Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Siterer Redwink:
Det kan jeg være enig i. Likevel er den ganske bra, men ikke like bra som f. eks Metal Gear Solid 4, eller Oblivion som jeg mener er gode eksempler på bra historie.


Likte veldig godt historiene i mgs4 og oblivion. F3 sin historie er ikke dårlig, bare hakket under oblivion...
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer kokiri:jeg bruker ikke kreditt kort.

koster 300 kr for 2100 MS points.

ikke dyrt da, siden du får 1300 Points etterpå.

Hva mener du med 1300 points etterpå???



Citerer The-gamer:Kan MS Points kjøpes i butikk?

Om du hadde fulgt med hadde du hvist dette for år siden


hvis han kjøper Fallout expansion så blir det det igjen 1300 points extra.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Citerer Redwink et kan jeg være enig i. Likevel er den ganske bra, men ikke like bra som f. eks Metal Gear Solid 4, eller Oblivion som jeg mener er gode eksempler på bra historie.

Likte veldig godt historiene i mgs4 og oblivion. F3 sin historie er ikke dårlig, bare hakket under oblivion...


Totally agree.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Ok har spillt Fallout 3 i et par dager nå... Og må si at jeg ikke skjønner hva som er så bra med det, Det er ikke på langt nær hva jeg forventet av det tredje spillet i serein. Og jeg må si at det ser ganske middelmådig med tanke på grafikk og oppdrag. Men håper at utvidelsen blir bedre, Men jeg finner nok fram de andre spillene i serien enn og spille meg igjen det
Tungur Knivur
  • 0
Siterer ISAF:
Ok har spillt Fallout 3 i et par dager nå... Og må si at jeg ikke skjønner hva som er så bra med det, Det er ikke på langt nær hva jeg forventet av det tredje spillet i serein. Og jeg må si at det ser ganske middelmådig med tanke på grafikk og oppdrag. Men håper at utvidelsen blir bedre, Men jeg finner nok fram de andre spillene i serien enn og spille meg igjen det



Grafikken er ikke så bra som den kunne vært, men hovedquestene er utrolige gode og historien e bra.
  • 0
Siterer ISAF:
Ok har spillt Fallout 3 i et par dager nå... Og må si at jeg ikke skjønner hva som er så bra med det, Det er ikke på langt nær hva jeg forventet av det tredje spillet i serein. Og jeg må si at det ser ganske middelmådig med tanke på grafikk og oppdrag. Men håper at utvidelsen blir bedre, Men jeg finner nok fram de andre spillene i serien enn og spille meg igjen det


som mange har sagt om F3, det er et elsk eller hat spill, hvertfall for fans av tidligere fallout spill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Er det flere enn meg som har ammoproblemer? ( Lite skudd)
We could have arranged to have you carried
  • 0
Nei, har hatt det selv og det er irriterende.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Junior Sopranos:
Er det flere enn meg som har ammoproblemer? ( Lite skudd)


Har opplevd det selv noen ganger, ja. Det smarteste er å spare på skuddene, og ikke bruke skytevåpen mer enn du egentlig trenger.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Er det flere enn meg som har ammoproblemer? ( Lite skudd)


Nei, har ikke opplevd det.
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Er det flere enn meg som har ammoproblemer? ( Lite skudd)


Hadde det før, men nå sørger jeg for å alltid stikke innom et sted og kjøpe mer før jeg drar videre.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Junior Sopranos:Er det flere enn meg som har ammoproblemer? ( Lite skudd)



Hadde det før, men nå sørger jeg for å alltid stikke innom et sted og kjøpe mer før jeg drar videre.


Hår også pengeproblemer
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Citerer AcH Clawed:Citerer Junior Sopranos:Er det flere enn meg som har ammoproblemer? ( Lite skudd)



Hadde det før, men nå sørger jeg for å alltid stikke innom et sted og kjøpe mer før jeg drar videre.

Hår også pengeproblemer



Da må det gjøre litt flere quests eller så må du bare ty til litt god gammeldags slakting og pickpocketing
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Enkelt å tjene penger
Man må bare huske å plukke opp alle ting som kan selges, klarer akuratt å kjøpe mat, ammo osv. før jeg går tom
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Junior Sopranos:
Er det flere enn meg som har ammoproblemer? ( Lite skudd)

Næh, har alltids drøssevis med ammo på meg
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Jupp, har alltid ammo problemer på Assault Rifles'ene mine.. Har ennå ikke funnet en Supply Store bortsett fra Megaton da. 2 Hours playing.

Noen som har problem med Enclave Radio? Presidenten snakker helt tydelig, men når musikiken starter er det hakkete.. Anyone?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Sliter med at våpnene mine blir ødelagt. Så har jeg ikke penger nok til å reparere dem
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Du kan reparere dem selv

Hvis du har flere av ett våpen, kan du velge ett av dem og trykke repair oppe i hjørnet, og da vil våpnene bli til ett - altså blir "livene" til våpnene lagt sammen.

Men penge- og ammoproblemer ordner seg etter en stund. Jeg har altfor mye penger (får ikke brukt dem ) og mer enn plenty ammo nå, og jeg finner nytt hele tiden (etter 77 timer men det hadde løst seg allerede på rundt 50 timer).

Siterer Cboy J-kins:
Noen som har problem med Enclave Radio? Presidenten snakker helt tydelig, men når musikiken starter er det hakkete.. Anyone?

Det er da ingen som vil høre på den GNR, derimot...
  • 0
Alle vil da høre gamle amerikanske låter? Uansett har jeg bare spilt i 2 timer så har ikke fler

Noen som kan anbefale noen mods til PC?

Lagt til 2009-01-21 13:25:
Uhm, har jo Galaxy, men den funker ikke de stedene jeg er nå..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
*slettet og makulert*
  • 0
Hadde både pengeproblemer og ammo -------"-------- .

Men så brukte jeg min erfaring fra morrowind.
over 1000 skudd på assault rifle i lvl 4.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har sett den siden ja, men lurte på om noen hadde testet en mod og anbefalt den
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Vel - når jeg tenker meg om kommer jeg på tre stykker:

Enclave Commander - Gir deg mulighet til å tilkalle Vertbird som kan slippe soldater, skyte fiendene dine eller transportere deg. Det er også litt taktiske muligheter for å styre soldatene man tilkaller. Men kanskje lurt å vente med til du har møtt Enclave i historien, siden det kanskje kan spoile litt.

Treasures of the Wastelands Part I - Path of The Gunslinger - Ny questline, den er ikke ferdig enda, men har godt potensiale og er gøy så lenge den varer

Seducing Women - Navnet sier alt Gir deg flere samtalemuligheter for å forføre de fleste viktige kvinnelige personene i spillet...

I tillegg er Killable Children-modsene ganske snedige. Gidder ikke finne link, men du kan jo søke på siden
  • 0
Serriøst.

Drepe Kidsa ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Sånn at man endelig kan knerte hele byen hvis man spiller veldig slem...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!