Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Diablo 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Creteck:
Hvordan får man nye vanskelighets grader?
Må man fullføre spillet?

Lagt til 2012-05-17 22:24:
BTW nettopp kommet til Act 2 med min lv. 17 Barbarian

Jeg vil helst fortsette som Witch Doctor eller Monk..bare med annen vanskelighets grad.

Du spiller først igjennom Normal, som unlocker Nightmare, som unlocker Hell, som unlocker Inferno.

Du MÅ spille igjennom spillet 4 ganger for å kunne velge hva du vil.
Du MÅ være level 30 for å kunne spille på Nightmare, og være level 50 for å spille på Hell og 60 for å entré Inferno.

Jeg skjønner hva du mener Creteck, det er ikke så veldig vanskelig hvis du kan classen din og bruker riktige spells og har greit gear. Og Barbarian er veldig enkelt å ikke møte stor motstand. Men bare vent, til du treffer 4 stk Blå mobs på Hell, eller 1 gul med immune minions og Arcane Enchanced. Fuck me, vi daua over og over og over, og sa natta for kvelden, mye tidligere enn vi hadde forventet. Det er heftig demotiverende å bli stående fast.
Så bare kos deg med å slakte stuff, og finne mye kult og kjenne følelsen av å slakte de samme bossene på Nightmare.

Status: Wizard lvl 57 Hell Act II
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Status:
Wizard lvl 60 Inferno Act I
Barbarian lvl 30 Normal Act IV
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Barbarian lvl 52 nå, men begynner å få problemer på hell nå kjenner jeg... Må få meg bedre gear.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hvor lang tid tar det å runne spillet, sånn ca?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Siterer Filimonki:
Hvor lang tid tar det å runne spillet, sånn ca?
vis du suger 12 timer
  • 0
Siterer thehalohater:
Citerer Filimonki:
Hvor lang tid tar det å runne spillet, sånn ca?
vis du suger 12 timer


Hvorfor det? Er det ikke lov å nyte spillet og bruke lengre tid på det?
  • 0
Noen som vet hvor lenge serverne til Battle.net blir nede? Lite info på blizzard sine sider..
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
Siterer Pondus81:
Noen som vet hvor lenge serverne til Battle.net blir nede? Lite info på blizzard sine sider..

"We are currently experiencing some issues with logging into #D3 , please bear with us while we investigate this issue."
Sier de på Twitter ihvertfall.

Siterer Filimonki:
Hvor lang tid tar det å runne spillet, sånn ca?

Kommer helt an på, du kan bruke så langt tid du vil, men raskeste er nok på rundt 2-3 timer.
Er jo achievement for å klare hver act på under 1 time hver.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
God idé å starte en maintenance søndag ettermiddag, da. GG Blizzard, elsker dere.

Siterer thehalohater:
Citerer Filimonki:
Hvor lang tid tar det å runne spillet, sånn ca?
vis du suger 12 timer


Du suger.
  • 0
"At this time we are unable to provide an ETA on when these issues will be resolved. We will continue to update you with information as it comes to light."
( 18:18 )

Source: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210102986
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Serveren kom opp rett før 20.00 i dag, men de fleste får Error 37 for øyeblikket.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Fuckings error 37 igjen. Og jeg som hadde gleda meg til å spille litt i kveld, satser på at jeg kommer inn senere. Er forøvrig level 24 WD, skal snart ta Kulle.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Fikk ikke så god tid til å spille i natt. Raidet fra 20:15 i WoW og så en film etter raidet, fra rundt 22:45 til 00:30. Brukte mye tid sammen med en kar for å vise han noe stuff for Wizard.

Status: Barbarian lvl 36 Nightmare Act II

Jeg gikk igjennom hele Act I på Nightmare for speedrun(aka, gjøre hele akten på under 1 time) Valgte alle spells som gjør at jeg beveger meg fremover, som sprint og leap, og regen passiv og fury regen spells. Var veldig heldig med å finne portalene til neste level rundt omkring. MEN, det ble noen ganger så mange mobs at jeg ble helt stuck når Leap var på cooldown, og særlig hvis man løper inn i en blindvei i ei hule.
Jeg dreit meg ut, fordi barbaren på lvl 32 ikke gjorde særlig mye damage. Et speedrun kan gjøres på Normal vil jeg tro, men jeg prøvde nå da på Nightmare med en gang, fordi det er ganske kjedelig om jeg må si det selv å gjøre Act I.
Uansett, Barbaren gjør ikke mye dmg, som gjorde at jeg ble mange minutter bak på alle bossene jeg måtte drepe til sammen, som gjorde at jeg var 6.5 minutt forsinket. Brukte ca 3 minutter på Skeleton King og 4 Minutter på The Butcher og selvsagt noen ekstra minutter her og der ved å gå feil vei og lete etter ting og drepe andre minibosser som er obligatoriske. Jeg hadde helt feil build på bossene, som gjorde at jeg brukte så lang tid. Jeg skulle endret til Earthquake, Call of the Ancients, Wrath of the Berserker, Battle Rage og Berserker Rage som passiv på de hardeste bossene.

Startet kl 04:20, og endte 05:26 ved å stå i Act II sin Hidden Camp. Litt kjipt, men så deilig det var å komme igjennom Act I så fort a gitt. Fikk kanskje 80% av en lvl i xp av å gjøre alle questene, så jeg kom så vidt inn i lvl 33. Gjorde noen andre ting etterpå for å se hvor fort jeg egentlig kunne klare å drepe The Butcher (Ny tid ble 1m 22secs) og Skeleton King (1m 17secs) etc som gjør at jeg endte på lvl 36 nå kl 06:10
Skal nok gjøre Act I om igjen, bare for å smashe alle trynene på veien ordentlig, og prøve på ny Speedrun når jeg er ferdig med Nightmare for å gjøre Nightmare om igjen hver Act for speedrun.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer thehalohater:
Citerer Filimonki:
Hvor lang tid tar det å runne spillet, sånn ca?
vis du suger 12 timer


Hvorfor det? Er det ikke lov å nyte spillet og bruke lengre tid på det?
haha du tok det får særiøst det tok meg personlig lengre tid en 12 timer ;)

Lagt til 2012-05-21 09:28:
Siterer DoGRoG:
God idé å starte en maintenance søndag ettermiddag, da. GG Blizzard, elsker dere.

Citerer thehalohater:
Citerer Filimonki:
Hvor lang tid tar det å runne spillet, sånn ca?
vis du suger 12 timer


Du suger.
jeg tulla -.-

Lagt til 2012-05-21 09:30:
Sorry karer dårlig oppførsel fra min side ;)
  • 0
Eh.. man trenger da ikke være level 30 for å spilel Nightmare..?
Jeg og fetteren min var level 30, men en venninne var bare lvl 28 ish når hu runna Normal, og hun blei med oss på Nightmare uten problemer.

har forsåvidt en lvl 40 Demon Hunter midtvei i Act 2 Nightmare. Har gått endel tilbake til Act 1 og løpt gjennom Normal med noen kompiser ofr å hjelpe til med speed runs
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Jeg har brukt ca 47 timer totalt nå, men da har jeg spilt igjennom normal, nightmare og starten av hell difficulty (skummelt mye, men vanskelig å legge fra seg spillet)

Men jeg sliter på hell da jeg ikke har noe å stille opp med når det kommer flere rare enemies eller klynger av folk. Noen som har noen tips for dette?
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer Kennda J:
Jeg har brukt ca 47 timer totalt nå, men da har jeg spilt igjennom normal, nightmare og starten av hell difficulty (skummelt mye, men vanskelig å legge fra seg spillet)

Men jeg sliter på hell da jeg ikke har noe å stille opp med når det kommer flere rare enemies eller klynger av folk. Noen som har noen tips for dette?


Har ikke så mange tips siden jeg ikke har en høy level barbarian.. Men slik jeg spiller som Demon Hunter har jeg funnet en strategi som passer veldig bra.

gå veldig forsiktig frem. Når du ser en stor gruppe med fiender. Trekk deg av gårde. Deler av gruppa følger etter (som regel ikke hele) og da kan du plukke ned litt etter litt. Grupper med rare blir som regel mye lettere å ta ut når du får fjernet alle minionsa og tull som følger med og tar litt skade av deg her og der. Fokuser på de små først og ta ut de store beistene når de er alene. Ellers vil jeg anbefale å finne noen å spille med. Kanskje du foretrekker å spille alene, men selv om fiendene blir vanskeligere når man er flere er alle klassene designet for å utfylle hverandre. F.eks du som barbar er tank mens f.eks en monk kan være healer og slåss litt i utkanten, eller en Demon Hunter kan stå på avstand og plukke ut enkelte mål samt senke farten på de største trusslene slik at du får tid til å komme deg unna og heale og diverse.
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
kan noen ta meg med til den ponni banen
  • 0
Jeg holder for øyeblikket på med å samle samme de resursene jeg trenger for å finne den. De er utrolig sjeldne, så kommer nok til å ta litt tid, men når jeg finner den er du hjertelig velkommen til å bli med!
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Siterer hansleonard:
Eh.. man trenger da ikke være level 30 for å spilel Nightmare..?
Jeg og fetteren min var level 30, men en venninne var bare lvl 28 ish når hu runna Normal, og hun blei med oss på Nightmare uten problemer.

Sure. Da må du være lvl 25 da, eller 20, jeg vet ikke, du må ihvertfall være lvl 50 for å komme inn i Hell, og det virket logisk at man da var lvl 30, som man regel er når man er ferdig med Act IV normal.

Tips til Demon Hunter, bruk Caltrops m/Hooked Spines eller Torturous Ground. Så løper du bare bakover mens du sender ut Elemental Arrow m/Ball Lightning eller Frost Arrow til de dør basicly.

Cow level er ikke vanskelig å komme til, hvis man har gullet og vet hvor gjenstandene befinner seg.

Jeg har spilt:
59t 20m Wizard - lvl 60
17t 58m Barbarian - lvl 36
6t 34m Demon Hunter - 26
37m Witch Doctor - lvl 11

Rett og slett non-stop siden Tirsdagen.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Citerer hansleonard:
Eh.. man trenger da ikke være level 30 for å spilel Nightmare..?
Jeg og fetteren min var level 30, men en venninne var bare lvl 28 ish når hu runna Normal, og hun blei med oss på Nightmare uten problemer.

Sure. Da må du være lvl 25 da, eller 20, jeg vet ikke, du må ihvertfall være lvl 50 for å komme inn i Hell, og det virket logisk at man da var lvl 30, som man regel er når man er ferdig med Act IV normal.

Tips til Demon Hunter, bruk Caltrops m/Hooked Spines eller Torturous Ground. Så løper du bare bakover mens du sender ut Elemental Arrow m/Ball Lightning eller Frost Arrow til de dør basicly.

Cow level er ikke vanskelig å komme til, hvis man har gullet og vet hvor gjenstandene befinner seg.

Jeg har spilt:
59t 20m Wizard - lvl 60
17t 58m Barbarian - lvl 36
6t 34m Demon Hunter - 26
37m Witch Doctor - lvl 11

Rett og slett non-stop siden Tirsdagen.
har du ikke skole
  • 0
Siterer thehalohater:
har du ikke skole

Jeg har slutta med sånt. Ikke alle her på siden er 10-18 år vet du.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Citerer thehalohater:

har du ikke skole

Jeg har slutta med sånt. Ikke alle her på siden er 10-18 år vet du.


haha stemmer tenkte ikke på det
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Noral:
Jeg har slutta med sånt. Ikke alle her på siden er 10-18 år vet du.


Jobb da? Eller noen annen form for driv av dager? Mange er ferdig med skolen, men det betyr vel ikke at dagene plutselig ikke består av noe
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jobb da? Eller noen annen form for driv av dager? Mange er ferdig med skolen, men det betyr vel ikke at dagene plutselig ikke består av noe

Dagene består av Diablo 3, for øyeblikket.
Noen som har en 1h med 800dps+ i 1.6as?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!