Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste Mario spillet


  • Ivor
  • Ivor
Super Mario 64.En ekte klassiker
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
1: Super smash bros brawl.(Mario er med.)
2: Super mario galaxy.
3: Super Mario Bros 3.

Geniale spill, alle som en!
Haters gon' hate
  • 0
1. Super Mario World
2. Super Mario Galaxy
3. Mario Kart Dobbel Dash

Alle 3 er rett og slett perfekte.
"This is a message for all you kids out there. I never finished high school and I'm very rich and successfull" - Tré Coll, trommeslageren i Green Day.
  • 0
@zonyy: 17 stjerner på en dag er ingenting i Super Mario Galaxy! det er så sinnsykt dritlett at jeg nesten blir lei meg! det geniale gameplayet gjør opp for det da!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Ingen som klarer å skrive hvorfor de synes akkurat det mario spillet er bra da O.o?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
1.Galaxy.

2.Mario64.

3. Super Mario World.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Super Mario Galaxy og mario kart ds
"Doh!"
  • 0
New Super Mario bros., Super Mario 64 og Super Mario Galaxy er de beste Mario spillene EVER
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
det beste mario spillet må jo være Super Mario 64. en av de beste spillene jeg har spilt
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
jeg synes at papo mario2: the thousand year door er det beste spillet jeg har spilt. Men mange andre er bra også som eks: super mario 64
  • 0
Det spillet jeg likte aller best må være Mario 64, sikkert fordi det var det førsta Mario spillet jeg spilte. Super Mario Bros 3 spilte jeg vel minst ti år etter det kom ut og jeg elsket det. Galaxy elsker jeg også, sunshine derimot likte jeg ikke.
  • 0
1. Super Mario World
2. Super Mario 64
3. Super Mario Bros 3
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Jeg ønsker meg en remake av Super Mario 64 til Wii! Super Mario Galaxy-grafikk og annerledes kontroller er alt som trengs
Love is our resistance!
  • 0
Nei jeg synes super mario 64 og super mario galaxy
"Doh!"
  • 0
De Mario spillene jeg liker best er Super Mario Sunshine og Super Mario 64. Jeg liker også Mario and Luigi: Partners In Time.

Det var også mange GBA spill som var veldig bra som jeg ikke husker navnet på.
  • 0
1.mario 64. fikk det med min 64 i 1997. er ett minne av dimensjoner.
2. mario bros 3. utrolig gøy spill som jeg prøvde for første gang på wii.
3. galaxy. fikk dette ett år etter releasen. men allikavel ett utrolig gøyt spill som damen min digger.,
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
AHHRG !! Vanskelig spørsmål gitt.. Men jeg tror at jeg må gå for:

Super Mario Galaxy er vel favoritten pga grafikken, handling og musikken. Jeg setter faktisk et stort krav til spillmusikk

Også er vel Super Mario Sunshine også en av favorittene fordi det var på en måte noe spessielt til Game Cube'en. Elsker også det lille ekstra man kan gjøre i spillet! Detaljer, detaljer

Også selvfølgelig Super Mario 64! Det spillet blir man aldri lei av
Det spillet har jeg spilt siden.. Ja.. Jeg kan huske? Musikken i Super Mario 64 vekker gode minner hos meg!

OH YEAH!
BUTT SCRATCHER?!?!?!?!?!
  • 0
Liker Paper Mario!
  • 0
1.plass kommer super mario galaxy.

2. plass, super mario 64.

3. plass. super mario sunshine

beste spillopplevelsene man kan få innen mario
With money, You can get a lot, but money doesnt do that you like thegame
  • 0
3D Platformspil:

Super Mario 64
Super Mario Galaxy
Super Mario Sunshine
Super Mario 64 DS

Gokart Racingspil:

Mariokart 64
Mariokart Wii
Mariokart Double Dash
Mariokart DS
Mariokart Super Circuit

2D Platformspil:

Super Mario World
Super Mario Bros
Super Mario Land
New Super Mario Bros
Mario Bros
Super Mario Land 2: 6 Golden Coins

Kampspil:

Super Smash Bros Brawl
Super Smash Bros Melee
Super Smash Bros

Mine FEDE Mario spil!
Smil og vær glad :)! Livet skal leves fuldt ud, så hold jer ikke tilbage, gør hvad I har lyst til hver evig eneste dag! Jeg elsker livet og jer allesammen <3 <3 <3! Dont worry be happy! Love is in the air!
  • 0
Har spilt både 64 og Galaxy (jeg kommer til å bli drept for å si dette, meen) men jeg synes ikke at galaxy er særlig bra. 64 er en klassiker og lasta det ned fra VC og det er fantastisk!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
*sletta*
  • 0
Jeg går for Super Mario World.
Glasgow smile.
  • 0
Super Mario 64 på N64 seff
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Godt sagt, Fox-Mulder.. Men du glemte Super Mario Bros 2 og Super Mario Bros 3
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!