Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Lol, ganske slemt da.
Jack Thompson liker vel ikke det (post 600)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Oo, seducing women? Synd at jeg er Women selv i spillet
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Oo, seducing women? Synd at jeg er Women selv i spillet


  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Fant nettopp ut hvor "Small Guns" Bobblehead-en er, og dermed også hvor MIRV-en er

Forresten, blir undervist i radioaktivitet på skolen. Læreren har tatt med en geigerteller. Passer perfekt etter å ha spilt F3. Geigertelleren lager den samme lyden som på Fallout når man kommer inni et radioaktivt område
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Så bra da.
Skal gå å spille det nå.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har funnet en mod som fikser den choppy og rare lyden i Fallout 3 radioen, ikke den normale choppy lyden, men en som hakker uansett hvor jeg er. Tilbake til problemet, når jeg lastet ned og pakket ut filen til Fallout 3 data folder'n så er det en mappe med flere sanger i. Den nekter å se den i Fallout 3 Data files på Launcher'n
Any help`?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Det er bare .eps-pluginene som blir vist i Data Files, fordi de er de eneste som trenger å aktiveres.
Så hvis du har puttet mappen på riktig sted, er det bare å starte spillet på vanlig måte

Siterer BrUS:
Geigertelleren lager den samme lyden som på Fallout når man kommer inni et radioaktivt område

Duh..
  • 0
Synd at ikke Modden funket da..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hvis det er sånn rar lyd er det sikkert en instilling som er feil eller noe sånt. Prøv å google det
  • 0
Gjett om jeg har gjort det tusen ganger da
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Konsoll- er deiligt til tider.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Yes - Fallout 3 er i hus, og jeg popper det i spilleren for første gang nå. Burde jeg være snill eller drittsekk første gang jeg spiller igjennom? Fordeler/bakdeler?
  • 0
Siterer hestejenta16:
Yes - Fallout 3 er i hus, og jeg popper det i spilleren for første gang nå. Burde jeg være snill eller drittsekk første gang jeg spiller igjennom? Fordeler/bakdeler?


gjør det du føler for, gjorde jeg, og ble snill.. er du nøytral får du den hunden, men det er det eneste fordelen jeg vet om.


liten warning. hvis du er den type person som vil gjøre alle sidequest. så kan du ikke fullføre main quest. da må du begynne på nytt!!!
  • 0
Vet du omtrent hvor mange side-quest man kan ta, før man kickes ut av hoved-questen?
  • 0
Takk for tipset, godeste Rampage Jackson. Det virker som om jeg tar de "snilleste" valgene så langt, men det virker litt kult å være badass også, så jeg kommer sikkert til å spille gjennom det en gang til etter at jeg har rundet det uansett.

Så langt: Jævlig kult spill.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Vet du omtrent hvor mange side-quest man kan ta, før man kickes ut av hoved-questen?


ja man blir aldri " kicket ut" av hoved questen faktisk. jeg ble ikke det, og jeg har gjort alle sammen på den en og samme playthrough.

Lagt til 2009-01-25 22:50:
Siterer hestejenta16:
Takk for tipset, godeste Rampage Jackson.


sure.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Vet du omtrent hvor mange side-quest man kan ta, før man kickes ut av hoved-questen?

Huh?

Du blir da aldri kicket fra hovedquesten... Det er ingenting som hindrer deg fra å ta alle questene
  • 0
Balle. Jeg fikk bare spilt littegrann, lånte fancy TV av søsteren min. Jeg er sykt dårlig på denne typen spill, inkludert dette. Når jeg skulle rømme og alle disse Radroachene kom ble jeg tygd på hele tiden fordi jeg ikke klarte å ta fram BB-gun-en min. Jeg ble gående rundt og bokse hele tiden. Aaargh! Irriterende dårlige evner.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer hestejenta16:
Balle. Jeg fikk bare spilt littegrann, lånte fancy TV av søsteren min. Jeg er sykt dårlig på denne typen spill, inkludert dette. Når jeg skulle rømme og alle disse Radroachene kom ble jeg tygd på hele tiden fordi jeg ikke klarte å ta fram BB-gun-en min. Jeg ble gående rundt og bokse hele tiden. Aaargh! Irriterende dårlige evner.


Hehe, èn ting skal jeg si deg: Du må finne ut av mye selv. Selv om du blir forklart en del gjennom flere deler av spillet er det MYE du må lære deg selv. Eksperimenter litt med knappene på kontrollen og andre ting (eller tastene på tastaturet)!

Så klart tenker du ikke på dette så tidlig i spillet. Selv greide jeg ikke å drepe den første vakten i 101 før jeg trykket på alle knappene på PS3-kontrollen, og heldigvis kom jeg borti R1-knappen. Da var det fist fight action på gang!

Noen tips må du jo få
(Går ut ifra at du har F3 på PS3)

- Hold inne O-en for å aktivere Pip Boy-lommelykta
- Hold inne #-en(firkanten) imens du har et våpen fremme for å legge det vekk
- Trykk R2 for å bruke VATS! Ja, noen vet ikke om dette før sent i spillet
- Hvis du velger en "Perk" som har flere "Ranks," betyr det at du kan velge den flere ganger (dette visste ikke jeg før jeg hadde spilt LEEEEENGE -.-)
- For å reparere våpen og gjenstander selv må du ha to av hver: Har du to 10mm Pistols kan du reparere den ene pistolen med den andre. Dette avhenger også av Repair-skilla' dine, da. Høy Repair skill er bra etter min mening
- Å hacke computere kan være vanskelig. Lagre FØR du prøver deg på en av dem. Forsøk flere ganger helt til du forstår hva det går ut på.
Hvis et ord som "WALKING" har 2/7 rette bokstaver, så betyr det at du kan utelukke alle ord som slutter med -ing. Hvis du prøver, er jeg sikker på at du greier dette selv!

Ok, nå ble dette litt i lange laget... men er det noe du vil vite, så bare spør. Og hvis noe er uklart - nok en gang- bare spør
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Tak skarru ha, BrUS!

Yes, jeg har det til PS3. Jeg prøvde meg frem med V.A.T.S, men det hjalp jo ikke når jeg bare hadde knyttnevene å sloss med. Jeg husket at det var R1 man skal bruke for å skyte, og regnet med at det var den man brukte for å få frem BB-gun-en også. Det funket rett og slett ikke. Tenkte at det kanskje kunne være sånn at jeg ikke hadde noe å skyte med (jeg presterte å gi pistolen tilbake til hun fæle jenta), men jeg husker at jeg plukket opp en BB-gun og ammo fra skrivebordet. Tok du ut vakten med bare nevene, altså? Jeg prøvde litt på det, men det var tre vakter der og jeg ble nokså ihjelskutt før jeg rømte tilbake til de jævla kakkerlakkene som tygde meg opp. Sykt frustrerende.

Jeg får prøve igjen i morgen når jeg har tilgang til søsteren mins fete TV igjen. Uansett, takk for tips (selv om jeg sikkert ikke får bruk for et par av de der før jeg får rømt fra 101). Jeg kommer sikkert til å spørre mer
  • 0
Siterer hestejenta16:
Tak skarru ha, BrUS!

Yes, jeg har det til PS3. Jeg prøvde meg frem med V.A.T.S, men det hjalp jo ikke når jeg bare hadde knyttnevene å sloss med. Jeg husket at det var R1 man skal bruke for å skyte, og regnet med at det var den man brukte for å få frem BB-gun-en også. Det funket rett og slett ikke. Tenkte at det kanskje kunne være sånn at jeg ikke hadde noe å skyte med (jeg presterte å gi pistolen tilbake til hun fæle jenta), men jeg husker at jeg plukket opp en BB-gun og ammo fra skrivebordet. Tok du ut vakten med bare nevene, altså? Jeg prøvde litt på det, men det var tre vakter der og jeg ble nokså ihjelskutt før jeg rømte tilbake til de jævla kakkerlakkene som tygde meg opp. Sykt frustrerende.

Jeg får prøve igjen i morgen når jeg har tilgang til søsteren mins fete TV igjen. Uansett, takk for tips (selv om jeg sikkert ikke får bruk for et par av de der før jeg får rømt fra 101). Jeg kommer sikkert til å spørre mer


vel, på rommet ditt skal det også finnes et balltre, som var det eneste jeg brukte for å rømme.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Kokiri: Jeg tok med meg balltreet også, og regner med at man fint kan bruke det til å banke vaktene (jeg ble skutt sykt mye og gnafset på masse av kakkerlakkene uten å dø), men jeg klarte ikke å ta fram det heller. Er det jeg som er helt evneveik, eller?
  • 0
Siterer hestejenta16:
Kokiri: Jeg tok med meg balltreet også, og regner med at man fint kan bruke det til å banke vaktene (jeg ble skutt sykt mye og gnafset på masse av kakkerlakkene uten å dø), men jeg klarte ikke å ta fram det heller. Er det jeg som er helt evneveik, eller?


vel, ikke evneveik, men det skal være lett å equipe den.
bar gå på PiP-boy'en så finner du Items/weapons og der skal du finne bae ball batt (hvis du har den) trykk x 1 gang slik at den blir lyst opp. så holder du inn skyte/angreps knappen i 1 1/2 sek, slik at den blir tatt fram. (mens du spiller)

følte for å gi deg en nøye forklaring.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det trengtes sikkert - jeg er ikke vant til denne slags spill i det hele tatt og er i det hele tatt ganske uselvstendig når det gjelder sånt. Takk for det, jeg har nok klart å equippe BB-en men ikke tenkt over å holden inne knappen. Woohoo.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Åja, for å gå inn på Pip Boy-en trykk O-en
Fatta ikke det jeg heller først
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!