Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Post deres GMOD 10-oppfinnelser!


Bra! Du får vise resultatet en gang da xD
Blå...
  • 0
Blargh, desverre ble SVNen min bugga slik at jeg måtte slette alt så laster ned alt på nytt... Jaja...
Buuuuuuurn!
  • 0
*slettet*
Musikk > Film > Spill
  • 0
Trenger hjelp! Etter at jeg lasta ned SVN greia og fikk ordna alt, så har det skjedd noe shit. Når jeg spiller, kan jeg spille helt vanelig, helt til etter et kvarter ca. så plutselig detter jeg ut av Gmod og så kommer det opp melding om jeg vil sende feilrapport og sånt. Noen som vet hva jeg må gjøre? Vil ikke reinstallere, da må jeg intstallere absolutt alt på nytt
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Trenger hjelp! Etter at jeg lasta ned SVN greia og fikk ordna alt, så har det skjedd noe shit. Når jeg spiller, kan jeg spille helt vanelig, helt til etter et kvarter ca. så plutselig detter jeg ut av Gmod og så kommer det opp melding om jeg vil sende feilrapport og sånt. Noen som vet hva jeg må gjøre? Vil ikke reinstallere, da må jeg intstallere absolutt alt på nytt



Har den feilrapporten noe med Xfire å gjøre?
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Nei, er sånn Windows feilrapport du får når programmet f.eks. ikke svarer.
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Nei, er sånn Windows feilrapport du får når programmet f.eks. ikke svarer.


Ah, ok. Må nok reinstallere.

Dissss...
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Siterer Krizzi:
Citerer Evil Teddy Bear:Nei, er sånn Windows feilrapport du får når programmet f.eks. ikke svarer.

Ah, ok. Må nok reinstallere.

Dissss...

Føkk you..
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Citerer Krizzi:
Citerer Evil Teddy Bear:Nei, er sånn Windows feilrapport du får når programmet f.eks. ikke svarer.

Ah, ok. Må nok reinstallere.

Dissss...

Føkk you..



''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Går det ann å lage ubåter uten at de fylles med vann?
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Går det ann å lage ubåter uten at de fylles med vann?



Spør SakkoSekken. Han prøvde å lage en ubåt engang.

''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Ok, da har jeg reinstallert og alle phx, wire osv. stuff er vekk.
Noen som kan si meg hva jeg bør ha, hva som er best? Kan ikke ha så mange ting, PC`en er ikke hva den en gang var x)
  • 0
PHX full, Wire, resource distribution(life support), smart welder, stacker, multi no collide(Jeg er avherngi men ikke veldig viktig) og det er nok det du trenger, oppfordrer alle til å bruke så få phx deler som mulig, men phx er fint det


Mener å ha hørt om en mod som gjorde slik at de ikke ble fylt med vann, men ellers vet jeg ikke, gjør ikke veldig mye om de blir fylt med vann så lenge d har life support
Buuuuuuurn!
  • 0
Masse av verktøyene som jeg får etter jeg har lastet dem ned funker ikke, det kommer sånn blå tekst som nevner lua og masse annet, sånn er det med masse av våpnene mine også(Bare de jeg kan se, ikke CSS)
Musikk > Film > Spill
  • 0
Hvor skal jeg lagre resource distribution? Klarte de andre
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Hvor skal jeg lagre resource distribution? Klarte de andre

Sakkkooooseken!!!
  • 0
utifra det jeg har sett virker gmod sykt nice
fins det noen pakker det kommer med i slik at jeg kan slå flere fluer i en smekk? (når jeg mener i pakke mener jeg som at man fikk cs:source med hl2 etc.)
"Right man in the wrong place can make all the difference in the world"
  • 0
Gmod er super morsomt, jeg har bare v.9 men jeg vurderer å kjøpe v.10.
PSN: KevlarJens
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Går det ann å lage ubåter uten at de fylles med vann?


Kan dere ingenting om source enginen? helt serriøst det er ikkenoe dynamic water her

eller, gah. nei, det er bare jeg som har spilt altfor mye gmod

men jeg ser sakkosekken anbefaler dere å laste ned Wire og recource/life support greier og hele pakka... og etter hva jeg har sett hittil så tror jeg de fleste her greier seg med et par Stools

Wire er for... geeks med mattekunnskaper, (man kan lage utrolige ting, men det er avansert og jeg mener det er mye morsommere å bygge simplistisk) recource/life-support er for realisme-avhengige folk som krever at skipene deres kan gå tom for bensin

i min mening da
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Siterer Warwigan1:
Syk mann med mye fritid og god sans for humor.

http://www.youtube.com/watch?v=fh8VfFH78jY

Ps ikke min video

Herregud, særiøst 100% genial video!
Square Enix.
  • 0
Siterer Warwigan1:
Syk mann med mye fritid og god sans for humor.

http://www.youtube.com/watch?v=fh8VfFH78jY

Ps ikke min video


Det er det beste jeg noengang har sett! XD
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Hvor laster jeg ned Gmod 10?
Hasta la-vista baby!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!