Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Little Big Planet


Den Wipeout banen...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
De jævlene har faderimeg tatt og fjerne min beste bane da eller! Dette er uhørt!


Jævla kjipt når sånt skjer, akuratt det samme skjedde med meg.
  • 0
Gidder ikke spille LBp mer...
Just kill him with your awesome
  • 0
  • RDB
  • RDB
De fjerner baner basert på andre greier, for å unngå copyright-problemer.
  • 0
RDB har rett i det. Alle baner som kan bryte en copyright på en eller annen måte blir slettet. Selv om det bare er tittelen. Det er litt dumt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Så om du skriver slik som ''Crazy Wipeout Car'' så fjerner de den?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Så om du skriver slik som ''Crazy Wipeout Car'' så fjerner de den?


Det er Sony som har lagd Wipeout, så hvordan skulle de få copyright problemer med seg selv?
  • 0
Wipeout er også en TV-serie på abc i USA og det var denne jeg brukte som mal...
Just kill him with your awesome
  • 0
Ikke for å avbryte dere, men... Er det noen som har lagd baner basert på populære TV programmer i LBP, som f.eks Simpsons, South Park, Spongebob eller noe sånn? Har sykt lyst til å spille sånne baner når jeg får det!

Og... æh... Finnes det også noen 'Blodige' baner på Little Big Planet? Det går jo tross alt å lage hva som helst :p
  • 0
Siterer Clank56:
Og... æh... Finnes det også noen 'Blodige' baner på Little Big Planet? Det går jo tross alt å lage hva som helst :p


Etter min oppfatning finnes det nok noen "blodige" baner ja.
  • 0
Om jeg ikke husker feil så er det jo en God of War bane som ganske blodig
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Da burde du ikke skifte navn, man kan ikke kjøpe ordet Prison og Break, men så lenge du ikke bruker et tema som har noe med serien Prison Break tror jeg ikke de kan fjerne den.
  • 0
JTB: Skift navnet du Bedre det enn å få banen din slettet.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Faen, de har fjerna et av brettene mine fra betaen. Det var teit.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer JTB:
Har dere noen forslag til meg hva jeg skal skifte om til navn på banen min?


Escape to freedom?
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer JTB:
Hmmm... Høres slettes ikke verst ut. Skal skifte det til det der.


Yay!

Fy f! Så sur jeg er! Jeg klarer ikke historien! Er ganske flau over at alle har klart den ogg ikke jeg Har kommet til et sånn pinadød digert hjul etter å ha reddet en slags professor... Dette er vanskelig! Etter å ha dødd kanskje 10-20 ganger på cod4 veteran klarer jeg ikke dtte? For dette ER SØREN MEG HARDCORE!
Hasta la-vista baby!
  • 0
oski: Know Den banen er veldig vanskelig, gled deg til siste banen du.

Nå for tiden prøver jeg å klare alle banene uten å dø, gruer meg til jeg skal prøve de siste banene uten å dø
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Er på nest siste bane i min ''udødelig'' gjennomgang, det er vel den du sliter med.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Oh shit! En på vennelista mi mangler den lagskaper trofeet. Så har han platinum!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Citerer JTB:
Hmmm... Høres slettes ikke verst ut. Skal skifte det til det der.


Yay!

Fy f! Så sur jeg er! Jeg klarer ikke historien! Er ganske flau over at alle har klart den ogg ikke jeg Har kommet til et sånn pinadød digert hjul etter å ha reddet en slags professor... Dette er vanskelig! Etter å ha dødd kanskje 10-20 ganger på cod4 veteran klarer jeg ikke dtte? For dette ER SØREN MEG HARDCORE!


du? hardcore? ikke få meg til å le

joke
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Arkus:
du? hardcore? ikke få meg til å le

joke


Fuck you!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Fy f! Så sur jeg er! Jeg klarer ikke historien! Er ganske flau over at alle har klart den ogg ikke jeg Har kommet til et sånn pinadød digert hjul etter å ha reddet en slags professor... Dette er vanskelig! Etter å ha dødd kanskje 10-20 ganger på cod4 veteran klarer jeg ikke dtte? For dette ER SØREN MEG HARDCORE!


Klarte den på andre forsøk jeg
  • 0
Jeg har sett litt filmer på youtube og sånn. Man kan få til en svart tiing man kan kutte med?
F. eks. du velger trekant formen på en radom basic material eller hvilken som hlst form, også blir den svart så kan du kutte inn former med den og kutte bort ting så det blir en rett linje osv. Dårlig forklart kanskje, men jeg finner iallefall ikke den tingen? Noen som kan hjelpe meg om de forstår?
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Anti2k:
Jeg har sett litt filmer på youtube og sånn. Man kan få til en svart tiing man kan kutte med?
F. eks. du velger trekant formen på en radom basic material eller hvilken som hlst form, også blir den svart så kan du kutte inn former med den og kutte bort ting så det blir en rett linje osv. Dårlig forklart kanskje, men jeg finner iallefall ikke den tingen? Noen som kan hjelpe meg om de forstår?


Kutteren i verktøys posen tror jeg. Har du tatt toturialen?
Hasta la-vista baby!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!