Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


........ Jeg tror ikke dere vil bli enige noen gang. Begge har rett på vær sin måte. Å kjøpe spill som har lette trophies får å få flere trophies uavhengig om man ønsker å spille selve spillet virker absurd for noen og gøy for andre. Noen liker Cola andre liker Pepsi...

Jeg personlig er en trophy hunter (på amatør nivå) som har flere ganger gjordt ting i spill som jeg synes rett og slett er forferdelig kjedelig får å få en trophy (Diverse samle inn ting med masse bugs trophies, blant annet Fallout 3 (steel ingots)) , og det vil også for noen virke absurd.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
........ Jeg tror ikke dere vil bli enige noen gang. Begge har rett på vær sin måte. Å kjøpe spill som har lette trophies får å få flere trophies uavhengig om man ønsker å spille selve spillet virker absurd for noen og gøy for andre. Noen liker Cola andre liker Pepsi...


Takk. Det er nettopp det jeg prøver å si. Folk har forskjellige interesser, men det gjør ikke en patetisk.
Glasgow smile.
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Jeg personlig er en trophy hunter (på amatør nivå) som har flere ganger gjordt ting i spill som jeg synes rett og slett er forferdelig kjedelig får å få en trophy (Diverse samle inn ting med masse bugs trophies, blant annet Fallout 3 (steel ingots)) , og det vil også for noen virke absurd.


Det er hvertfall en deilig følelse når Trophiet dukker opp på skjermen.
Jeg har utsatt en stor jobb lenge, nemlig å finne 100 Audio-logs i Bioshock. Det er noe jeg definitivt ikke ser frem til, men den gjeldfrie følelsen jeg kommer til å kjenne, når jeg eventuelt oppnår det, er fantastisk.

-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Det er hvertfall en deilig følelse når Trophiet dukker opp på skjermen.
Jeg har utsatt en stor jobb lenge, nemlig å finne 100 Audio-logs i Bioshock. Det er noe jeg definitivt ikke ser frem til, men den gjeldfrie følelsen jeg kommer til å kjenne, når jeg eventuelt oppnår det, er fantastisk.


Ahh jeg var i dine sko for 8 dager siden, hvor jeg fikk nokk, og startet et Bioshock maratonn hvor jeg først bare koste meg og bare gjorde som jeg ville (Men passet på å finne de som man ikke kunne dra tilbake til)

Når Bioshock Platinum trophien kom innomhus, var det mer som jeg følte at jeg hadde oppfylt min plikt ovenfor at jeg kunne elske Bioshock så mye, og si at det er et av de mest geniale spillet jeg har hatt kloa i (På delt første med Oblivion)

Hvis du begynner et nytt gjennomspilling med Bioshock så klarer man ikke å stoppe, så hvis du først begynner en ny game så ordner det seg
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
whoa nå har endelig Demon's Souls kommet i posten, og trophiene kommer ikke i horder for å si det sånn, men liker spillet soppas at jeg går for platinum
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
whoa nå har endelig Demon's Souls kommet i posten, og trophiene kommer ikke i horder for å si det sånn, men liker spillet soppas at jeg går for platinum


Lykke til. Jeg har 52 timer på samvittigheten. Har 44%. Det skal jaggu meg ta lang tid
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg har en trophy.

Er jeg like kul som dere da ? : D
First time I heard Five finger death punch in my friends car stereo, I shot that piece of shit like Harvey Keitel in Bad Lieutnant. Cuz Im one tough champion of survivalism and no pussy. bro
  • 0
Da er du en naab.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har Phalax trophy og Leachmonger trophy ;)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da har jeg offisielt Fallout: New Vegas platina. Venter på dlc-ene som jeg gleder meg til nå da.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Grattis! Tar nok ikke lange tiden før jeg får det heller
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fick just min första Platinum! Visserligen är det i Battlefield: 1943, så särskilt svårt var det inte, men jag är stolt.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Svenska bror, HEI! BTW Gratulerer med første platinum !
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
Svenska bror, HEI! BTW Gratulerer med første platinum !


Btw, hvor lang tid har du brukt på Demon's Souls så langt ift. trofe-prosent?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Svenska bror, HEI! BTW Gratulerer med første platinum !


Tackar så hjärtligt, min käre norrman!
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Siterer gnyg:
Btw, hvor lang tid har du brukt på Demon's Souls så langt ift. trofe-prosent?


Er ca på 19 % .... Long way to go
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
To Platinum, One Day

Jepp i dag har jeg hatt lite å gjøre så jeg har fått platinum trofee på Fallout 3 og Fallout : New Vegas...
*MacGyver Theme*
  • 0
Gratulerer good job!
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Jepp i dag har jeg hatt lite å gjøre så jeg har fått platinum trofee på Fallout 3 og Fallout : New Vegas...


Grattis! Må vel få skaffet New Vegas-platina snart jeg også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Whoa... Ser ut som jeg fikk platinum på begge (Har kunn platinum på Fallout 3) Det var Venom som burde gratuleres
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Yeah, iknow. Det er en sånn siteringsbug x)
Let the voice of love take you higher
  • 0
Da har jeg alle singelplayer-trofea på Portal 2 Da gjennstår det bare å finne en co-op partner som vil hjelpe meg med resten
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Må nevne at i dag er det et år siden jeg fikk mitt første platina på Assassin's Creed 2. Kanskje jeg har Ratchet & Clank: A Crack In Time platina i løpet av kvelden også?

Lagt til: Da har jeg også skaffet meg R&C: A Crack In Time platiniumet. Nr 11 i den forholdsvis ekslusive platina-samlingen min.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Etter mange timers spilling har jeg nå oppnådd platina på Fallout: New Vegas! Ett av de morsomste jeg har fått.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gratulerer!!!

Fallout New Vegas er det spillet jeg kanskje har mest lyst til å spille, men har vanskeligst med å begynne å spille (har spilt ca 20 timer) Problemet var et jeg fikk i prinsippet Platinum på Fallout 3 på PC først (samlet helt morbide mengder med våpen/deler til custom våpen/drikke varer/rustninger) Tror jeg kunne bygge 75-150 i snitt av hvert custom våpen. Så fant jeg ut at PC'n ble for treig og laggete og at jeg ville ha platinum på den, så kjøpte goty på PS3, og fikk 100% med ALLE DLC'ene inkludert. Pluss at jeg samlet inn like mye hvis ikke mer. Når jeg var ferdig med Fallout 3 (hadde ikke mer å se/oppdage) så kjøpe jeg New Vegas (release noen uker etter) og møtte veggen når jeg fant ut hvor mye som var direkte kopiert av skap, esker og lignen og hvor likt det var. Måtte ha pause....

Men nå er Fallout New Vegas noe jeg ha lyst å spille
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!