Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste Playstation 2 minner


Gjør meg klar til å legge MGS-spillene til listen
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Jeg har gode minner fra GTA San Andreas Gode tider. Også må jeg ikke glemme Crash Twin Sanety Jeg spilte det hele tiden.
Shitting dick nipples
  • 0
Mitt beste PS2 minne må være den dagen jeg kjøpte konsollen. Jeg var ikke store karen den dagen og kjøpte Rayman. Kjempeminner når jeg og kompisene spilte sammen.

Skulle gitt mye for å oppleve samme glede igjen
  • 0
Mine beste minner fra spill er nok reservert til en god del SNES spill. Men det var jaggu noen som sitter igjen på PS2en også. Det første jeg kommer på som den dag i dag sitter igjen med et fantastisk minne er

Dragon Quest VIII
Bare fra åpningsminuttene i spillet visste jeg at det kom til å bli noe helt spesielt. Jeg fikk den gode gamle SNES-RPG følelsen igjen. Første gang du går ned i den første dungeonen, første gang du møter en Slime(eller flere), kampmusikken, den blodrøde solnedgangen, utforskningen. Ah det spillet er fylt av så fantastisk mange øyeblikk som du ofte er en del av å skape selv. Større og mindre øyeblikk, og spillet er ihvertfall for de av dere som liker RPGer det beste spillet som kom til PS2.

Silent Hill 2
Husker spesielt godt da jeg fikk 2 kamerater på besøk den dagen jeg fikk Silent Hill 2. Vi satt her i et bekmørkt rom, jeg spilte og de ville bare se på. Når vi kom til puzzles så hjalp vi hverandre å tenke, og når vi når vi møtte Pyramid-head skalv vi like mye hele gjengen. Til dags dato har jeg ikke spilt et spill som har rett og slett skremt meg og greid å lage en så guffen stemning som det Silent Hill 2 gjorde. Før eksempel i en gang som ser ut til å bare gå i evigheten, og man hører et hjerte dunke fortere og fortere... Hvor ofte opplever man i et spill at man bare har lyst å snu, gå tilbake og finne på noe heeeeelt anna?

Metal Gear Solid 2
Kanskje det spillet jeg spilte gjennom flest ganger til PS2. Det er ikke alles favorittspill i serien, men personlig likte jeg det mye bedre enn MGS3. Husker jeg greide å holde meg fra å kjøpe blader og lese noe som helst om spillet før det skulle komme ut. Men det brast da jeg fikk vite at Zone Of The Enders skulle det følge med en demo av MGS2. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg spilte gjennom den demoen, men det var rett og slett ikke lite. Personlig syns jeg Kojima fikk til akkurat det han ville, han ville at du skulle få se Snake fra en annen side, en annen vinkling, du selv skulle føle at til tider så var det bare Snake som kunne komme og dra deg ut av dette, og virkelig skjønne hvor viktig Snake er. Noe han i MGS4 snudde på, hvor Raiden blir satt i denne helteposisjonen, hvor Snake er gammal og skrøpelig, så er det Raidens tid til å redde Snake ut fra kinkige situasjoner. Andre ble desverre så opptatt i at de ikke fikk spille Snake at det greide å ødelegge et ellers fantastisk spill for de.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
God of War, God of War 2 og Jak 3 er noen av de jeg har hatt mest glede av på min PS2
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
aaah ps2 <3 Beste minner fra denne maskinen er nok Metal gear solid 2 + 3 også Final Fantasy X
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
det var vell da jeg hade god of war 1 og 2
tho
  • 0
Final Fantasy X, Rachet and Clank: Going commando og MGS2 vil jeg tro.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Siterer Steve Vice:
Dragon Quest VIII
Bare fra åpningsminuttene i spillet visste jeg at det kom til å bli noe helt spesielt. Jeg fikk den gode gamle SNES-RPG følelsen igjen. Første gang du går ned i den første dungeonen, første gang du møter en Slime(eller flere), kampmusikken, den blodrøde solnedgangen, utforskningen. Ah det spillet er fylt av så fantastisk mange øyeblikk som du ofte er en del av å skape selv. Større og mindre øyeblikk, og spillet er ihvertfall for de av dere som liker RPGer det beste spillet som kom til PS2.


+1
Jeg er helt enig der, Dragon Quest VIII er det beste RPG'et som kom til PS2. Fantastisk atmosfære, morsomme karakterer, utfordrene dungeons, koselige byer og morsomt kampsystem. Eneste som kunne vært litt bedre er historien, den er utrolig uoriginal...
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Vell, jeg spilte ikke så mye ps2, men det beste minnet var når GTA SA kom
Solberg'
  • 0
Beste minner:

Baldurs Gate: Dark Alliance 1:

Jeg husker dette ekstremt godt fordi jeg og broren min spilte dette spillet sammen. Det har også blitt plukket opp og spilt mye i ettertid også. Dagen vi fikk det var ekstremt god . Dette er grunnet til at broren min skulle på Juleball (jeg var ikke gammel nok på denne tiden), men han ville heller spille. Så det endte med at jeg satt å spilte, mens han dro på ball. Det endte også med at han kom hjem engang i blant for å se hvor langt jeg var kommet da juleballet bare ble holdt noen 100 meter unna.

Final Fantasy X:

Dette spillet var rett og slett et godt minne fordi spillet var utrolig bra, og mange, mange timer ble brukt foran tven med dette spillet!
Utrolig artig spill!

Andre spill enn dette er det Silent Hill 2, Baldur's Gate Dark Alliance 2 og Grand Theft Auto 3!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Har ikke så mange bra PS2-minner, men MGS3 var best.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Når jeg oppdaget en PS2 under et teppe i bilen tre dager før bursdagen min
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
FFX, DW2/DW3 og MGS2.
  • 0
Har mange gode minner fra maskinen. Det var så mange gode, unike spill. Ikke bare disse "Perfekte", generiske spillene som kommer nå om dagen. Tror jeg må spille litt PS2 igjen snart Vil gjerne runde Gun en gang til
Knurr...
  • 0
PS2 er yndlingskonsollen min med veldig mange gode spillopplevelser knyttet opp mot seg. FFX var det første spillet jeg fikk og kanskje det jeg har hatt aller mest glede av, men Silent Hill2, Ico, Shadow of the colossus og MGS2-3 har også gitt meg noen av mine beste spillminner. Okami, We love katamari, Final Fantasy12, shadow of memories, GoW, VF4 og tekken4 må heller ikke glemmes.
This is great banter, it really is.
  • 0
Ratchet & Clank 1-3
Og Kingdom Hearts spillene
  • 0
Siterer Kronoz:
Når jeg oppdaget en PS2 under et teppe i bilen tre dager før bursdagen min


Eid!
Solberg'
  • 0
Sly, Sly 2, Sly 3!!!!! Sly FTW!!!!!
Love is our resistance!
  • 0
Metal Gear Solid 2 uten tvil. Har aldri rundet et spill så mange ganger
Glasgow smile.
  • 0
Final Fantasy X og XII, Metal Gear Solid 2 og 3, Kingdom Hearts 1 og 2, også kanskje Resident Evil 4, Dragonball Z Budokai 3 og Suikoden V.
  • 0
Virker som mange liker Kingdom Hearts her..
De er de beste spillene noensinne og mine beste minner fra PS2 <3
Just kill him with your awesome
  • 0
Mmmmmmmmmmmm
Beste Minner:
1:FF-X!
2:Tekken Tag Tournament
3:WRC 2 Extreme
4:FIFA Serien
5 evil May Cry/Onimusha

Minner
  • 0
Mine beste playstation minner er Tomb Raider I, II og III på PS One, Metal Gear Solid på samma konsoll. Sukk, nå fikk jeg lyst til å dra fram de gamle spilla igjen....

Men det var jo PS2 det ble spurt om her..... Dark Cloud!

Åh! Må ikke glemme Silent Hill 2! Tørte ikke å sitte oppe å spille det om natta!
  • 0
det er bra mange minner fra PS2 som foreksempel jak&dexter og GTA.

men spessielt husker jeg eye-toy eller var det e-toy? vel samme det.

husker spessielt det med og vaske vindu, jeg og fetterne mine skulle alltid vinne et bilde av oss selv. vi sto forran kameraet med tepper, pledd og puter og hoppet villt rundt... det tok bare noen sekunder og vaske hver rute
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!