Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Siterer TommyK:
Man runder ikke Fallout 3 på 8 timer...
Mainquestet muligens ja, hele? HELL NO!!!

Har spillt i rundt 70 timer på denne saven,
og jeg har masse igjen å gjøre.

Jepp, da har man ihvertfall ikke fått med seg noenting av historien, eller noe annet for den saks skyld...
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Tenker å ta en pause fra Fallout 3 nå. Fikk platinum trophyet i går, men må nok vende tilbake til ødemarka
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Siterer TommyK:
Man runder ikke Fallout 3 på 8 timer...
Mainquestet muligens ja, hele? HELL NO!!!

Har spillt i rundt 70 timer på denne saven,
og jeg har masse igjen å gjøre.


selfølgelig mainquesten Jeg konsentrerte meg kun på det og tenkte at jeg kunne gjøre sidequesta etter at jeg hadde fått bedre våpen og høyere lvl. Men nei...
Spotify<3
  • 0
Har vel selv spilt i over 70 timer på mainsaven, brukt mye tid på å forske rundt på kartet på den.
  • 0
Siterer BrUS:
Tenker å ta en pause fra Fallout 3 nå. Fikk platinum trophyet i går, men må nok vende tilbake til ødemarka


Er ikke langt unna platinum jeg heller nå... Tror nok spillet blir lagt på hylla etter det.
  • 0
Noen som vet hva man skal gjøre med morse radio signalene?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Litt usikker på hva du mener, mulig du snakker om signaler som jeg ikke har funnet.
  • 0
Det finnes Radio tårn rundt om i det Wasteland som du kan finne.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Ok, skjønner. Noen av dem tror jeg ikke er til noe spes. Mens andre må brukes for å starte sidequest osv. Man finner blant annet alien space crash på denne måten. Når du får inn et signal, gå inn på pipboy og start signalet Det er sånn du blant annet kommer deg inn i vault 101 igjen.
  • 0
Har kommet meg igjennom hele spillet


Googla det, da var det mange som nevnte noe med Rudy Metro Station. Skal sjekke ut nå.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hehe. Google og youtube er gode venner å ha
  • 0
Morse Signalene:
Jeg vet at du kan finne noen små kinesiske spion bunkerser hvis du følger morsen.
TreKopperTe.no
  • 0
Yup, har funnet en bunkers ihvertfall..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Dette er et spoiler spørsmål fra Blood Ties questet:

Jeg har da klart å bli hostile med ''The Family'' pga. team mate som skjøt uten grunn, og jeg har da klart å drept hele gjengen, men han dere "sjefen" han står ikke der han skal og jeg finner ikke liket hans en enneste plass, jeg får derfor ikke tak i den nøkkelen han skal gi oss så vi kan snakke med han bortkommene gutten, noen som vet hva jeg skal gjøre?

Spoiler End

Eneste kjipe med Fallout 3 er at sidequestene ikke blir formidlet godt nok.
  • 0
Hmmm, desverre zyrocz. Når du sier team mate regner jeg med at du hadde med deg en følgesvenn ( evt hund )?

Siterer Tre Kopper Te:
Morse Signalene:
Jeg vet at du kan finne noen små kinesiske spion bunkerser hvis du følger morsen.


Appropo kinesere, noen som har startet den portalen i tranqulity lane? Trodde jeg skulle le meg i hjel når jeg sende avgårde en horde med kinesiske spesialkommodos som gjorde kort prosess
  • 0
Siterer The Heretic:
Gjett hva? Bethesda bekreftet nettopp Fallout 4.


Håper de lager TES 5 først. Om de starter med det NÅ, tar det sikkert litt tid før de er ferdig. Da er kanskje motoren deres litt utkonkurert og gammel, slik at de må lage en ny eller gjøre en total remake. Tar sikkert litt lang tid det også! Jeg tipper at det er leeenge til vi får fallout 4.
Spotify<3
  • 0
Siterer Zyrocz:
Dette er et spoiler spørsmål fra Blood Ties questet:

Jeg har da klart å bli hostile med ''The Family'' pga. team mate som skjøt uten grunn, og jeg har da klart å drept hele gjengen, men han dere "sjefen" han står ikke der han skal og jeg finner ikke liket hans en enneste plass, jeg får derfor ikke tak i den nøkkelen han skal gi oss så vi kan snakke med han bortkommene gutten, noen som vet hva jeg skal gjøre?

Spoiler End

.


Skjedde med meg å. Plutselig ble alle fiendtlige, var ikke noe problem for Fawkes da, men. Gikk bare tilbake til autosaven, fo så å la han vente et stykke unna.
Kan koden til å spawne Vance da. Skriv Player.Placeatme i console. etterfulgt av koden: 0001D5F7. Så skriver du antall, da 1.

Player.Placeatme 0001D5F7 1


Lagt til 2009-02-18 11:11:
Vance er ''sjefen''
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Det som er problemet er at autosaven sava over da jeg trykte inn på den pc'en jeg manglet kode på og jeg har PS3 versjonen av spillet så kan ikke skrive inn de greiene
Er det noen som vet om man kan få tak i koden vet å levle science skill slik at man kan låse seg inn i Vance sin pc?
  • 0
Du kan jo bare bruke "unlock"-kommandoen. Bare gå inn i console, trykk på PC'en (mens du er i console) og skriv unlock. Da låser den seg opp.
Det samme funker med dører.
  • 0
Siterer The-gamer:
Du kan jo bare bruke "unlock"-kommandoen. Bare gå inn i console, trykk på PC'en (mens du er i console) og skriv unlock. Da låser den seg opp.
Det samme funker med dører.


Gå inn i konsoll, hva mener du?
  • 0
Åja... du har det på PS3, ja. Da funker ikke det
  • 0
Åh, jeg som la inn den innsatsen for å spawne Vance, jaja. Skjønte egentlig ikke problemet ditt, er du for lav Science lvl? Locked out?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Var skeptisk til spillet i begynelsen, men nå er jeg hekta!
Bioshock 2!!!
  • 0
Skaffa det på PC i dag, velldig fett spill
  • 0
Jeg kjøpte Fallout 3 til PS3 på torsdag
Og jeg trenger litt survival tips og lignende,går tom for ammo alt for fort
Og hvor får man tak i Fat Boy våpnet? Så en video med det på youtube og det ser fett ut

Men morsomt det er det,driver å leter etter The Family nå
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!