Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Hvem her har funnet Alien crash site?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Hvem her har funnet Alien crash site?


Jeg!!! den lille saken man finner der er awesome!!!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Operation: Anchorage, kan man få kjøpt det i DvD format? (til PC) Pappa er ikke helt happy angående nettjenester og å betale ting over nett med visa...


En annen ting også, hvor lang er Operation: Anchorage?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Du får ikke kjøpt DLC til Fallout i DVD-format. Det er rikitgnok store sjanser for at de slipper alle DLCene + spillet i en "Game of the Year Edition", men den kommer nok ikke før seinere i år.
Game for Windows-greiene eies jo av Microsoft, så jeg er ganske sikker på at det er trygt å kjøpe DLCen fra dem.

Personlig hadde jeg spillt gjennom Operation: Anchorage på rundt 3 timer.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Fant det kraftigste våpenet i går + jeg fikk "Vault Tec CEO"-trofeet
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Siterer wwwerner:
Du får ikke kjøpt DLC til Fallout i DVD-format. Det er rikitgnok store sjanser for at de slipper alle DLCene + spillet i en "Game of the Year Edition", men den kommer nok ikke før seinere i år.
Game for Windows-greiene eies jo av Microsoft, så jeg er ganske sikker på at det er trygt å kjøpe DLCen fra dem.

Personlig hadde jeg spillt gjennom Operation: Anchorage på rundt 3 timer.


Men Knights of the nine kom jo i DvD format...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer TommyK:
Citerer kokiri:
Hvem her har funnet Alien crash site?


Jeg!!! den lille saken man finner der er awesome!!!


Utrolig bra laget, ser at en UFO har gått rett gjennom en bil og et hus.
Og selvsagt Alien Blaster

Lagt til 2009-01-28 09:14:
Siterer Crazy Kraken:
Citerer wwwerner:
Du får ikke kjøpt DLC til Fallout i DVD-format. Det er rikitgnok store sjanser for at de slipper alle DLCene + spillet i en "Game of the Year Edition", men den kommer nok ikke før seinere i år.
Game for Windows-greiene eies jo av Microsoft, så jeg er ganske sikker på at det er trygt å kjøpe DLCen fra dem.

Personlig hadde jeg spillt gjennom Operation: Anchorage på rundt 3 timer.


Men Knights of the nine kom jo i DvD format...


Det er jo veldig store expansions. Knights of the nine og Shivering Isles.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg vurderer å kjøpe meg Fallout 3 i løpet av de kommende ukene. Er det verdt det?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg vurderer å kjøpe meg Fallout 3 i løpet av de kommende ukene. Er det verdt det?


Min mening, årets spill 08.
Stemning design og gameplay sitter godt.
Og hele story'n sitter perfekt, ganske spessiel start.

Ingenting slår når du kommer ut i store Wasteland for første gang.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg har bare spilt det i 27 timer jeg...

Jaja, får spille litt og litt, så går jeg ikke lei!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kronoz, for meg er det et spill jeg både elsker og hater... Uten å komme med spoilere er det noen tinng jeg kunne tenkt meg annerledes med spillet. men hvis du kjøper det har du garantert maaaaaangge timer med moro. Men det kommer jo litt ann på hva slags spill du liker.....

Lagt til 2009-01-28 11:17:
Siterer TommyK:
Citerer kokiri:
Hvem her har funnet Alien crash site?


Jeg!!! den lille saken man finner der er awesome!!!


Men den brytes jo fort ned, og jeg har ikke funnet noe å reparere den med....
  • 0
Kan ikke NPCene reparere Alien Blaster? Problemet er vel å skaffe ammo.
Eneste måten å få mer ammo er vel via random encounter eller noe i den duren...

kronoz: Fallout 3 er veldig mye underholdning for pengene. For et par hundre kroner kan du spille i mange, mange timer.
  • 0
Siterer wwwerner:
Kan ikke NPCene reparere Alien Blaster? Problemet er vel å skaffe ammo.
Eneste måten å få mer ammo er vel via random encounter eller noe i den duren...

kronoz: Fallout 3 er veldig mye underholdning for pengene. For et par hundre kroner kan du spille i mange, mange timer.


Jo, er det ikke bare å gå til en butikk, Rivet city for eks.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Guuud, jeg elsker dette spillet. Selv om jeg kanskje er tidenes dårligste Fallout-spiller og brukte vanvittig lang tid på å sette meg inn i det.

Bare synd at jeg ikke får spilt mer enn en halvtimes tid hver dag, jeg har abstinenser (og kommer ikke til å bli ferdig med noe som helst på evigheter).
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Til alle de som har Fallout 3 på PS3: Fryser spillet ofte etter at dere har spilt F3 en stund? Det skjer med meg minst 1 gang hver dag.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Siterer BrUS:
Til alle de som har Fallout 3 på PS3: Fryser spillet ofte etter at dere har spilt F3 en stund? Det skjer med meg minst 1 gang hver dag.


Det fryser ikke med meg, men av og til så kommer det masse svarte''vegger'' som gjør at jeg ikke kan se hva som er foran meg.
  • 0
Siterer BrUS:
Til alle de som har Fallout 3 på PS3: Fryser spillet ofte etter at dere har spilt F3 en stund? Det skjer med meg minst 1 gang hver dag.


Blir det ikke patcha?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Crazy Kraken:
Citerer BrUS:Til alle de som har Fallout 3 på PS3: Fryser spillet ofte etter at dere har spilt F3 en stund? Det skjer med meg minst 1 gang hver dag.

Blir det ikke patcha?

Joda, men selv den siste patchen fikset ikke dette problemet
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Teit...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer BrUS:
Til alle de som har Fallout 3 på PS3: Fryser spillet ofte etter at dere har spilt F3 en stund? Det skjer med meg minst 1 gang hver dag.


Jo gjør det hos meg. Spes i V.A.T.S
  • 0
Nå har jeg fått meg Operation Anchorage
Skal prøve det nå
  • 0
Noen som vet om det kommer en ny patch`?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Nybegynnerspørsmål:

Jeg har ikke kommet så langt i spillet, og tenkte å labbe bort til GNR nå, men jeg sliter fortsatt litt bed å skjønne hvilke våpen som er bedre enn andre. Noen tips om hvilke våpen jeg bør gå for tidlig i spillet, og hvor man får tak i dem?
  • 0
Assault Rifle bruker jeg for det meste. Men rock-it-launcher er jo ganske bra hvis du har mye skrot Er litt noob selv da
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Kjøpte fallout 3 idag . Men har heldigvis saves på PC-en fra før av til dem!. Kommer brotherhood of steel og Operation: Anchorage
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!