Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Zelda ~ Offisiell tråd ~


Siterer Crazy Kraken:
Men jeg syns ihvertfall stilen på det nye Zelda spillet var kul. Men jeg ble også litt skeptisk da jeg så bueskytingen osv. Skal man ha tid til å fomle så mye for å skyte ett skudd?


Reagerte på det jeg også, men nå må vi jo huske at dette er en ganske tidlig fase i utviklingen av spillet, så de har jo fortsatt tid på seg til å rette opp diverse feil.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kanskje de legger inn slow mo? Sånn at man skal ha tid til å skyte mener jeg?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kanskje de legger inn slow mo? Sånn at man skal ha tid til å skyte mener jeg?


Kanskje de legger inn "dead eye" ;]
Hei.
  • 0
tror man kan z-targete med buen, som foer. da gaar det fort og greit. ellers sliter jeg
Mother! Time to GO!
  • 0
Ja helt enig Snapple
Per aspera ad astra
  • 0
Tipper det blir en type z-targeting på buen. Hvis jeg tar OOT som et eksempel, så kan man jo både sikte manuelt samtidig som z-targeting er mulig. Tviler på at de har fjernet så mye på den delen :p
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
tror også det blir noe z-target aktig, ja.
Men gleder meg helt sykt!
Det eneste som plager meg (blitt nevnt før) er det med grafikken.
jeg syns den var klumpete og rar, likte ikke wind waker grafikken heller.
TP hadde den beste grafikken, syns dem kunne tatt en litt mer oppdatert versjon av den i det nye spillet. Og ikke gjøre det enklere? Fiendene så også ganske barnslige ut i det nye spillet, men det er min mening

Digger starten på traileren da majoras mask og alt kommer: EPIC!
  • 0
Grafikken på det nye Zelda er jo rå! Halvveis cel-shading og greier. Eneste som plager meg er at bakgrunnen og enkle ting ser ut som hastverkarbeid (trær f.eks) Gameplayet så jo helt ok ut. Det har ikke blitt vist noe interessant nytt annet en itemsene etter min mening.
For å være helt ærlig hadde jeg håpt på et mer mørkt og brutalt Zelda, med en dyp historie med avanserte kontroller og gameplay. Tp var et skritt i den retningen, men dette spillet blir tre tilbake
Gleder meg utrolig uansett.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Siterer littsnill:
Grafikken på det nye Zelda er jo rå! Halvveis cel-shading og greier. Eneste som plager meg er at bakgrunnen og enkle ting ser ut som hastverkarbeid (trær f.eks) Gameplayet så jo helt ok ut. Det har ikke blitt vist noe interessant nytt annet en itemsene etter min mening.
For å være helt ærlig hadde jeg håpt på et mer mørkt og brutalt Zelda, med en dyp historie med avanserte kontroller og gameplay. Tp var et skritt i den retningen, men dette spillet blir tre tilbake
Gleder meg utrolig uansett.


Vel, du snakker om hastverk, men du må huske at spillet fortsatt ikke er ferdig.
Og selv om kanskje grafikken virker "lystig", så trenger da ikke det være en stopper for et mørkt spill, med en god og dyp historie.
Av det jeg lille vi har fått hørt om historien, syns jeg det virker svært lovende.
Så påstanden din om at "TP var et skritt i den retningen, men dette blir tre tilbake" tror jeg du skal være forsiktig med å bruke før du faktisk har spilt det ferdige spillet.
Anngående kontrollen, den tror jeg vil sitte som en pil midt i skulltulaen.
Hei.
  • 0
Litt synd på Shigeru Miyamoto egentlig. Han gir oss wind waika, og alle hater det og sier det har stygg grafikk. Også kommer Tuwaraito Princessu, og da klager folk over at det er så mørkt og dystert. Så viser de Skywardo sewordo, som er en blanding av de to overnevnte. Også klager alle igjen! Hva vil egentlig fansen ha?
Haters gon' hate
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Litt synd på Shigeru Miyamoto egentlig. Han gir oss wind waika, og alle hater det og sier det har stygg grafikk. Også kommer Tuwaraito Princessu, og da klager folk over at det er så mørkt og dystert. Så viser de Skywardo sewordo, som er en blanding av de to overnevnte. Også klager alle igjen! Hva vil egentlig fansen ha?


Var vel kanskje å overdrive dette her?
Greit nok at folk var skeptisk til Wind Waker sin grafiske stil, men når selve spillet ble lansert skiftet de fleste mening. Av de klagene som oppstod vil jeg si var hovesakelig på grunn av seilingen (som jeg selv likte meget godt).

At spillet i 2006 ble kåret til det 26. beste spillet gjennom tidene av IGN sine lesere sier vel sitt?

Jeg vil heller ikke si at folk klaget over at Twilight Princess var mørkt og dystert. Kan skjønne at noen fans av serien ble litt skuffet over vanskelighetsgraden, men jeg finner spillet i seg selv meget vakkert og godt gjennomført. Ikke blant mine topp tre, men fortsatt et spill verdig Zelda navnet.

At Skyward Sword har gitt blandede meninger blant fansen ser jeg bare på som naturlig. Fansen vil alltid ha forskjellige meninger om hva et virkelig godt Zelda spill er for dem, og slik vil det nok alltid være. Å lage et spill som tilfredsstiller absolutt alle sine behov er vel strengt talt umulig.
Personlig er jeg meget positivt til hva vi har fått servert av spillet hittil, både av gameplay, historie og grafikk.
Hei.
  • 0
Jeg tror nok fansen vil ha Ocarina of Time style på grafikken. Personlig ELSKET jeg Wind Waker og alt ved det(bortsett fra vind-sangen). Det er jo ikke så veldig rart at fansen reagerer når man kombinerer grafikken på spillet som mange var skeptisk til, og spillet som alle hadde store forventinger til, men skuffet mange.
  • 0
Siterer zonyy:
Jeg tror nok fansen vil ha Ocarina of Time style på grafikken. Personlig ELSKET jeg Wind Waker og alt ved det(bortsett fra vind-sangen). Det er jo ikke så veldig rart at fansen reagerer når man kombinerer grafikken på spillet som mange var skeptisk til, og spillet som alle hadde store forventinger til, men skuffet mange.


Skeptiske ville nok noen blitt uansett.
Ja, folk var veldig i tvil når det gjaldt WW grafikken, men når spillet først kom ut og folk faktisk fikk prøvd det, fikk pipen en annen låt.
Og når det gjelder TP, så var det nok ikke grafikken som skuffet de fleste.

Det blir litt feil å basere skepsisen på bakgrunn av at det er en grafikkstil som er en kombinasjon av to foregående grafikkstiler, som av din oppfatning skuffet mange, men som i virkeligheten ikke gjorde det.
Hei.
  • 0
zelda vekker mange gode minner
  • 0
Jeg likte den stilen OoT og MM hadde, selvom jeg også likte den dystre stilen i TP. Jeg har vært mer skeptisk til WW og den nye stilen som kom nå. Jeg syntes heller ikke grafikken i WW fant veien inn i hjertet mitt da jeg spillte det heller. Men det ser ut til at det blir bedre for min del siden det ikke er fullt så "lyst og lykkelig" som det var i WW

Alt det andre måler opp, så det blir et supert spill uansett om grafikken ikke skulle være midt i blinken for meg. Jeg håper mest på at jeg får den deilige "holycowthisissoawesome-Zelda" følelsen.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Tenkte dette er det beste stedet å poste denne.

De har nå endelig sluppet en offisiell timeline til Zelda (ialelfall ifølge Kotaku og art booken som Nintendo slapp)

http://kotaku.com/5871215/the-official-zelda-timeline-now-with-ad
ded-detail


Link direkte til timelinen: http://www.glitterberri.com/content/hyrule_historia/timeline.png

Noen som i det hele tatt har fått med seg denne, for det har ikke jeg oppdaget før nå! Må si jeg er overrasket over "Failure Timeline". Hadde aldri trodd at det faktisk var en splitt i tiden der Link tapte...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Håper de lager en remake av Majoras Mask på 3DS. Tror de holder på, men har bare ikke annonsert en dato enda.

Gleder meg uansett.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det håper jeg også på. Jeg har mer lyst på på en remake enn et nytt spill. Majoras Mask er det eneste spillet jeg ikke har gjennomført, av mange forskjellige årsaker, så jeg skulle gjerne sett det på 3DS før eller siden.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det håper jeg også på. Jeg har mer lyst på på en remake enn et nytt spill. Majoras Mask er det eneste spillet jeg ikke har gjennomført, av mange forskjellige årsaker, så jeg skulle gjerne sett det på 3DS før eller siden.


Har heller ikke fullført det. Bare spilt litt av det hos en kompis.

Håper det kommer i år.


"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har fullført det 2 ganger tror jeg, og sier ikke nei takk til å fullføre det igjen. Muligens det mest undervurderte av spillene i serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gleder meg til den boka om Zelda's historie kommer. Vet ikke når den kommer, men gleder meg i alle fall.

Edit: Viser seg at den kom i dag.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Gleder meg til den boka om Zelda's historie kommer. Vet ikke når den kommer, men gleder meg i alle fall.

Edit: Viser seg at den kom i dag.

Skal absolutt vurdere og kjøpe denne når jeg får penger til overs,noen her som har kjøpt den enda?I så fall hva synes dere,er den verdt pengene?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Boken er bestilt for lengst, plukker den opp når jeg stikker innom Bergen i februar.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Boken er bestilt for lengst, plukker den opp når jeg stikker innom Bergen i februar.


Husk og kom innom tråden og fortell hva du synes! Vil virkelig kjøpe den.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Citerer sonic og link:Boken er bestilt for lengst, plukker den opp når jeg stikker innom Bergen i februar.

Husk og kom innom tråden og fortell hva du synes! Vil virkelig kjøpe den.


Skal gjøre det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!