Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Mangler ett trophy i Bloodborne før jeg har platina nå. Kan vel strengt tatt si at det er relatert til Chalice dungeons...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Mangler ett trophy i Bloodborne før jeg har platina nå. Kan vel strengt tatt si at det er relatert til Chalice dungeons...


Jeg ble så jævla lei av Chalice Dungeons at jeg tilslutt løp igjennom hver eneste dungeon, uten å bry meg om fiendene. Det gikk noe greiere da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Jeg ble så jævla lei av Chalice Dungeons at jeg tilslutt løp igjennom hver eneste dungeon, uten å bry meg om fiendene. Det gikk noe greiere da.


Er passe lei jeg også nå, så det blir sikkert en del spurting gjennom koridorene. Har leg lite Blood-Echoes, så har jeg jo strengt tatt ingenting å tape heller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
ble lei chalice dungeons jeg og så tok meg pause fra spillet, så nå er jeg noen få throphies unna plat på dark souls 2 hehe. men blir vel en tur inn igjen når det er klart.

forrige platt jeg klarte var Lords of the fallen, er oppe i 26 stk nå, men er vel lite i forhold til mange her.
  • 0
Og rett før utgivelsen av Metal Gear Solid V: The Phantom Pain fikk jeg platina nr 49, Metal Gear Solid 3: Snake Eater HD.
Let the voice of love take you higher
Og der var platina nr 50 i boks. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Veldig tidkrevende, men for det meste veldig artig hele veien igjennom.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bør strengt tatt klare å mekke en platina i Infamous: First Light, men er ikke så artig etter storyen er ferdig.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
'Ello, lads. Går det fint om jeg sender en venneforespørsel til noen av dere på PSN, eller? Har en haug av venner jeg kjenner fra det virkelige liv (samt noen få GR-folk), og de fleste, foruten GR-folkene, spiller knapt. Det er så kjedelig å spille spill som Driveclub når jeg bare har to-tre venner som har spilt mer enn første løpet, så har jeg noen tider å slå og lignende.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
'Ello, lads. Går det fint om jeg sender en venneforespørsel til noen av dere på PSN, eller? Har en haug av venner jeg kjenner fra det virkelige liv (samt noen få GR-folk), og de fleste, foruten GR-folkene, spiller knapt. Det er så kjedelig å spille spill som Driveclub når jeg bare har to-tre venner som har spilt mer enn første løpet, så har jeg noen tider å slå og lignende.


Vet ikke om jeg har deg på PSN, men IDen min er i alle fall PEDER97 (kreativt, I know, I know). Kan bekrefte at jeg har kjørt langt mer enn det første løpet i Driveclub.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Grallen:
Siterer dark samus nemesis:Mangler ett trophy i Bloodborne før jeg har platina nå. Kan vel strengt tatt si at det er relatert til Chalice dungeons...

Jeg ble så jævla lei av Chalice Dungeons at jeg tilslutt løp igjennom hver eneste dungeon, uten å bry meg om fiendene. Det gikk noe greiere da.


...og:

Siterer dark samus nemesis:
Siterer Grallen:Jeg ble så jævla lei av Chalice Dungeons at jeg tilslutt løp igjennom hver eneste dungeon, uten å bry meg om fiendene. Det gikk noe greiere da.

Er passe lei jeg også nå, så det blir sikkert en del spurting gjennom koridorene. Har leg lite Blood-Echoes, så har jeg jo strengt tatt ingenting å tape heller.


...hvorfor i all verden gidder dere å ta trophies når de ikke er morsomme? Er det form for tvangstanker eller hva er det som driver dere? Jeg er nysgjerrig! En får jo ikke noe igjen for det.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
'Ello, lads. Går det fint om jeg sender en venneforespørsel til noen av dere på PSN, eller?


Sure, bare add sindreerpen.

Siterer ES:
...hvorfor i all verden gidder dere å ta trophies når de ikke er morsomme? Er det form for tvangstanker eller hva er det som driver dere? Jeg er nysgjerrig! En får jo ikke noe igjen for det.


Jeg fikk jo et dynamic theme til PS4en fordi jeg fikk platina på Bloodborne da... Men neida. Nå for tiden går jeg bare for platina i spill jeg virkelig liker, som for eksempel Bloodborne, hovedsaklig fordi jeg synes det er artig å ha 100% i gode spill. Og angåande den Chalice Dungeon-greia nevnt ovenfor, så var det ikke bare dritt, ettersom man fikk sloss mot en del kule og ganske vanskelige bosser som man ikke finner i hovedspillet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var hekta som faen da jeg var mindre. Tror jeg hadde completion rate på nærmere 90% en periode.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
'Ello, lads.


Long time, no see.

Siterer Jack the Lack of Crack:
Går det fint om jeg sender en venneforespørsel til noen av dere på PSN, eller?


Er bare å adde, SirThomas223.
  • 0
Jeg mangler et trophy på farcry 4, men det kommer jeg nok aldri til å oppnå, da det er et co-op- relatert trofé. Jeg har jo ingen venner, dermed blir en slik oppgave nærmest umulig.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Har lagt til Grallen og SirThomas - vi var allerede venner, Kakemonsteret.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
'Ello, lads. Går det fint om jeg sender en venneforespørsel til noen av dere på PSN, eller?


Jeg har ikke Driveclub, men tar gjerne imot flere på vennelisten. UnitedMessi er mitt fantastiske nick.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
- vi var allerede venner, Kakemonsteret.


Hadde en liten følelse på det, men var ikke helt sikker på hva du het på PSN.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fikk platinum-trofeet i Dark Cloud i går. Egentlig litt surealistisk å få et slikt trofé i et av de aller første PS2-spillene jeg spilte.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Etter juleferien nå har jeg fått lyst til å spille flere PS3-perler på nytt, som Skyrim, Demon's Souls, Dark Souls osv., og fant ut at det å kunne spille med trofeer vil være en motiverende faktor for å spille gjennom spillene skikkelig igjen, så jeg laget en ny PSN-bruker. Legger dere til. Heter Bartoulum (alle de gode navnene er tatt ), så frykt ikke for nigerianske prinser eller annet når dere mottar ny venneforespørsel.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Etter juleferien nå har jeg fått lyst til å spille flere PS3-perler på nytt, som Skyrim, Demon's Souls, Dark Souls osv., og fant ut at det å kunne spille med trofeer vil være en motiverende faktor for å spille gjennom spillene skikkelig igjen, så jeg laget en ny PSN-bruker. Legger dere til. Heter Bartoulum (alle de gode navnene er tatt ), så frykt ikke for nigerianske prinser eller annet når dere mottar ny venneforespørsel.


Heter Sommerstad97 på psn. Bare å legge til. Har dog bare driveclub: PlayStation plus edition!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Tok endelig Platinum-trophy i The Witcher 3. Nå skal jeg videre til DLCen!
  • 0
Skal prøve meg på den mest intense trophien i Broforce, nemlig å gjøre ferdig spillet i Challenge mode, men for å få den moden, så må jeg først gjøre ferdig Ironbro mode, som er helt for jæ*****!!
Solidus95
  • 0
Nå har jeg tatt alle trophies i Hearts of Stone til The Witcher 3 også. Forfriskende god spillutvidelse! Da er det videre til GTA San Andreas!
  • 0
Spiller gjennom Middle Earth: Shadow of Mordor, og ser at platinum i dette spillet bør være veldig overkommelig.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Spiller gjennom Middle Earth: Shadow of Mordor, og ser at platinum i dette spillet bør være veldig overkommelig.


Det er ikke så ille nei. De eneste trofeene som er litt stress er: Power Vacuum og Rise and Fall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Driver i tillegg og spiller jevnlig GTA V, er vel ingen vanskelige trophies igjen der, er bare tidkrevende. Få 100%, 70 gull og level 100 i online(er i level 84)
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!