Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Husker ikke navnet...


Yoyoyo!

Det er noe som irriterer meg, jeg husker et spill jeg spilte da jeg var liten men jeg husker ikke navnet. Jeg husker kun noen glimt av spillet. Kanskje dere vet vilket spill det er snakk om. Spillet er gammelt, ca. 90-tallet : p

- Tredje person spill
- Skummelt spill
- Man styrer en mann med en svart/rød drakt som ligner en trollmann uten hatt.... Han har en lang stokk som man sloss med
- Fiender er varulver som kommer busende ut aav dører og skremmer dritten av deg. Muligens dreper man også svarte fugler
- Det er mulig å finne en pistol også, men da har man fint lite skudd..
- Tror man skal samle på glødende glasskuler (som ligner på de i Half Life 2 som man skyter ut av det 'andre' maskingeværet med 2nd function knappen) : o

wow, dette blir et skudd i mørket...
menomg
  • 0
Er det på pc eller konsoll?
So long suckersssssss.........
  • 0
Husker du konsollen? Playstation 1? N64?
Blue letters goes here
  • 0
:o PC!
menomg
  • 0
Mitt beste tips for deg er å bli medlem på Screwattack.com og bli med på forumet deres. Skriv de samme opplysningene på engelsk, så er det meget sansynelig at noen der vet det, de er meget flinke til slikt mange av brukerne .
Square Enix.
  • 0
thanks ; D
menomg
  • 0
man kan jo bruke tråden hvis andre er i en lignende situasjon.

min tur: husker et spill der man var på et fly eller no. over en øy, og det er mørkt på øya. en kvinne er på flyet og de signaliserer til hverandre med lommelykt. man slåss mot monstre , tror det var på playstation 2
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Sant nok, lag en ultimat tråd om dette "temaet
  • 0
Siterer gnomely:
man kan jo bruke tråden hvis andre er i en lignende situasjon.

min tur: husker et spill der man var på et fly eller no. over en øy, og det er mørkt på øya. en kvinne er på flyet og de signaliserer til hverandre med lommelykt. man slåss mot monstre , tror det var på playstation 2


kan det være lost?
The Simpsons!
  • 0
Siterer Laarz:
kan det være lost?


tror nok ikke det er på PS2 (og det er uansett ikke så gammelt )
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Høres litt ut som et spill jeg prøvde for leeenge siden. Men det var flere skumle, kan det isåfall være flesh feast(eller var det et annet spill?)
  • 0
Lurer på om dere kan hjelpe meg også. Jeg husker et spill jeg prøvde i syden for 2 år siden, det var på et slikt arcade sted, vel det kostet 1 euro å spille det og man sitt inni en liten "maskin". 2 personer kunne spille det og man brukte hver sin " Minitorpedo" kontroller, denne siktet man mot alt slags undervannsmonster, meningen med spillet var å dykke under vann og bekjempe kjente monstre for penger. Jeg husket at første bossen var Kragen ( kjempeblekksprut ) og at 2. bossen var en gigantisk hai. Spillet er selvfølgelig en railshooter. Kan noen hjelpe meg?
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Haha, jeg har også et spill.

Det var til PC, og sannsynligvis fra sent på 80-tallet eller tidlig på 90-tallet. Vi styrte "klumper" i forskjellige farger gjennom banene. Spillet minnet litt om Pac-Man(mest grafikken, da), og klumpene lignet på Pac-Man-spøkelsene blandet med noe annet. Tror du kunne plukke opp ting noen steder. Spillet var fra fugleperspektiv. Hvis jeg husker rett, var det også noe med en stor "klump".
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!