Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Siterer wwwerner:
Du får dårlig karma av å spise lik, uavhengig om noen ser deg.
Men jeg tror det er slik at alle vil angrepe deg dersom de ser at du spiser noen.
Jeg har ikke særlig erfaring med denne perken, og har kun brukt den en gang (for å få dårlig karma). Charon stod ved siden av meg og sa "You sick bastard".


Dumme achievements hvertfall.
slik at man må spille gjennom flere ganger, noe som ikke mange orker.
(post 700 )
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Du trenger da ikke spille gjennom flere ganger?
Bare lagre spillet på level 7, 13 og 19. Da kan du få achievmenten/trofeet for det du vil ha, for så å loade for å få den neste.
  • 0
Siterer wwwerner:
Du trenger da ikke spille gjennom flere ganger?
Bare lagre spillet på level 7, 13 og 19. Da kan du få achievmenten/trofeet for det du vil ha, for så å loade for å få den neste.


shit. det hadde jeg ikke tenkt på.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
SPOILER! ADVARSEL MULIG SPOILER!


Dumme achievements hvertfall.
slik at man må spille gjennom flere ganger, noe som ikke mange orker.
(post 700 )</quote>

Må si meg litt enig der. vet du kan lagre på forskjellige tider, men det skulle vært en mulighet til å fortsette å få achievements. For ikke å si en mulighet til å fortsette etter du er ferdig med hovedquesten
  • 0
Siterer snappa:
Hestejenta

Ja du tjener xp veldig fort. Før du vet ordet av det har du nådd max xp. Av den grunn er det egentlig ikke noe poeng å velge perks som gir deg mer xp. Velg heller enn annen perk som passer med måten du spiller


Det var nok ikke dumt ... Men det er for sent nå. Jeg tror faktisk jeg presterte å velge den perken to ganger også, men jeg har nettopp nådd level 5, så jeg kan jo bare gå tilbake til saven før det og velge noe annet. Det eneste som suger med det er at da må jeg drepe han Super Mutant Bruten med missil-launcheren ved lastebilen utenfor Big Town. Jeg må innrømme at jeg syntes han var maksimalt kjip (til jeg skøyt våpenet hans fra ham, i alle fall).

Siterer snappa:
Til hestejenta.
Hvis du gjennomfører questen med fireants kommer du trolig til å finne naughty nightwear


Ooh! Men er det for damer eller menn?

Jeg tror jeg venter litt med den questen likevel, de maurene er så jævlig irriterende. Han lille snørrungen tipset om å skyte antennene deres, så jeg antar at det er cluet, men det har jeg ikke prøvd ennå. Drøyer det litt, jeg.

Nå har jeg rast rundt i metroen og kommet til Chevy Chase-stasjonen (som forøvrig har tidenes kleineste navn), tatt en pause fra GNR-jakten og dratt til Big Town. Tror jeg gjør meg ferdig med en av de før jeg begynner på noen andre quester, i alle fall.
  • 0
Siterer snappa:
naughty nightwear

Den heter vel egentlig Sexy Sleepwear?

Og hestejenta16: Alle drakter/klær/rustninger er til både menn og damer
  • 0
Siterer The-gamer:
Citerer snappa:naughty nightwear
Den heter vel egentlig Sexy Sleepwear?

Nei, Naughty Nightwear og Sexy Sleepwear er to forskjellige ting. Nightwear gir +10 Speech og +1 Luck, mens Sleepwear gir +1 Charisma.
  • 0
Hmm... sjekket det nå. Var visst jeg som tok feil
  • 0
Siterer snappa:
SPOILER! ADVARSEL MULIG SPOILER!



Dumme achievements hvertfall.

slik at man må spille gjennom flere ganger, noe som ikke mange orker.

(post 700 )




Må si meg litt enig der. vet du kan lagre på forskjellige tider, men det skulle vært en mulighet til å fortsette å få achievements. For ikke å si en mulighet til å fortsette etter du er ferdig med hovedquesten</quote>

Oppe i nesten 75 timer total spilletid nå, runda det på Very Good, driver på Very Bad. Neutral blir nok vanskeligst tror jeg.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Kjøpte Fallout 3 the offical strategy guide. Utrolig kjekk bok.
  • 0
Siterer quakecry:
Kjøpte Fallout 3 the offical strategy guide. Utrolig kjekk bok.


Den høres fristende ut.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer quakecry:
Kjøpte Fallout 3 the offical strategy guide. Utrolig kjekk bok.


me too, selvom jeg egentlig ikke trenger den lenger...
  • 0
Har spillt den nye tillegspakken. Likte og være i Alaska
  • 0
Siterer quakecry:
Har spillt den nye tillegspakken. Likte og være i Alaska


Er det mange nye våpen der?
I was frozen, today!
  • 0
Dumme Microsoft, hadde de ikke vært så egene så ville jeg kunne lastet den ned
Har ikke fullført alle sidequesta ennå da så har litt igjen.
  • 0
Jeg mangler bare en sidequest.
I was frozen, today!
  • 0
Jeg mangler over 10 , men tror det bare er 11 eller 12 da.
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Jeg mangler bare en sidequest.


I hele spillet!? Hvor lenge har du spilt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg skal etterhvert ta alle sidequestene som er. Oppdage alle plasser i hele spillet osv. Til hjelp bruker jeg offical strategy guide og kart.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer K_R_I_S:Jeg mangler bare en sidequest.

I hele spillet!? Hvor lenge har du spilt?

Jeg mangler også bare én. I tillegg til at jeg ikke har gjort ferdig Operation Anchorage enda da
Har vel nesten 80 timer på det da...
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Wow, fant akkurat ut at du får sikkelig mye caps hvis du skal selge T-51B Power Armoren, du kan få over 700-800 caps for den.


har kommet meg ganske langt i spillet. lv 20 og greier. men caps er set siste jeg trenger å tenke på.. var veldig lite med penger i starten, så lite ammo.. men lenge ut så er du en enmans hær. jeg bærer på meg absolut alle våpen man kan finne.. ( utenom de spess mod weapons. )

flere k rounds med 5mm skudd.. bestanding rund 100 hagle patroner. bruker Chinese Assault Rifle / combat shotgun. føler meg tryggest med hagla..

ellers magnum / hunting / sniper rifle i V.a.t.s.

for tiden bruker jeg den ralleys rangers combat armoren eller hva den nå heter. samt war helmet.
har ikke orket å fikse meg powered armor. selv om jeg vet hvordan. komer altid noe mellom det.
Bygones
  • 0
Hvordan får man Power Armor?
  • 0
Bare spill main-questen, så får du på ett eller annet tidspunkt vite det
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hvordan får man Power Armor?


Use the back button to wait (don't know what it is on PC) until around midday and go to the main courtyard of the Citadel. There should be a bunch of initiates milling around. Paladin Gunny will be walking around training the initiates, or at least that's where I found him.

NOTE: You must ask the "Can someone in the citadel train me..." question to Elder Lyons before you do this. He'll grant you permission.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Må man ha en Live konto for å laste ned patchen til FO3?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!