Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 2


Syntes mp er bra, men vanskelig. . .. tar nok litt tid å komme inn i rekylen fra våpnet, banene osv.

Kikket så vidt på trofeene til killzone. Så at noen var weekend rank på 3, 2 og 1 online. Eller noe sånt. Noen som vet hva dette går ut på?

Jeg sliter også med å komme inn på killzone.com via ps3. Bare meg? Det er jo en fane i hovedspillet, så skulle tro at det var mulig. . .
  • 0
Siterer snappa:
Kikket så vidt på trofeene til killzone. Så at noen var weekend rank på 3, 2 og 1 online. Eller noe sånt. Noen som vet hva dette går ut på?


Være mellom 10-1% av de beste på online en uke. En trofe er å være blandt de 10% beste, en annen 5%, den tredje 3% og den siste 1%.
  • 0
Pokker, det høres jo helt umulig ut! Hvordan i h..... skal jeg klare å bli blant de 1% beste? Kan bare glemme å få 100% i trofeer på dette spillet.

Lagt til 2009-02-27 13:56:
Wow, har fått to stjerner. Sånn helt plutselig ut av intet.....
  • 0
Siterer snappa:
Pokker, det høres jo helt umulig ut! Hvordan i h..... skal jeg klare å bli blant de 1% beste? Kan bare glemme å få 100% i trofeer på dette spillet.


Om 1 million har spillet, trenger du bare være blandt de 10 000 beste 1 uke, det er da ikke så vanskelig
  • 0
Siterer Zyrocz:
Om 1 million har spillet, trenger du bare være blandt de 10 000 beste 1 uke, det er da ikke så vanskelig

Jo
Ære være Naughty Dog!
  • 0
MP delen var veldig.. forvirrende spør du meg. On kontrollen er upresis, så å drepe noen er vanskelig. Eller så er det bare jeg som suger.
Blue letters goes here
  • 0
6t 33min brukte jeg på sp. syns det var alt for kort.
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Siterer Gimegkos:
MP delen var veldig.. forvirrende spør du meg. On kontrollen er upresis, så å drepe noen er vanskelig. Eller så er det bare jeg som suger.


Tror du skal gi mp delen litt tid. Det er det som gjør den så bra Så fort du får feelingen på kontrollene og lærer noen av kartene er det veldig morsomt. Du suger ikke. Jeg har spillt MASSE online, og det er først nå jeg begynner å komme på pluss siden mtp kills.
  • 0
Siterer Gimegkos:
MP delen var veldig.. forvirrende spør du meg. On kontrollen er upresis, så å drepe noen er vanskelig. Eller så er det bare jeg som suger.


Jeg klarer ivertfall å drepe mer enn jeg dør, er fornøyd med det
Har også fått 2 medals allerede begynner med 2 granater og får mer poeng når jeg dreper noen i "Bodycount" (Team Deathmatch)
  • 0
Siterer brutalx:
6t 33min brukte jeg på sp. syns det var alt for kort.


Helt enig. Dette syntes jeg begynner å bli et problem for mange spill.

Lagt til 2009-02-27 14:43:
Jeg sender deg en friends melding etterpå zyrocz. Skal spille litt om ikke så lenge
  • 0
Siterer stiksen:
Citerer Zyrocz:
Jeg fikk Medic badge tidligere


jeg og lurer på hvilken badge jeg får etterpå.. Håper på sniper badge


Etter Medic så kommer Engineer, Sniper får man helt til slutt. Men man låser opp noen våpen mellom der. Har forresten snart Engineer
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Er rankingsystemet bra? Slår det CoD4 sitt?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Crazy Kraken:
Det var totalt usakelig og du har jo ikke


Citerer Zyrocz:
Det var litt usaklig


Jeg vet det jeg sa var usaklig, det var derfor jeg skrev det var litt usaklig

Jeg personlig mener at de eneste som ser noe gale i Killzone 2 er de som ikke gjør noe annet enn å prøve å finne noe gale i selve spillet og ikke bryr seg om det som er bra.

Citerer Soraki:
Som sagt: Du er blitt killzone-fanboy


Bedre enn å være Halo fanboy


Få deg litt respekt for andre sine meninger! Du bestemmer ikke hva folk synes om et spill. Det er smaksak. Noen liker det, noen liker det ikke.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Jeg hater alle Xbox 360 spill...
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Er rankingsystemet bra? Slår det CoD4 sitt?


Personlig synes jeg at CoD 4 er bedre... Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i online delen. Men det er vel kanskje som mange sier her at man må spille en del for å venne seg til det.
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Det er ganske besynderlig å se hvordan spill klarer å fremkalle smakløse innlegg, og vekke så sterke følelser som hat og arroganse, både blandt medmennesker og andre produkter. Slike innlegg viser bare hvilken mental tilstand personen som skriver er i.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Jeg hater alle Xbox 360 spill...


Det gjør ikke jeg
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Jeg hater alle Xbox 360 spill...

...selvom jeg bare har prøvd to stykker.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Synes ikke Killzone 2 var så kort, brukte like lang tid på første gjennomgang av KZ2 som jeg brukte på første gjennomgang av Halo 3.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Orph
Siterer Zyrocz:
Citerer the king:MP delen sugde rett og slett hele spillet skuffet egentlig...veldig oppskrytt spill!


De eneste som synes dette spillet er oppskrytt er de som ikke har PS3, eller de som er 360 fanboys.
Det var litt usaklig, men jeg synes det er rett å si.


Usakelig eller ikke, du tar feil (altså, hele innlegget ditt er en epic fail). Jeg har PS3, har aldri hatt XBOX360, og jeg synes foreløpig IKKE KZ2 er så fantastisk. Det meste med spillet er bra, men gameplayet failer litt synes jeg, og kontrollene er ræva, det føles som om jeg styrer spakene oppi en bøtte med sirup. Tilvenningstid, javel, men man skal ikke måtte behøve å glemme alt man har lært fra tidligere liknende spill for å kunne spille det effektivt. At spillet har masse bugs hjelper heller ikke på inntrykket.
  • 0
Masse bugs?
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Orph
Tull med bruken av six-axis funksjonen og multiplayer, jeg har blitt sittende fast et par ganger midt i kamp for å nevne noe.
  • 0
Håper det er borte til mandag, når jeg skal kjøpe KZ2

Dritt at det er utsolgt både i nettbutikken og i butikken til Elkjøp her i Lillehammer

Mulig jeg må betale 600 kr for spillet..
  • 0
NÅ har jeg fullført Killzone 2!
I was frozen, today!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer K_R_I_S:
NÅ har jeg fullført Killzone 2!


Samme her. Det tok meg nøyaktig 7 timer. Syns det er litt vel kort, så jeg krysser fingrene for at online-delen er bra.

Syns spillet var veldig bra. Intenst, realistisk og med sinnsyk grafikk. Coversystemet funker bra, til tross for at det noen ganger er unyttig å gjemme seg bak ting (noen ganger er murene så lave av Helghastene kan skyte ned på deg).

Har egentlig ikke mer å si enn det. Killzone 2 er råfett, enkelt og greit. Er usikker på karakteren, må nesten prøve online-delen først. Men hvis jeg skal gi karakter på singleplayer-delen alene, blir det 9/10.

*SPOILER*

Hvordan tolker dere slutten? Har ISA tapt, eller hinter det til en oppfølger?

*SPOILER SLUTT*
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!