Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Blir nok litt trophies på meg ettersom jeg har skaffet meg både Enslaved, inFamous 2, FEAR 3 og Ape Escape.
  • 0
Siterer Grallen:
Hehe, behøves ikke, for etter til tid i onlinedelen, plinga det forbaska trofeet, og platina nr. 22, Burnout: Paradise er i boks


Jeg har the ultimate box jeg, så må kjøpe den øya for å få platinium
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg er sikker på at du trenger bare å få trophiene i det originale spillet for å få plat. DLC telles ikke på platinum, sånn var det på Fallout etc
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Jeg er sikker på at du trenger bare å få trophiene i det originale spillet for å få plat. DLC telles ikke på platinum, sånn var det på Fallout etc

Jeg vet det er sånn på Fallout, men det pleier å være et slags plusstegn på DLCene på throphy lista, men det er det ikke på Paradise TUB
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvilke side missions må jeg klare for å få The Cleaner trophiet på inFamous 2?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Grallen:Hehe, behøves ikke, for etter til tid i onlinedelen, plinga det forbaska trofeet, og platina nr. 22, Burnout: Paradise er i boks

Jeg har the ultimate box jeg, så må kjøpe den øya for å få platinium


Du trenger ikke DLC'ene!!! Jeg har platinum, og hos meg står det bare 48%.

Siterer blyantkvesser:
Hvilke side missions må jeg klare for å få The Cleaner trophiet på inFamous 2?


Disse onde sideoppdragene: Taking Out The Trash, The Hunt og Assassin's Greed
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fikk platinum på inFamous 2 i dag!

Har nå 7 platinums<3
Love will tear us apart.
  • 0
tak skal du ha gralen du er snill og kul
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Med tid og stunder har jeg kanskje gran turismo 5 platina. Er på bare 26% nå though. Trofeet "Gold Standard" (Få gull i alle special events, licenses, løp) blir nok den vanskeligste.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Fikk platinum på inFamous 2 i dag!

Har nå 7 platinums<3


Congratz!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ved hjelp av min kjære kompis så har vi nå fått tak i MW2-platinaet
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ved hjelp av min kjære kompis så har vi nå fått tak i MW2-platinaet


Grattis! MW2 var mitt første platina, huksa jeg var glad når jeg endelig greide siste Spec Opsen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har fått en del Trophies i L.A. Noire nå!
Har omtrent 70 prosent av trophiesene, med alle DLC.
Hadde tenkt på å få Platinum, men tror ikke det blir noe av...
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Jeg lurer på en ting: Gjelder DLC trophiene når man skal få platinum?
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Jeg lurer på en ting: Gjelder DLC trophiene når man skal få platinum?


Nope, det er ikke nødvendig
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Citerer gnyg:Ved hjelp av min kjære kompis så har vi nå fått tak i MW2-platinaet



Grattis! MW2 var mitt første platina, huksa jeg var glad når jeg endelig greide siste Spec Opsen.


Hvem var din siste?

Det gikk faktisk mye raskere med kompisen. Vi var ikke alltid så seriøse, men det gjorde det mye mer trivelig og mer verdt det med platinaet. Topp 3 definitivt ^^
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hvem var din siste?


Wetwork Satt en stund med en speedrun-metode som funka til slutt

Trur jeg skal på prøve på Fallout: New Vegas-platina. Er sikkert ikke så altfor vanskelig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
bla bla bla..

Husker at du sa at Wetwork var din siste, kom på det nå. xD Prøvde speedrun, men det var altfor komplisert. Prøvde alene, men å spille i en halv time på en runde for å dø i røyken... Nei takk..

Skal nok ha den platinaen der jeg også. Men første gjennomspilling på Fallout skal jeg ta å bare gå igjennom hovedhistorien hvis jeg klarer
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fikk nettopp platina på L.A. Noire, en overdrevent komplisert affære ettersom spillet konstant overopphetet PS3'en min og var nær ved å ødelegge den... Fikk RLOD 2 ganger, men fant ut hvordan jeg skulle fikse det. Dermed fikk jeg endelig samlet alle filmrullene og fikk tre trofeer samtidig: Hollywoodland, City of Angels og platinum. Ganske digg å være ferdig ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Har snart platina i Borderlands, Mass effect 2 og infamous 2 og 1 mangler bare noen små ting å plukke opp
What is dead may never die
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Soraki:
Fikk nettopp platina på L.A. Noire, en overdrevent komplisert affære ettersom spillet konstant overopphetet PS3'en min og var nær ved å ødelegge den... Fikk RLOD 2 ganger, men fant ut hvordan jeg skulle fikse det. Dermed fikk jeg endelig samlet alle filmrullene og fikk tre trofeer samtidig: Hollywoodland, City of Angels og platinum. Ganske digg å være ferdig ^^


Gratulerer

Men, er det mye i spillet som krever så mye av PS3-en? Eller er det kun din PS3 som har reagert slik? PS: Det er jo kjekt å vite for oss andre også
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Soraki:
Fikk nettopp platina på L.A. Noire, en overdrevent komplisert affære ettersom spillet konstant overopphetet PS3'en min og var nær ved å ødelegge den... Fikk RLOD 2 ganger, men fant ut hvordan jeg skulle fikse det. Dermed fikk jeg endelig samlet alle filmrullene og fikk tre trofeer samtidig: Hollywoodland, City of Angels og platinum. Ganske digg å være ferdig ^^


  • 0
Siterer gnyg:
Men, er det mye i spillet som krever så mye av PS3-en? Eller er det kun din PS3 som har reagert slik? PS: Det er jo kjekt å vite for oss andre også

Usikker, men det gikk rykter om at spillet køddet til noen maskiner ja...
Just kill him with your awesome
  • 0
Endelig mitt Platinum Throphy Nr. 3 er endelig skaffet!

Først spilte jeg gjennom dette fantastiske spillet på PC, og etter en gjennomspilling fant jeg ut at et slikt mesterverk fortjente å bli spilt på en ny stor å fin TV som hadde kommet innomhus, og slippe all lagg som hadde forekommet på PC'en.

Jeg startet opp spillet med Platinum i tankene fra første stund, og dermed bli vita chambers skrudd av, og vanskelighets-graden satt til survival (Noen kjønner kanske vilket spill jeg snakker om). Da spillet nermet seg slutten så fant jeg ut at det var 2 iriterende samle Trophies som jeg nesten hadde oppfylt, men en bugg hadde gjordt at det krevdes å spille spillet en gang til. Ikke det at jeg hadde lyst å spille spillet en fjerde gang (Spilt 2 ganger på PC og en på PS3), men med tanken om at buggen skulle gjenta seg så virket andre spill mer fristende.

I dag fant jeg ut nå for det være nok etter å ha sett anmeldelsen av spillet, startet en ny save, og spilte gjennom spillet til nå hvor jeg til slutt fikk samlet inn den siste Tonic'en og Audio Diary'en ca 5 måneder etter at jeg fullførte spillet for første gang på PS3.

Nå kan jeg endelig si at jeg har platinum på det spillet jeg mener er det mest geniale, og på lik linje med The Elder Scrolls IV Oblivion.
Jeg har fått Platinum Trophy på Bioshock! <3
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
Bioshock<3


Gratulerer.

Har igjen 2 gjennomspillinger (eller 3, alt ettersom hva som låser seg opp ). Men må finne inspirasjon til å starte. Trofe-ene har virkelig drept gleden for dette spillet slik det gikk med Fallout 3 for lenge siden. Med andre ord kan det ta en god del måneder før jeg starter å gjør meg ferdig..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!