Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer The Cookiemonster:
Citerer BrotherTuck:Mangler 1 Trophies på FarCry3.... er jo selvfølgelig online trophie. den som heter : Rocking the Boat
Complete "Overboard" Co-op map (Online/Offline) noen som har hatt problemer med denne? jeg har spilt igjenom banen 4 ganger nå og får ikke trophien.... buga??
Sjekk hos PS3trophies.org, hvis den er bugga står det trolig der.

Lagt til 2013-01-05 23:07:
Jeg jakter sjelden etter platinum egentlig. Jeg jakter kun hvis jeg liker spillet og jeg merker at det er gjennomførbart.


hallo ja tok meg 5 ganger å spille igjeneom den enne banen men fikk platinum for noen dager siden, så har 100 % nå = 5 platinum
  • 0
Siterer gnyg:
Dishonored, er det vanskelig å platte?


Nei, ikke egentlig. Det kan selvsagt være utfordrende å greie spillet uten å drepe, og uten å bli oppdaget, men greier man det så er resten ganske greit.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer BrotherTuck:
ligger på 79 plass i norge på denne siden: http://www.ps3trophies.com/leaderboard/2/points/desc/no


I følge den der er jeg nummer 22. På andre sider er jeg rundt 150. Så det er garantert en del som ikke har registrert seg på ps3trophies.com.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Og vips, platina på Dishonored!
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Når jeg har plattet Sly 2 og 3 så har jeg plattet flere spill i januar måned enn jeg gjorde i hele fjoråret. Usikker på om jeg går rett på Demon's Souls etter det eller om jeg fullfører half-life serien, bare for å ha gjort det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
På PSNProfile.com ligger jeg på 640. plass i Norge. Jeg har falt ganske mange plasser siden sist jeg trophyhuntet. En platt av Need For Speed Most Wanted kan bidra litt tho. Glem 640, etter å ha oppdatert ligger jeg på 634. plass.

Forresten, noen som kan hjelpe meg med noen trophies i Most Wanted? Jeg mangler Social Climber, Nothing Personal og Mix Master, og trenger en til å hjelpe meg med de. De tre nevnte trophiene krever onlinespilling.

Legg til PEDER97 på PSN hvis du har Most Wanted og ønsker å hjelpe meg med å skaffe mitt 4. platinum.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Plætta nettopp Far Cry 3. Det som irriterer meg mest er at jeg er to trofeer unna platinum i det første Black Ops - mangler bare to zombietrofeer jeg aldri fikk til da jeg huntet. Kommer for alltid til å være to trofeer unna på det spillet.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Plætta nettopp Far Cry 3.


Grattis! Mangler kun to enkeltspillertrofeer (60 relics og 50 flammekasterkills) og fem cooptrofeer før jeg får det selv.

Siterer Jack the Lack of Crack:
Det som irriterer meg mest er at jeg er to trofeer unna platinum i det første Black Ops - mangler bare to zombietrofeer


Hvilken er det du mangler da? Husker jeg sleit med et par av de selv, så det var virkelig digg når jeg endelig greide det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Takk.

Siterer Grallen:
Hvilken er det du mangler da? Husker jeg sleit med et par av de selv, så det var virkelig digg når jeg endelig greide det.


Mangler Sacrificial Lamb og See Me, Stab Me, Heal Me. De rundene jeg og noen venner kom til Pack-a-Punch'en hadde vi aldri crossbow eller ballistic knife. :/
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Skjønner, det var de sleit med også. Trikset er å skaffe Crossbowen og/eller Ballistic Knifen så tidlig som mulig. Husker jeg hadde en taktikk som gjorde det ganske greit å komme til Pack-a-Punch'en.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Plattet nettopp Sly 2. Men tar en pause før jeg går på sly 3. Blir så ensformig i lengden de spillene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Grallen:
Skjønner, det var de sleit med også. Trikset er å skaffe Crossbowen og/eller Ballistic Knifen så tidlig som mulig. Husker jeg hadde en taktikk som gjorde det ganske greit å komme til Pack-a-Punch'en.


Det er nesten så jeg googler det for å finne en taktikk, bare for å få platinumtrofeet. Er så kjipt å være så nære.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ingen som vil hjelpe meg i Most Wanted?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ingen som vil hjelpe meg i Most Wanted?


Tror ikke det er mange som har det på PS3 her.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Det er nesten så jeg googler det for å finne en taktikk, bare for å få platinumtrofeet. Er så kjipt å være så nære.


På Kino der Toten så kan du åpne døra til høyre, og deretter følge de fram til scenen. Camp der noen runder, så skrur du på strømmen. Deretter er det nok å løpe i sirkler og skyte zombiene bak deg med jevne mellomrom. Med den taktikken kom jeg til runde 30 alene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
På Kino der Toten så kan du åpne døra til høyre, og deretter følge de fram til scenen. Camp der noen runder, så skrur du på strømmen. Deretter er det nok å løpe i sirkler og skyte zombiene bak deg med jevne mellomrom. Med den taktikken kom jeg til runde 30 alene.


Takker, skal prøve det ut en dag!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Fikk platina på Darksiders II i stad. Ikke spesielt vanskelig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hadde ikke tenkt til det egentlig. Men jeg koser meg såpass med Skyrim at det blir antageligvis platina.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hadde ikke tenkt til det egentlig. Men jeg koser meg såpass med Skyrim at det blir antageligvis platina.

Jøss, du likte det likevel? Lett platina btw, selv om den tar litt tid.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
Citerer gnyg:Hadde ikke tenkt til det egentlig. Men jeg koser meg såpass med Skyrim at det blir antageligvis platina.
Jøss, du likte det likevel? Lett platina btw, selv om den tar litt tid.


Vel, jeg likte det ikke når jeg spilte det et par timer for lenge siden. Men man blir fort hekta og man må alltid utforske nye steder osv. Det er fortsatt ting som trekker ned, som jeg har snakket om tidligere på irc. Men det er ting jeg kan overleve. Glitcher og bugs er irriterende dog.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer The Cookiemonster:Citerer gnyg:Hadde ikke tenkt til det egentlig. Men jeg koser meg såpass med Skyrim at det blir antageligvis platina.
Jøss, du likte det likevel? Lett platina btw, selv om den tar litt tid.

Vel, jeg likte det ikke når jeg spilte det et par timer for lenge siden. Men man blir fort hekta og man må alltid utforske nye steder osv. Det er fortsatt ting som trekker ned, som jeg har snakket om tidligere på irc. Men det er ting jeg kan overleve. Glitcher og bugs er irriterende dog.

Derfor jeg kjøpte det til PC, uten at jeg har prøvd den versjonen enda. Jeg regner med at den ikke er så buggete tho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvor lang tid anslår du at du vil bruke på platina til Skyrim? Rundt 150 timer, eller mer/mindre?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvor lang tid anslår du at du vil bruke på platina til Skyrim? Rundt 150 timer, eller mer/mindre?

Spørs på om du er dedikert fra starten av. Jeg starta å hunte etter rundt 100 timer, og da hadde jeg flere trophies fra før. Hadde vel passert 230 timer fordelt på to filer når jeg fikk platinumen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skjønner. Har litt lyst på platina i Skyrim, men orker ikke hunte så fælt, så jeg tror jeg spiller gjennom spillet så mye jeg gidder og ser hva som gjenstår av trofeer da. Hvis jeg begynner å hunte allerede nå tror jeg at det vil ødelegge minnet av Skyrim litt. Først moro, så arbeid.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!