Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Hvor mange har du?
Just kill him with your awesome
  • 0
Over 3000 kills nå
The cake is a lie
  • 0
Nice, hvis du ser meg online noen gang, send meg melding slik at jeg kan joine
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Iceman 33:
Nå skal jeg prøve meg på 10.000 kill trophy på Resistance 2 så ønsk meg lykke til
Tar litt tid det.. Jeg har ca 2000.

Lagt til 2010-08-02 22:06:
ps. Lykke til...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Har fått platina på Assassin's Creed 2 (ekstremt lett) og Dirt 2 i juli (har regnet en del her ) har også platina på Quantum of Solace, men den fikk jeg for et år siden eller noe. Akkurat lånt 2 spill av en kamerat som jeg kanskje skal prøve å få platina på (Uncharted: Drakes Fortune og Wanted: Weapons of Fate).
  • 0
Trophy'a på Trine er så sykt irriterende, jeg liker å få over halvparten av trophy'a på første gjennomgang, men Trine har de irriterende "Collect all Experience on level...", de er sykt lette, men det er som oftest 1-3 jeg ikke har plukket opp på hvert level
  • 0
Jeg elsker alt ved Trine, trophies innkludert! Klarte faktisk å finne alt uten guide, på andre gjennomspilling!

Kongebra spill
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg kom over det jeg tror var en bug i kapittel 11/12, var en dør som ikke ville åpnes selv om jeg aktiverte "knappen", ble irritert så jeg skrudde av Men ellers et bra spill, men siden de siste månedene har gått opp i Dead Space, Demon's Souls, DeathSpank, Singularity og Blur virker ikke spillet så spesielt bra, har blitt litt bortskjemt med gode spill i sommer
Ser at det er en del spill jeg burde få platinum på fordi jeg har sånn 70-90%, men orker bare ikke å spille bare for trophies.
  • 0
4000 kils
The cake is a lie
  • 0
5000 kils
The cake is a lie
  • 0
Går det så raskt?!
Decyfered!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
FAEN!!!!!!

Nå har det skjedd igjen..-.-' på Assasin's creed 2 mangler jeg en fjær i firenze. Og nå Venice. Har 98/100...


SIIIINT!!!!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Sjekk helt til høyre i DNA menyen!

Iceman: O_O
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Faunvik:
Går det så raskt?!


Jepp
The cake is a lie
  • 0
Siterer gnyg:
FAEN!!!!!!

Nå har det skjedd igjen..-.-' på Assasin's creed 2 mangler jeg en fjær i firenze. Og nå Venice. Har 98/100...


SIIIINT!!!!



Følg Soraki sitt råd og se etter hvilken del av Venice det er 2 igjen på, hvis du ikke finner dem selv så søk på google. Når jeg mangla noen få, så fant jeg en bra side der han hadde merket alle fjærene og det var et kart for hver del i hver by. Hvis du klikket på et av kryssene så kom den video fra youtube der han hadde filmet når han tok fjøra. (det var en for hver fjør). Dette er en veldig bra guide hvis du finner siden da så klart
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg har sett det. Jeg har gjort det. Og funnet kart. Men jeg har ikke lett godt nok... Det vil ta en del timer og lete etter 2 fjær i Firenze og Venice.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Iceman 33:
4000 kils
Siterer Iceman 33:
5000 kils
Siterer Faunvik:
Går det så raskt?!



Hehe
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Skal se på ditt råd nå moirbs. Men du husker ikke hva siden het?

Lagt til 2010-08-05 18:22:
Glem det. Jeg har funnet alle ^^
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
7000 kills på resistance 2
The cake is a lie
  • 0
Å hunte på Sonic Unleashed er moro!
Just kill him with your awesome
  • 0
Toy Story 3 har letter trophies, vil tro at de fleste så og si har platinum etter å ha fullført historie modusen og "Woody's roundup", har ikke spillet til PS3, men har sett på trophy'a.
  • 0
Fy flate så fikk jeg ENDELIG 10.000 kills trophy på resistance 2 idag etter å ha spilt meg i hjel så synes jeg at dette er en av de verste jeg har vært med på.
The cake is a lie
  • 0
At du orket..

Gratulere uansett, I s'pose!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Iceman 33:
Fy flate så fikk jeg ENDELIG 10.000 kills trophy på resistance 2 idag etter å ha spilt meg i hjel så synes jeg at dette er en av de verste jeg har vært med på.


Du er min nye gud!

Backup gud that is!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Iceman 33:Fy flate så fikk jeg ENDELIG 10.000 kills trophy på resistance 2 idag etter å ha spilt meg i hjel så synes jeg at dette er en av de verste jeg har vært med på.

Du er min nye gud!

Backup gud that is!


Takk tror jeg
The cake is a lie
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!