Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Siterer hestejenta16:
Det trengtes sikkert - jeg er ikke vant til denne slags spill i det hele tatt og er i det hele tatt ganske uselvstendig når det gjelder sånt. Takk for det, jeg har nok klart å equippe BB-en men ikke tenkt over å holden inne knappen. Woohoo.



Og forresten, når du holder inn O så slår du på en lommelykt, men denne ekk'e bra hvis du skal snike, siden du blir fortere avslørt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Nå prøvde jeg igjen, og alt funker som bare det. Jeg trenger visst ikke gjøre noe spesielt for å equippe våpnene, så jeg skjønner ikke hva som ikke funket i går. Jaja. Jeg liker V.A.T.S.-systemet så langt, i alle fall.
  • 0
Siterer hestejenta16:
Nå prøvde jeg igjen, og alt funker som bare det. Jeg trenger visst ikke gjøre noe spesielt for å equippe våpnene, så jeg skjønner ikke hva som ikke funket i går. Jaja. Jeg liker V.A.T.S.-systemet så langt, i alle fall.


Bruk V.A.T.S når du får tak i hagle, gå helt nærme og sikt på hodet.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Tips: Hvis du går inn i VATS mens du "croucher", får du ca 5% høyere treffsikkerhet på alle kroppsdeler
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Ah, takk for tips igjen. Jeg bruker V.A.T.S. nesten hele tiden så langt, og croucher så å si hele tiden også - jeg er en såpass pinglete spiller at jeg foretrekker å plaffe folk ned på avstand før hordene kommer og tar meg.

Så langt har jeg kommet meg til Megaton etter å ha ruslet litt rundt i landskapet og drept en del sure raidere i skolebygningen utenfor vault 101 og støtt på noen irriterende maur i Grayditch. Jeg må si jeg er ekstremt dårlig til dette spillet så langt, men regner med at det kommer seg når jeg har fått spilt en del. Woohoo.
  • 0
Er det noen som vet når i morgen Operation: Anchorage vil slippes? Er den tilgjengelig rett over midnatt, eller må jeg vente til utpå kvelden?
  • 0
Siterer wwwerner:
Er det noen som vet når i morgen Operation: Anchorage vil slippes? Er den tilgjengelig rett over midnatt, eller må jeg vente til utpå kvelden?


Kommer den i morra!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Første DLC skal komme i dag, 27. januar.
Jeg var nettopp innom Xbox Marketplace, men der var det ingenting...
  • 0
Siterer wwwerner:
Første DLC skal komme i dag, 27. januar.
Jeg var nettopp innom Xbox Marketplace, men der var det ingenting...


ShiT! *løper å kjøper MS points*
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
DLC ligger ute på Xbox Marketplace nå.
Må si jeg var litt overrasket over størrelsen. Jeg hadde sett for meg noe i nærheten av Fable 2 (ca. 500MB ), men den er jo ikke større enn 360MB.
  • 0
Hvor my koster den? Er det mulig å kjøpe en DvD med expansionen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvor my koster den? Er det mulig å kjøpe en DvD med expansionen?


800 MS.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Men jeg har det jo til PC...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men jeg har det jo til PC...

Da får du det ikke.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jo, du får kjøpt DLC dersom du har spillet til PC. Du kan kjøpe det gjennom Games For Windows-greiene. Har aldri gjort det selv, så aner ikke nøyaktig hvordan det funker.

Må si jeg var både skuffet og overrasket over DLCen. Den varte ikke i mer enn to timer og var veldig linær, sammenlignet med resten av spillet. Det er som regel kun en vei å gå, og du kan ikke snakke deg unna de forskjellige situasjonene.
Men greia med å ta kontrollen over ett eget Strike Team fungerer veldig bra. Du kan selv velge hva slags type folk du vil ha med, og det er veldig enkelt å gi dem ordre.
  • 0
Siterer wwwerner:
Jo, du får kjøpt DLC dersom du har spillet til PC. Du kan kjøpe det gjennom Games For Windows-greiene. Har aldri gjort det selv, så aner ikke nøyaktig hvordan det funker.


Unnskylder jeg meg. Viste ikke at det gikk på datamaskin. DA veit jeg det også.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Andzel:
Da får du det ikke.


HÆ?! Kan jeg ikke få det bare fordi jeg har det til PC og ikke til 360!?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jo, du kan få den på pc. Det er kun PS3 som ikke får den.
  • 0
Noen som vet om en side hvor det er bilde av alle quest startpoints?
  • 0
Siterer wwwerner:
Jo, du kan få den på pc. Det er kun PS3 som ikke får den.


Takk gud!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
*slettet*
  • 0
Takk snappa. Må explore litt mer for å finne da
  • 0
Hvis du bruker PC kan du bare skrive tmm 1 inn i console, så får du alle map markerene med fast travel. Har ikke gjort det selv enda da, siden jeg liker best å utforske selv
  • 0
Operation: Anchorage, kan man få kjøpt det i DvD format? (til PC) Pappa er ikke helt happy angående nettjenester og å betale ting over nett med visa...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!