Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 2


  • Zook
  • Zook
Siterer Rampage Jackson:
kommer da ingen spill før februar som jeg vet om!?
bortsett fra kanskje infamous.


Du misforsto meg. Når jeg sier at det er mange spill som skal prioriteres "før", mener jeg at det er flere spill jeg heller skal kjøpe.

Street Fighter IV kommer tre dager etter Killzone.

I mars kommer Resident Evil 5, og til bursdagen min (18.Mars) skal jeg ønske meg Prince of Persia. I april er egentlig alt åpent, men da vil jeg seriøst ha en pause. Etter mai og konfirmasjonen min, kjøper jeg det.
You're sleeping over, right?
  • 0
what... pause, det er blasfemi på det groveste.


greit det, da har jeg masse erfaring online og da skal jeg pwane deg "Tomatsaus"
  • 0
  • Zook
  • Zook
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Okay, dette klarer jeg ikke mer. Jeg ha Killzone 2 på lanseringsdatoen! Får heller droppe Street Fighter IV. Har aldri likt fightingspill, uansett.

Men jeg har et spørsmål angående Killzone:
Er det offline multiplayer/co-op? Eller bare online?
You're sleeping over, right?
  • 0
Er ikke sikker, men i følge Wikipedia er det ingen form for splitscreen . Det er synd. Synes det er ufattelig moro å eie kompiser i egen stue hvor du har muligheten til å "mobbe" taperen litt. Blir skikkelig god stemning av det. Det er egentlig veldig få spill nå for tiden som har splitscreen. Synes bare det blir færre og færre jeg
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Jonas A D:
Er ikke sikker, men i følge Wikipedia er det ingen form for splitscreen .


På Wikipedia står det også at det er single player, multiplayer og online multiplayer. Da må vel bare "multiplayer" bety offline? Men hva skal det være hvis det ikke er spiltscreen? Co-op på samme skjerm?
You're sleeping over, right?
  • 0
det er fighting mot boter..

Lagt til 2008-12-05 01:05:
Siterer Zook:
Okay, dette klarer jeg ikke mer. Jeg må ha Killzone 2 på lanseringsdatoen! Får heller droppe Street Fighter IV. Har aldri likt fightingspill, uansett.

Men jeg har et spørsmål angående Killzone:
Er det offline multiplayer/co-op? Eller bare online?


wow, du holdt ut lenge må jeg si.

bra du kom til fornuft!!!
  • 0
Yes, the almighty killzone 2, gleder meg, enern var et middelmådig makkverk, men dette var det polish over. Et spill som kan få 360 eiere til å se litt rødt, jamnfør med rødfargen til red ring, så skjønner du hva jeg mener. Neida, men utrykket halo killer er vel et spark tilbake for det microsoft kalte gears of war, en PS3 killer.

Gleder meg nesten like mye som til heavy rain. Men er det coop eller,? Det er jo perfekt for et slikt spill.
  • 0
FORDØMTE JÆVLA 18+!!!OMGZOGMS GSGSÅGSGKS!!!!!!!!!!!AHHHHHHHHHH!

Sånn. Killzone 2 ser ut som et fantastisk spill, fylt med overlekker grafikk, fete skytescener osv. Men jeg kan ikke spille det.

Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
FORDØMTE JÆVLA 18+!!!OMGZOGMS GSGSÅGSGKS!!!!!!!!!!!AHHHHHHHHHH!

Sånn. Killzone 2 ser ut som et fantastisk spill, fylt med overlekker grafikk, fete skytescener osv. Men jeg kan ikke spille det.


Såså. Når Killzone 2 er ute på gata er jo du 13 år.
Du kan prøve å spørre på nytt. Tror ærlig talt ikke du har vondt av det, men det er selvfølgelig foreldrene dine som bestemmer.
You're sleeping over, right?
  • 0
Artikkelen til JC fikk meg til å sikle etter dette. Syntes eneren var helt grei, det hadde potensialet som ikke kom helt fram. Håper de har greid å spreke det opp litt
  • 0
Har aldri spilt Killzone 1, men gleder meg utrolig til Killzone 2 iogmed at jeg er en ''fan'' av fps spill, litt kjipt at man ikke får split screen co-op da, men det kan jo man bare leve med. Skal ivertfall kjøpe det på realesen. Er litt sur for at USA får det før oss da

Lagt til 2008-12-06 01:14:
Siterer Zook:
På Wikipedia står det også at det er single player, multiplayer og online multiplayer. Da må vel bare "multiplayer" bety offline? Men hva skal det være hvis det ikke er spiltscreen? Co-op på samme skjerm?


Wikipedia kan jo alle endre på da, men offline multiplayer det er enten en feil, eller 2-4 spillere som kjemper mot hverandre på samme skjerm.
  • 0
Elsker denne gameplay videoen: http://www.gametrailers.com/player/43373.html

Vi alle vet at singelplayeren til KZ2 kommer til å ble ekstremt bra, jeg håper bare at multiplayeren blir minst like bra. Da blir spillet komplett.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Det skulle ikke bli noen splitscreen, for utviklerne hadde satset masse på at det skulle bli en kjempemessig enspillerdel. Satser på at online-delen blir bra :]
  • 0
  • Zook
  • Zook
Utrolig teit at det ikke er splitscreen/offline multiplayer!
Færre og færre spill har det nå til dags, noe jeg syns er ufattelig irriterende.
You're sleeping over, right?
  • 0
Det er litt kjipt ja, det fører til at flere og flere sitter hjemme med seg selv og spiller mot venner
  • 0
Har sett en del online gameplay-videoer på GT. Må si det ser lovende ut! endelig et spill hvor fienden ikke tåler 3 magasiner noe man gjør i feks resistance, halo og crysis.
  • 0
Det er bare de store monstrene i crysis som tåler så mye da
  • 0
Ja, men online. Med de nano-suitene. Det var det jeg mente
  • 0
Er det sant det med at når man treffer en soldat reagerer han slik som en ekte soldat ville gjort om man hadde blitt truffet på den plassen?
Og om det er sant er det slik at alle vil reagere likt slik som en ekte soldat eller er det variasjon mellom soldatene slik det hadde vært på ordentelig?
  • 0
De reagerer akkurat som de hadde gjort i virkeligheten!
  • 0
Siterer sirupkaramell:
De reagerer akkurat som de hadde gjort i virkeligheten!


Det synes jeg er en utrolig bra funksjon. Treffer man en fiende i skuldra, skytes den bakover og fienden detter deretter. Fantastisk!
  • 0
Siterer Redwink:
Citerer sirupkaramell:
De reagerer akkurat som de hadde gjort i virkeligheten!


Det synes jeg er en utrolig bra funksjon. Treffer man en fiende i skuldra, skytes den bakover og fienden detter deretter. Fantastisk!


ja omg. det beste siden oppskjært brød.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!