Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Min Fallout-karakter: Er vel en karkater basert på muskler(Big guns), medisin og litt div. annet. Prøvde å holde meg på god karma en stund, men mot slutten blei den ond/nøytral.
Som de fleste andre hater jeg Enclave, men har ikke noe forhold til The Outcasts. Misliker også de helvetes ungene i Little Lamplight, hvertfall han idioten som styrer.

Bruker helst Combat Shotgun, Flamer, Blackhawk eller Chinese Assault Rifle. Har også med meg sinnsykt mye annet drit(de fleste andre våpen).
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Tusen hjertelig takk!

Lagt til 2009-04-07 11:36:
Gå selv rundt i sheriff klærne med ett par solbriller. Liker ikke power armour (det blir for feigt) Men har alle power armourene.
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer Master_ike:
Liker ikke power armour (det blir for feigt) Men har alle power armourene.


Det er ikke feigt å bruke ting man har brukt tid på å skaffe

Btw, var det noen andre enn meg som syntes at slutten i Fallout 3 var dårlig?

Lagt til 2009-04-07 15:19:
Fawkes er kul foresten
"Objection!"
  • 0
Alle uskyldig menneskene i Megaton... Det blir uretferdig å drepe dem med power armour og power weapons. De fortjener å bli drept av foreks. en sniper, Chinise assault rifle osv.

Har ikke rundet spillet... Men likte ikke at faren døde.

Hvor holder presidenten til? I det hvite hus? Jeg vill drepe han!!!
We have to nuke our imagination!
  • 0
Helt enig Hehemann, Fallout 3 hadde en sykt dårlig slutt synes jeg Men men... Spilelt var rått da

Master_ike, jeg tror ikke det går ann å finne presidenten. Tror ikke han finnes lenger
  • 0
Jwg mener han er med på the enclave radio
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer Master_ike:
Hvor holder presidenten til? I det hvite hus? Jeg vill drepe han!!!

Fortsett på storyen, du...
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Åja han presidenten! Han hadde jeg helt glemt. Du må nok fortsette på storyen for å finne ut det ja
  • 0
Siterer Master_ike:
Alle uskyldig menneskene i Megaton... Det blir uretferdig å drepe dem med power armour og power weapons. De fortjener å bli drept av foreks. en sniper, Chinise assault rifle osv.

Har ikke rundet spillet... Men likte ikke at faren døde.

Hvor holder presidenten til? I det hvite hus? Jeg vill drepe han!!!



Fant for en stund siden Det Hvite Hus og må si det ikke var særlig mye igjen av det..
Presidenten derimot må du fortsette på storyen for å finne. Utseendet hans burde i beste fall være ganske "overasskende".
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Siterer Master_ike:
Alle uskyldig menneskene i Megaton... Det blir uretferdig å drepe dem med power armour og power weapons. De fortjener å bli drept av foreks. en sniper, Chinise assault rifle osv.


Hvorfor dreper du dem da? Har faktisk ikke slaktet noen "snille" mennesker, bortsett fra Greta, eller hva nå hun het, for å få tak i Charon

Siterer DoGRoG:
Helt enig Hehemann, Fallout 3 hadde en sykt dårlig slutt synes jeg Men men... Spilelt var rått da


Sant, visste du foresten at spillet hvert fall har tre slutter som er cirka like?

MAster_ike, gjør som de andre sier så møter du presidenten til slutt
"Objection!"
  • 0
Faktisk, så er det mange flere enn 3. Jeg tror faktisk det er rundt 7 eller'no.
Søk på YouTube etter en film med alle endingene til Fallout 3, så skal du se at det faktisk er en del
  • 0
Men jeg vill drepe han nå!!!
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer DoGRoG:
Faktisk, så er det mange flere enn 3. Jeg tror faktisk det er rundt 7 eller'no.
Søk på YouTube etter en film med alle endingene til Fallout 3, så skal du se at det faktisk er en del


Oida, trodde det bare var de tre sluttene jeg har funnet. Skal sjekke dem på youtube senere, takker
"Objection!"
  • 0
Siterer DoGRoG:
Faktisk, så er det mange flere enn 3. Jeg tror faktisk det er rundt 7 eller'no.


Jeg har hørt at det er over 9000.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Citerer DoGRoG:Faktisk, så er det mange flere enn 3. Jeg tror faktisk det er rundt 7 eller'no.

Jeg har hørt at det er over 9000.

IT'S OVER 9000!!!!!!!1111111111111omgzomgawesome

Nei, seriøst, det er nok noen som har tullet med deg. Mener bestemt at det er 3 forskjellige slutter, basert på valget du gjør helt, helt i slutten.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Er det ikke bare to slutter, da?

I en gammel beta-test fra Gamereactor (tror det var i fjor sommer), stod det at det kom til å være opptil 200 slutter.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Nei, seriøst, det er nok noen som har tullet med deg. Mener bestemt at det er 3 forskjellige slutter, basert på valget du gjør helt, helt i slutten.


Var det jeg også mente, men ble litt usikker
"Objection!"
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer K_R_I_S:
Citerer DoGRoG:Faktisk, så er det mange flere enn 3. Jeg tror faktisk det er rundt 7 eller'no.

Jeg har hørt at det er over 9000.

IT'S OVER 9000!!!!!!!1111111111111omgzomgawesome

Nei, seriøst, det er nok noen som har tullet med deg. Mener bestemt at det er 3 forskjellige slutter, basert på valget du gjør helt, helt i slutten.


Jeg vet det useriøst, jeg så det bare på denne videon: http://www.youtube.com/watch?v=qWQJdBXVHiI
I was frozen, today!
  • 0
Ikke skaff deg hund den er for ingen nytte+ er egentlig bare plagsom og stressende

er i lvl 33 nå liksom, uten en eneste medhjelper Alene best, ingen protest! kn9z
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer VixzOrius:
Ikke skaff deg hund den er for ingen nytte+ er egentlig bare plagsom og stressende

er i lvl 33 nå liksom, uten en eneste medhjelper Alene best, ingen protest! kn9z


Kanskje Dogmeat ikke er den beste medhjelperen noensinne, men man kan ikke si annet enn at Fawkes pwner!
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Siterer VixzOrius:
er i lvl 33 nå liksom

Høres snålt ut, ettersom 20 er level-cap'en...
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer VixzOrius:
er i lvl 33 nå liksom

Høres snålt ut, ettersom 20 er level-cap'en...


Det kunne ha vært at han hadde så høy level på grunn av at han har "The Pitt" og "Operation Anchorage", men så vidt jeg vet er det ikke noe høyere level-cap på noen av de..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Har Ekspensjonene kommet ut?
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer HitmansBullet:
men man kan ikke si annet enn at Fawkes pwner!


Du har skjønt det Begynte nesten å gråte litt da han kom for å redde meg
"Objection!"
  • 0
Burde jeg kjøpe dette spillet? Kjøpte netopp TES: Oblivion, og er dritfornøyd! Nå ønsker jeg meg Fallout 3, så burde jeg kjøpe dette?
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!