Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste Mario spillet


Super Mario Brothers 3, er favoritten her i gården. Etterfulgt kommer Super Mario 64 som også er en av mine favoritt-spill gjenom tidene.
  • 0
Av alle mario spill jeg har spilt. Og det er mange. Er det ingen som har gitt meg så stor underholdning som Super mario world.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg sier definitivt Super Mario Sunshine.
Ingen kan overgå stemningen den gir. Det er absolutt fantastisk.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Super Mario Sunshine og Paper Mario! gode minner fra gamecube daa
  • 0
broren min synes: Alle er bra, men eneste spille som skuffet meg er de der han er med sonic the hedgehog, fordi Mario er en så stor spillfigur som har tatt verden med storm, han har solgt over flere millioner av sine spill, men jeg mener det beste mario spillet er fakstisk Paper mario The thousand year door.

Dette sier broren min.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Super Mario 64 er en uslåelig klassiker. Galaxy stiller på en sterk andreplass.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Super Mario Galaxy er jo uten tvil best! Men mange andre mario spill stiller på lik linje..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Super Mario Galaxy er jo uten tvil best! Men mange andre mario spill stiller på lik linje..


Jepp, men Super Mario 64 er nesten like bra. Sunshine og et noe år gammelt DS spill som het Mario and Luigi: Partners In Time var ganske gode de også.
  • 0
Har aldri vært helt begeistret for Mario serien, men hvis jeg skal si en favoritt blir det nok definitivt Super Mario Sunshine på GC
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Har aldri vært helt begeistret for Mario serien


You're evil!

Super Mario Sunshine er ikke like bra som Super Mario 64, da.
  • 0
Nei, det er ikke like bra, det er bedre
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
syns enkli Super Mario Sunshine er det dårligste, men det ekke det det er snakk om her, så samma det.. favoritten? Super Mario World selvfølgelig!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Nei, det er ikke like bra, det er bedre

Totally. Kakashi sensei har skjønt det.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
favoriten min er nok super mario sunshine.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer Kakashi sensei:Nei, det er ikke like bra, det er bedre

Totally. Kakashi sensei har skjønt det.


Nei, nei, nei! Dere har ikke skjønt det. Super Mario Sunshine er bra, men Super Mario 64 er mye bedre.
  • 0
skal jeg være helt ærlig så er min store kjærlighet akkurat nå til Super Mario Galaxy og gleder meg stort til oppfølgeren kommer, men Super Mario 64 henger også veldig høyt oppe
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg liker Super Mario 64 med en enkel begrunnelse.....
Det er helt rått
Jeg mener det er gamelt det er klasiskt, Hva mer kan du ønske deg...
pluss ett enkelt konsept, gjør oppdragene for og få takk i stjerner......
JEG ELSKER DET!
  • 0
super mario sunshine og galaxy er best
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hotel Mario Blir nok en delt plass mellom Galaxy og 64.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Vi kan ikke akuratt avgjøre sånt nå. Vi burde vente til New Super Mario Bros. Wii og Super Mario Galaxy har kommet ut
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
super mario galaxy 2 mener du vel
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
ALLE!!! Men om jeg må velge ett......... Da blir det..... Det er ikke akkuratt et mariospill men mario er med, Så jeg sier Super Smash Bros. Serien
  • 0
mine top 5 er:
1 super mario galaxy
2 super mario 64
3 paper mario
4 Paper Mario 2: The thousand year door
5 Mario & luigi bowsers inside story
The cake is a lie
  • 0
Paper Mario: The Thousand Year Door er tidenes beste Mario spill. Lett
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
paper mario, galaxy og 64 er jo like bra, jeg klarer ikke å bestemme meg
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!