Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste Mario spillet


  • FLiP
  • FLiP
jeg har vel spilt mest av super mario 64, men tror nok alikevel jeg må si super mario bros. 3.
  • 0
Jeg synes Super Mario Sunshine var det beste Mario-spillet.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Føler at dette bare blir en oppramsingstråd uten mål og mening.
Men uansett så bør vel mario kart nevnes, som et topp 5 mario spill.
Men mario 64 er best.
Bolle?
  • 0
Super Mario Bros, de nye er bare idiotiske som satan.
  • 0
Super Mario World.
  • 0
Super Mario Galaxy er som en kjærlighetsreise inn til mitt enestående og hensiktsmessige hjerte. Det er som en drøm som kommer i oppfyllelse. Akuratt som når du vinner i lotto og Tipping på samme dag bare at det er et spill. Det er Sympatisk spill med intet Pølsesnakk som er en god ting i mitt tenkeakvarium. Spillet er som et overjordisk mesterverk laget utrolig nok av menneskehender.
Man skulle tro at Einstein, Newton og Hawkins som stod bak den eventyrlige følelsen som tilfredstiller mine behov for total lykke og begeistring for at dagen min skal være på topp. Hvem trenger omverdenen når man eier et spill som dette? Hvem trenger noe som helst annet en Galaxy og en Wii vedsiden av seg? Man trenger bare Appetite for Destruction for at livet skal bli komplett med glans ganger 99999999999.
Så dere forstår hvordan livet mitt har vært med Super Mario Galaxy.
Den filosofiske meningen i folks quadrofenia er litt hippokratisk imot folks personligheter.
  • 0
Siterer Iesous:
Hvem trenger noe som helst annet en Galaxy og en Wii vedsiden av seg?


Tja, en TV hadde jo vært kjekt
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Super Mario Bros., Mario Kart 64 og Super Mario 64 <3
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Mario golf absolutt...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Super mario Galaxy!
Det var helt utrolig.
Haters gon' hate
  • 0
Mario Kart 64 er det beste Mario spillet! Men hvet ikke om Super Smash kan nevnes?
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Det kan det.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Mario 64-super mario-Mario bros brothers 2.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Zafford:
Mario 64-super mario-Mario bros brothers 2.

HÆ?
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Ekstremt dysleksianfall.

Beste mario spill? Galaxy eller et av de gamle.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Må nok bli super mario64 fordi det er det spillet jeg har rundet mest, trur det var oppi 8 ganger eller noe sånt, med Ocarina of time på 2 med hele 4 ganger.

1. Super Mario 64
2. Sunshine/Galaxy på delt 2. plass.
3. Mario world/land(er ikke helt sikker på hvilket av dem men 1,2 eller 3 av en av dem er på 3. plass, der hvor man kan ha kappe og fly, 2/3 av world, trur jeg)
2 og 3. plass skulla kansje ha byttet plass da, men det er bare fordi jeg ikke har hatt 3. plassen, men bare prøvd det et par ganger
4. Mario Kart64.
5. Mario Party 1
6. Super Mari Bros.
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Super mario Galaxy!
Det var helt utrolig.

Men det var jo så kort.
Jeg står fortsatt med Super Mario Sunshine som beste Mario- spill.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Selv om jeg mener at Mario 64 har bedre og mer fantsifulle baner, synes jeg at Delfino plaza i Sunshine er den fineste stedet du reiser til andre verdener fra.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jupp. Super Mario Sunshine var et mye varmere spill med en koseligere og mer chill atmosfære enn Mario 64, og det er veldig viktig.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Super Mario Bros.3 kommer på 1. plass og Super Mario 64 på en 2. plass.

(det er sikkert et eller annet Mario spill jeg har på en 3. plass også... )
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Super mario world er best,
blir aldri lei av det.
  • 0
det beste wiispillet jeg vet om hittil, må være supermario galaxy også kommer vel super smash bros. brawl på 2.plass
er det noe jeg har peiling på så er det wii
  • 0
Opps Mener Super mario 64 og Super Mario Bros (trorde det var brother:lol
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Super Mario Bros, men over der Super MArio Galaxy, elsker det! Jeg fikk 17 stjerner på en dag for ikke så lenge siden...Ligger på 80 og noe
  • 0
Super Mario 64 DS er best! Kan ikke si bare Super Mario 64, fordi jeg bare har DS-versjonen. Men Galaxy er på en god andreplass!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!