Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Siterer hestejenta16:
Nybegynnerspørsmål:

Jeg har ikke kommet så langt i spillet, og tenkte å labbe bort til GNR nå, men jeg sliter fortsatt litt bed å skjønne hvilke våpen som er bedre enn andre. Noen tips om hvilke våpen jeg bør gå for tidlig i spillet, og hvor man får tak i dem?

Du må slåss mot masse Super Mutants på vei til GNR, og de har Hunting Rifler, som er ganske bra egentlig, i tillegg til at du får masse skudd fra Super Mutant'ene Den var min favoritt ganske langt ut i spillet
Siterer quakecry:
Kjøpte fallout 3 idag . Men har heldigvis saves på PC-en fra før av til dem!. Kommer brotherhood of steel og Operation: Anchorage

Huh?
  • 0
Siterer hestejenta16:
Nybegynnerspørsmål:

Jeg har ikke kommet så langt i spillet, og tenkte å labbe bort til GNR nå, men jeg sliter fortsatt litt bed å skjønne hvilke våpen som er bedre enn andre. Noen tips om hvilke våpen jeg bør gå for tidlig i spillet, og hvor man får tak i dem?


Kommer jo litt ann på hva hva slags klær du har, hvilke typer våpen du har valgt å satse på (big guns, plasma osv ) ved level up. Hva slags perks du hittil har valgt teller også litt.

Men det våpnet jeg har brukt mest er kinesisk assalt rifle. Den har veldig høy damage når du får reparert den fullt ut ( noe rundt 44 tror jeg ), og kan brukes (tror) 4 ganger ved full V.A.T.S

Ellers så bruker jeg jo the terrible shotgun mye da Men den får du ikke tak i uten videre. . . .
  • 0
Assault rifle, og hunting rifle le brukt helt fram til LVl 10 for min del.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg fant en modifisert Hunting Rifle i The Republic of Dave, den tar nesten dobelt så mye skade, også bruker den samme type skudd.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer The-gamer:
Citerer quakecry:

Kjøpte fallout 3 idag . Men har heldigvis saves på PC-en fra før av til dem!. Kommer brotherhood of steel og Operation: Anchorage


Huh?


Nei, hadde *****versjon før. Derfor har jeg savegames.
  • 0
Jeg har nettopp hentet mat og medisin i Super Duper Mart, og tok med meg en assault rifle derfra. Før det brukte jeg bare en sniper rifle (fant den i en stein utenfor Megaton...) og sawed off shotgun.

Takk for tips, da kommer jeg nok til å teste ut assault riflen og hunting riflen når jeg får den.

snappa:
Nå er jeg ikledd en armored jumpsuit. Jeg aner ikke hva som er best av den og security armor fra Vault 101... Regner med at de nasty S/M-atrekkene til de frekke raiderne ikke er noe å samle på. Noen tips til lure antrekk det er lett å få tak i tidlig i spillet?

Av perks har jeg bare kunnet velge tre så langt. Jeg gikk for Lady Killer, Swift Learner og Educated.
  • 0
Siterer Warwigan1:
Assault Rifle bruker jeg for det meste. Men rock-it-launcher er jo ganske bra hvis du har mye skrot Er litt noob selv da


Bedre å bruke Chinese Assault Rifle issåfall.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Wow, fant akkurat ut at du får sikkelig mye caps hvis du skal selge T-51B Power Armoren, du kan få over 700-800 caps for den.
I was frozen, today!
  • 0
Verdien til T-51B (den du finner i Fort Constantine) er vel 999 caps.
Men det å selge den er jo ikke noe smart valg. Er vel den beste armoren i hele spillet.
  • 0
Jeg solge den heldigvis ikke, ingen er så dumme å selger den (håper jeg).
I was frozen, today!
  • 0
Jay! Sprengte megatown
  • 0
Siterer quakecry:
Jay! Sprengte megatown


Welcome to the dark side.
  • 0
Siterer quakecry:
Jay! Sprengte megatown


  • 0
Ja, det var verdt det. Fikk penger til våpen og klær + rom i tenpenny tower.
  • 0
snappa:
Nå er jeg ikledd en armored jumpsuit. Jeg aner ikke hva som er best av den og security armor fra Vault 101... Regner med at de nasty S/M-atrekkene til de frekke raiderne ikke er noe å samle på. Noen tips til lure antrekk det er lett å få tak i tidlig i spillet?

Av perks har jeg bare kunnet velge tre så langt. Jeg gikk for Lady Killer, Swift Learner og Educated.</quote>

Alle anttrekkene har sine fordeler og ulemper. Når du velger et antrekk står det på de fleste ( nederst på bildet ) hva som er fordelene/ulempene. Feks: smalarms+2. Som et eks fant jeg et antrekk som het naughty nightwear Dette gav meg +10 i speach. Hvis jeg tar på meg dette før en samtale er det større sannsynnlighet for at jeg får høyere prosent under samtaler, og dermed vinner frem med mine argumenter.

Hvis planen din er å krige hardt og du enda ikke har fått opplæring i brotherhood of steel armour, ville jeg gått for combat armor e.l

Tror forkortelsen er dm eller noe sånt. Det høyere dm på et antrekk det mer tåler du. Men ofte er det slik att en høy dm har sine ulemper. Du blir fortere oppdaget, veier mer osv.

Pga av antrekk og mentas trenger jeg ikke ha 100 prosent i lockpick. Noen antrekk har feks +2 i lcpi ( eller noe sånt, husker ikke forkortelsen ). Det kan derfor være lurt og ha med seg flere antrekk når du er uute på tur.

Håper dette hjalp deg litt

Når det gjjelder perks tror jeg du valgte klokt

Lagt til 2009-01-29 21:43:
Siterer quakecry:
Jay! Sprengte megatown


Det er deilig å være ond

Men det virker ikke som at du kan skyte barn.... Heldigvis...
  • 0
Siterer snappa:
Men det virker ikke som at du kan skyte barn.... Heldigvis...


Tror det var mulig i en av de tidligere spillene i serien.
  • 0
snappa:

Takk for infoen, jeg får sjekke ut litt ulike antrekk. Stas. Jeg tror også perksene jeg valgte var lure, det er mange av de andre som virker litt rare og unødvendige i forhold til hvordan jeg spiller, i alle fall. Nå har jeg jo ikke kommet så langt, men jeg synes det virker som jeg går opp i level sinnsykt raskt. Regner med at det ikke tar så lang tid før jeg får flere perks å velge. Alt av tips om sånt tas imot med takk og koz og klemz og nybakte boller.

Jeg har fortsatt ikke ruslet til GNR. Valgte å gjøre noen små side-quests først, men nå er det vel ikke stort mer å gjøre før jeg går dit. En kamerat av meg sa at det er en litt lang og vanskelig reise, så jeg utsetter det så mye jeg kan men tenkte å bruke kvelden på det. Hvis noen har tips om hvordan man kommer seg dit så enkelt og smertefritt som mulig blir jeg glad. Jeg skal i alle fall ikke til Grayditch(?) igjen, fy faen for en drittby. Fire-ants er ikke noe for meg.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Noe som er litt idiotisk med noen av trophiesene/achivementene i Fallout 3 er at du må ha nøytral karma i level 8, 14 og 20. Holder på med det nå for tida. Forleden dag gjorde jeg oppdraget "Big Trouble In Big Town" og fikk for mye god karma. Det endte med at jeg måtte slakte noen Big Town-innbyggere for å jevne ut karmanivået mitt
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Hestejenta

Ja du tjener xp veldig fort. Før du vet ordet av det har du nådd max xp. Av den grunn er det egentlig ikke noe poeng å velge perks som gir deg mer xp. Velg heller enn annen perk som passer med måten du spiller
  • 0
Siterer BrUS:
Noe som er litt idiotisk med noen av trophiesene/achivementene i Fallout 3 er at du må ha nøytral karma i level 8, 14 og 20. Holder på med det nå for tida. Forleden dag gjorde jeg oppdraget "Big Trouble In Big Town" og fikk for mye god karma. Det endte med at jeg måtte slakte noen Big Town-innbyggere for å jevne ut karmanivået mitt


Hahaha!! Nå har jeg hørt det å!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg velgte en perk som ga meg instant level xD, litt unnødvendig. Men jeg klarer meg fint uten perks.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Jeg velgte en perk som ga meg instant level xD, litt unnødvendig. Men jeg klarer meg fint uten perks.


Hadde jeg begynt på nytt hadde jeg nok valgt andre perks. Kanskje noen som er litt mer morsomme Som å spise lik osv Spillet er jo ikke så vanskelig så man har som du sier zyrock ikke så stort behov for perks.

Til hestejenta.
Hvis du gjennomfører questen med fireants kommer du trolig til å finne naughty nightwear
  • 0
Siterer snappa:
Hadde jeg begynt på nytt hadde jeg nok valgt andre perks. Kanskje noen som er litt mer morsomme Som å spise lik osv


Blir ikke man ond av å spise lik?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer snappa:
Hadde jeg begynt på nytt hadde jeg nok valgt andre perks. Kanskje noen som er litt mer morsomme Som å spise lik osv


Blir ikke man ond av å spise lik?


Hvis andre ser deg tror jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Du får dårlig karma av å spise lik, uavhengig om noen ser deg.
Men jeg tror det er slik at alle vil angrepe deg dersom de ser at du spiser noen.
Jeg har ikke særlig erfaring med denne perken, og har kun brukt den en gang (for å få dårlig karma). Charon stod ved siden av meg og sa "You sick bastard".
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!