Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Fikk spillet i posten, og hittil er spillet utrolig bra. V.A.T.S funker fett, og jeg ble fort vant med kontroller og sånt. Gleder meg til å utforske mer i The Capital Wasteland!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gratulerer du kommer til å nyte det

For de som vil finne alle bobbleheadsene så er vidioene av han her veldig bra
http://www.youtube.com/watch?v=gXQz4oKMeu4&feature=related (part 1/4)
http://www.youtube.com/watch?v=s6WEfK9vIC8&feature=related (part 2/4)
http://www.youtube.com/watch?v=PfFRJYgZkYg&feature=related (part 3/4)
http://www.youtube.com/watch?v=AC2VENizyhE&feature=related (part 4/4)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Gratulerer du kommer til å nyte det


Jeg tror garantert at jeg vil nyte spille stort
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har noen ett tips eller to om hvordan jeg kan skaffe enkle og raske Caps?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Har noen ett tips eller to om hvordan jeg kan skaffe enkle og raske Caps?


Skjønner godt hva du mener, jeg gikk også tom for caps ofte. Det er bare å lete, gjøre side-oppdrag og kreve masse caps, eller drepe Ghouls. Ghouls har nesten alltid caps.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Skjønner godt hva du mener, jeg gikk også tom for caps ofte. Det er bare å lete, gjøre side-oppdrag og kreve masse caps, eller drepe Ghouls. Ghouls har nesten alltid caps.


Tusen takk for tips! Har ikke møtt noen Ghouls enda, er ikke i D.C. Vanker rundt om i områdene rundt Megaton nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
For et spill Fallout 3 er! Har slaktet Super Mutants, Ghouls og Raiders nå i store tall, og har tatt en Behemoth! Hittil er spillet på god vei til 10/10!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Dere som har lastet ned den nye tilleggspakken "The pitt"

Er det noen av dere som har funnet alle 100 steel ingots, levert dem til Everett og fått achievementen "Mill worker".

Jeg har funnnet alle hundre to ganger, pga, første gang leverte jeg ikke de ti første til Everett, men har problemer med å få levert de siste 90. Han nekter å ta dem i mot, jeg har lest at det hjelper og vente, og gå litt frem og tilbake. Men forsatt ingenting har skjedd.

Hjelp jeg blir gal av denne achievementen, noen som kan hjelpe?
Skillz that killz
  • 0
Fy flate. Jeg må virkelig prøve å sette meg skikkelig inn i dette spillet snart!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer vidar41:
hmm... fallout er snart ferdig... if you know what i mean >


gjør det kun pga at jeg ikke får kjøpt det i butikken pga 18 års grense


http://www.youtube.com/watch?v=3AzpByR3MvI
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Har noen ett tips eller to om hvordan man dreper Super Mutants med Mini Gun? De skyter så mye på meg, og de tar mye liv.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Har noen ett tips eller to om hvordan man dreper Super Mutants med Mini Gun? De skyter så mye på meg, og de tar mye liv.

Du bør egentlig unngå dem så mye som mulig til du kommer opp i en noenlunde respektabel level, dvs. ca. level 6 eller noe lignende. Så vidt jeg vet trenger du ikke slåss mot dem så ofte før i den siste halvdelen av main quest. Bare ta andre oppdrag i mellomtiden (f. eks Wasteland Survival Guide, de første i den serien med oppdrag er lette) til du blir bedre egnet til å prøve deg på dem. Når du først er kommet opp i en skikkelig level, er det ganske nyttig å bruke sneak-angrep via VATS, helst på kloss hold, og helst i hodet. Og helst så mange skudd som mulig før de får sjansen til å summe seg. Granater og andre eksplosiver er også ganske effektive for å svekke dem.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Hvis noen trenger caps, her er koden: Player.additem 0000000K x

X= skriv inn antall caps du vill ha.
Foresten hvor laster mann ned the pitt? Pirate bay?
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Du bør egentlig unngå dem så mye som mulig til du kommer opp i en noenlunde respektabel level, dvs. ca. level 6 eller noe lignende. Så vidt jeg vet trenger du ikke slåss mot dem så ofte før i den siste halvdelen av main quest. Bare ta andre oppdrag i mellomtiden (f. eks Wasteland Survival Guide, de første i den serien med oppdrag er lette) til du blir bedre egnet til å prøve deg på dem. Når du først er kommet opp i en skikkelig level, er det ganske nyttig å bruke sneak-angrep via VATS, helst på kloss hold, og helst i hodet. Og helst så mange skudd som mulig før de får sjansen til å summe seg. Granater og andre eksplosiver er også ganske effektive for å svekke dem.


Tusen takk for fyldig og fint tips!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Master_ike:
Hvis noen trenger caps, her er koden: Player.additem 0000000K x

X= skriv inn antall caps du vill ha.
Foresten hvor laster mann ned the pitt? Pirate bay?


Er det ikke player.additem 00000000f x?

Angående the Pitt. Ikke Pirate Bay. Det er ulovlig.

Hvis du vil ha den, må du kjøpe den.
  • 0
Jeg skulle gjøre ferdig stricly buissnies, men etter å ha funnet alle slavene får jeg fremdeles ikke achievementen og det at oppdraget er ferdig :/ what to do?
Real friends stab you in the front
  • 0
Det var det jeg trodde. Er uansett ikke en fyr som laster ned masse fra PB. Jo du har sikkert rett.
We have to nuke our imagination!
  • 0
Siterer Predator:
Citerer Onkel Gerda:
Gratulerer du kommer til å nyte det


Jeg tror garantert at jeg vil nyte spille stort


Disarm eller spreng bomben i Megatown. Du må ha 25% i explosives. Velger du å sprenge den så mister du masse karma, og du får 500 mulig for å få 1000 (hvis du har høy nokk speach eller saver først og prøver mange nokk ganger). Hvis du disarmer bomben så får du karma, og 100 men mulig å få 500 (samme greie som over) i begge tilfellene så får du et hus som sterkt anbefales å eie.

Noe annet du kan gjøre er å finne "Raylis rangers" leder i sykestua i "underworld" hvis du gjør alle questene for dem får du penger for hvert sted du har oppdaget og for hver du oppdager. Jeg fikk putselig 3000 av dette så den anbefales, men ikke før du er litt ute i spillet.

Hvis du får lawbringer perk så kan du selge en finger på hver onde karakter(Det er en perk for å få noe fra snill karrakter også) for 10 og de har ingen vekt.

Tips plukk ALLTID opp ting som ikke veier noe, og tenkt på at du må dele verdi på vekt. Hvis noe har en verdi på 150caps men veier 50 så klarer du ikke å bære like mye verdi som hvis du har noe som er verdt 50 men veier 5.

Hvis du får hus (se over hvordan) så kan du hele tiden legge fra deg ting du ikke trenger akkuratt på den tokten du skal ut på, og det er lettere å tjene penger.

Hvis jeg anstrenger meg så kan jeg gi mer info, så det er bare å spørre hvis noen lurer på noe mer
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
SPOILER
Ok. Så jeg vandret like utenfor Pentagon, og plukker opp et radiosignal. Noen som har plukket opp det? Merkelig signal, skjønner ingenting, en kvinne som snakker om at alle skal dø og mye fysj Høres ut som hun er kinesisk? Sikkert et signal som stammer fra krigen?

Kom også over en død kinesisk offiser midt ute i ødemarka. Der var det også et radiosignal som jeg plukket opp, men skjønte ingenting av det og gikk videre
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
hvor er pentagon?
We have to nuke our imagination!
  • 0
Ja jeg plukket også opp signalet på min slettede profil

Lagt til 2009-04-28 14:06:
samme med meg på dit signal i ødemarken

Lagt til 2009-04-28 14:09:
Det hadde vert best om signalene hadde ledet deg til en quest
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
... og noen kommer sikkert til å lage en mod som gjør det
  • 0
Siterer Tøysekoppen:
SPOILER
Ok. Så jeg vandret like utenfor Pentagon, og plukker opp et radiosignal. Noen som har plukket opp det? Merkelig signal, skjønner ingenting, en kvinne som snakker om at alle skal dø og mye fysj Høres ut som hun er kinesisk? Sikkert et signal som stammer fra krigen?

Kom også over en død kinesisk offiser midt ute i ødemarka. Der var det også et radiosignal som jeg plukket opp, men skjønte ingenting av det og gikk videre


Ja, jeg hørte henne jeg å, tipper hun er en kinesisk dame som lagde frykt hos befolkningen i USA.. Hvis du har vært nær Bethesda Ruins får du et radiosignal av en død general som sier det samme om og om igjen.. Pissa nesten i buksa når jeg hørte han midt på natta.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Bethesda Ruins!? LOL!
  • 0
Hvet noen om hvordan man får pengene etter at man har fått alle de voksende til å stemme? (i The Republic of Dave) Jeg har fått alle til å stemme, og når jeg går for å snakke med dave, så er det ikke noe alternativ som krever belønning, jeg har også prøvd å vente i 34 timer, siden han så at valget sluttet i dag eller noe sånt. Hjelp en eller annen.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!