Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


**Quest-alternativ-spoiler**
Gjorde den questen med å hjelpe Tenpenny med Ghoul problemet,
så fikk jeg overtalt innbyggerne i Tenpenny Tower til å slippe in ghoulsene.
De var der en stund, men etter et par dager hadde de drept alle innbyggerne som var igjen av mennesker. Virkelig skuffende siden jeg fikk høre at Three Dog sa jeg drepte alle innbygger for å slippe inn ghoulsene. x(
**Quest-alternativ-spoiler**
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Listen children they're humans to, sure they looks like zombies from an old monster film, but their souls, their hearts, their tears is verry human. But ferals are mindless zombies, so kill as damn many as you want, please. Now some music...
Elsker GNS, og three dog!

Men for å forsvare meg selv: De er stygge som F, man blir livredde av bare syne.

Lagt til 2009-04-14 20:45:
Hører altid på radion... den beste musikken som sendes må være: I dont want to set the world on fire
We have to nuke our imagination!
  • 0
Jeg bestemte meg for å redde byen, men jeg har ikke høy nok eksplosive level til å koble meg inn på den forbannede bomben og gjøre den trygg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er vanlig at man ikke har det.. det er nok veldig vanlig å dope seg for å få gjort det.
husker ikke om jeg gjorde det faktisk; særlig forvirrende for minnet siden jeg ellers førte en veldig streng 'no drugs policy' gjennom spillet
  • 0
bør jeg kjøpe fallout 3 til ps3? har hørt det skal være dårligere teknisk på ps3 enn andre konsoller/pc
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Kjøp det til PC
We have to nuke our imagination!
  • 0
...
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer Master_ike:
Kjøp det til PC


har det på PC. problemet er at det lagger litt på lavest grafikk... jeg har en elendig pc og kjøper ikke ny før til sommerferien. uansett kan det hende jeg venter til jeg har skaffet meg ny pc fordi det er fortsatt samme pris på det som når det kom..(til ps3 that is)
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
ehm jeg har et spørsmål... jeg tenker på og kjøpe fallout 3 og jeg lurte bare på.. er det skummelt :p



kjøpte meg nettopp ny pc jeg
  • 0
Nei. Ikke så veldig. Faktisk er det ikke skumelt i det hele tatt.
  • 0
Fallout 3 er vel egentlig ikke skummelt. Det har en ganske creepy stemning visse steder, men jeg vil ikke kalle det skummelt. En liten del av det er ganske creepy, mens hoveddelen av det egentlig ikke er det.
Så jeg konkluderer ihvertfall med at Fallout 3 ikke er et skummelt spill
  • 0
awsome da blir det fallout på meg noen som kan noen bra mods?
  • 0
Nope...
We have to nuke our imagination!
  • 0
Denne her: http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1410 er ganske genial da

Og så litt reklame for en av mine egne mods: http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1866

Ellers kan dette: http://www.fallout3nexus.com/downloads/top.php være et godt sted å begynne å lete etter mods. Men de store prosjektene (quesliner, nye steder osv.) er ikke helt ferdige enda, så det ligger ikke så veldig mange gode mods i den kategorien enda. Men de kommer
  • 0
NICE
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer vidar41:
ehm jeg har et spørsmål... jeg tenker på og kjøpe fallout 3 og jeg lurte bare på.. er det skummelt :p


Vil faktisk tippe at det hadde føltes mye mer creepy hvis bobblehead-fyren ikke hadde vært med... Han gjør det litt koselig på en måte
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
screenshot or it never happend... xD. av han fyren alså
  • 0
Siterer vidar41:
screenshot or it never happend... xD. av han fyren alså

Det her er Vault boy:
http://static.bethsoft.com/blog/thumbs-up.jpg
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Men han er ikke med i spillet da... Bare er med de små bildene til f. eks. våpen osv.
Han er med andre ord ikke så veldig vesentlig for selve spillet.
  • 0
hmm... fallout er snart ferdig... if you know what i mean >


gjør det kun pga at jeg ikke får kjøpt det i butikken pga 18 års grense
  • 0
FAAAAAAAAAAAAEN... master ike... du burde ha putta en spoiler...
  • 0
????

Lagt til 2009-04-22 11:26:
Hva?
We have to nuke our imagination!
  • 0
Det jeg ikke liker med slutten er at man ikke kan fortsette etter at man er ferdig med story...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer vidar41:
hmm... fallout er snart ferdig... if you know what i mean >


gjør det kun pga at jeg ikke får kjøpt det i butikken pga 18 års grense


Ha jeg løp rundt hele byen for å finne noen som ville selge det til meg (er ikke 18 og ser heller ikke ut som om jeg er 18 ). Til slutt kom jeg til en grei kar som ville selge det til meg så lenge jeg hadde legg til å være 16 (noe jeg er, men har ikke bank kort, og har det ikke for vane å drasse rundt med passet hele tiden) Men så fikke jeg rovertalt mamme til å si til han over telefon at jeg fikk lov til å kjøpe spillet...

Det var slitsomt, men reddet av en grei kar som jobbet i butikken
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Ur a lucky guy! Jeg hadde aldrig fått kjøpt spillet... Or would I? (er bare 14) Heldigvis fikk jeg det i julegave av faren min...
We have to nuke our imagination!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!