameplay-videoer av Spirit Tracks. Jeg har nettopp runnet Phantom Hourglass og det er utrolig bra! KJEMPEBRA!
Nå er jeg enda mer hypa på Spirit Tracks.
Love is our resistance!
  • 0
Håper vi får høre om ett nytt Zelda spill på Wii. Gleder meg til E3 kjenner jeg
  • 0
Det gjør jeg og! Veldig, faktisk. Hvis Nintendo ikke annonserer noe nytt zelda-spill til Wii, da.. da griner jeg!
Love is our resistance!
  • 0
de BØR annonsere nytt zelda på wii. Når jeg trykte meg inn på "nytt zelda- spilla anonsert" og så Spirit Tracks, døde jeg litt på innsiden. Nintendo, PLIZ gjenoppliv meg!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Lastet ned Ocarina of Time i dag med Wii Points.. Det er jo helt konge!
Alle som ikke har spilt det burde laste det ned! Anbefales!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Lastet ned Ocarina of Time i dag med Wii Points.. Det er jo helt konge!
Alle som ikke har spilt det burde laste det ned! Anbefales!

Sant nok, Ocarina of Time er et mesterverk av et spill. Har selv lastet ned Majoras Mask og A Link to the Past med Wii Points. Har kun spilt Majoras Mask enda, og anbefaler det på det varmeste! Ble selv litt overrasket over hvor utrolig mørkt og dystert Majoras Mask er, men spillet er utrolig morsomt uansett. Spesielt å samle masker er gøy, gir meg noe å gjøre når jeg er lei Main Quest.

Gleder meg til å få prøvd A Link to the Past. Har prøvd det mange ganger før, men har aldri klart tredjeboss. Håper inderlig jeg klarer å ta ham denne gangen.
Square Enix.
  • 0
Hehe, det tror jeg er artig!

Har kommet til Zora sin plass på Ocarina of Time. Sitter fast med en gigantisk hval. Får se hva jeg kan gjøre i morgen
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer legion_kart:
de BØR annonsere nytt zelda på wii. Når jeg trykte meg inn på "nytt zelda- spilla anonsert" og så Spirit Tracks, døde jeg litt på innsiden. Nintendo, PLIZ gjenoppliv meg!

Helt FUCKING enig!
Vi er skikkelig hypa på et nytt zelda til wii og så kommer de ut med et nytt spill til DS?!?!?
Jeg likte phantom hourglass, men konsoll Zelda er myeeeee bedre.

Lagt til 2009-05-30 10:20:
Siterer Ash Ketchum:
Hehe, det tror jeg er artig!

Har kommet til Zora sin plass på Ocarina of Time. Sitter fast med en gigantisk hval. Får se hva jeg kan gjøre i morgen

Gi hvalen en fisk, and u will get an unpleasant surprise.
Haters gon' hate
  • 0
Jeg ber dere Nintendo! Annonser ett nytt Zelda på E3!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Er det noen som har The legend of zelda: oracle of seasons? Mitt første spill!
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Er det noen som har The legend of zelda: oracle of seasons? Mitt første spill!


Ingen?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer Soma Cruz:
Er dette Zelda-bildet Miyamoto viste fram bak lukkede dører?

http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/06/fullzelda.j

pg


Ja.

Siterer BlueDaf:
Er det noen som har The legend of zelda: oracle of seasons? Mitt første spill!


Ikke jeg eller noen jeg kjenner i hvert fall.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Noen som har peil på hvor man kan få kjøpte eldre Zelda GC-spill som Wind Waker og Four Swords? har sjekka med finn.no og Qxl, men der så jeg ingen. Er det noen nettsteder som fortsatt har slike gamle spill?
  • 0
Siterer Aiden:
Noen som har peil på hvor man kan få kjøpte eldre Zelda GC-spill som Wind Waker og Four Swords? har sjekka med finn.no og Qxl, men der så jeg ingen. Er det noen nettsteder som fortsatt har slike gamle spill?


Dette lurer jeg også på! Har så lyst på Wind Waker.
Love is our resistance!
  • 0
  • Arda
  • Arda
Har ikke runnet Zelda på Wiien ennå, får vell gjøre det minst før det nye Zelda kommer=).
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!