Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gull Account


Jeg har ikke noe imot å betale for xbl. Hvis xbl hadde vært gratis, hadde sikker ikke ms brydd seg med å banne moddere og cheatere, med tanke på spill som halo og cod. Den eneste grunnen til at de banner folk er for å gi oss en bedre spilloplevlese, slik at vi skal forstette å betale for den. Det er også derfor de har events, oppdaterer dashboardet og gir oss nytt stuff hele tiden.
  • 0
XBL har iallefall alle sammen nå til Mandag! Eller søndag. var iallefall til enten søndag eller mandag
  • 0
XBL er etter min mening absolutt verdt pengene.
Bla bla bla...
  • 0
Skal ringe Xbox support-en i morgen angående kanselering av årlig betaling via xbox live (gold), siden jeg har byttet kort og mitt nåværende kort ikke har penger på seg. Er det noen som har gått gjennom dette før eller kanskje vet hva man skal si. Altså, hvilke opplysninger jeg må ha fremme?
Gjør det via jobb så det blir litt skjipt hvis jeg må ringe senere hvis de spør om opplsyninger jeg ikke husker.
  • 0
Siterer Pute Monsteret:
Citerer Sirupsaft:Jeg fikk med 1 mnd xbl gull account da jeg kjøpte GTA IV, jeg har spilt live i over en mnd, men kan fortsatt spille live..

Hvordan kan dette ha seg??

Det kommer av at GTA 4 ikke er ett eksklusivt spill til X-Box. Derfor kan du spille det online med X-Box silver.


Det er isåfall et unntak med GTA 4. Alle andre xbox spill samma om de er eksklusive eller ikke krever Gold for å brukes online.

Siterer Master_bandit:
Altså, hvilke opplysninger jeg må ha fremme?
Gjør det via jobb så det blir litt skjipt hvis jeg må ringe senere hvis de spør om opplsyninger jeg ikke husker.


Du må ihvertfall vite all informasjon om kontoen. Dvs. alt, ikke bare mail og brukernavn liksom. Tror de må vite kortinfo. f.eks. Tror nesten du må svare på et hemmelig spørsmål også( som du har laget når du opprettet kontoen)....eller så blander jeg det sammen med noen annet.
This is great banter, it really is.
  • 0
koster litt over 300 kr på ei nettside. man får koden på mail etter 1 time. google jasper1675!
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Du må ihvertfall vite all informasjon om kontoen. Dvs. alt, ikke bare mail og brukernavn liksom. Tror de må vite kortinfo. f.eks. Tror nesten du må svare på et hemmelig spørsmål også( som du har laget når du opprettet kontoen)....eller så blander jeg det sammen med noen annet.


Ja har ringt og sagt at jeg skulle kanselere gold. De spurte bare om gamertag, email og kortkoden, men det jeg ikke skjønner helt er at det fortsatt står at neste betaling skjer snart på "membership". Er dette noe som vil forsvinne på den dagen eller?
  • 0
Visst du syns det er mye, så kan du jo spille PSN litt.. lover deg det blir verdt det da..
nei ikke fanboy, liker ps3 å har ps3, hater bare psn
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!