Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Force Unleashed *SPOILER*


Siterer Junior Sopranos:
har spilt gjennom begge sluttene. Hvorfor synes dere Vader avsluttningen er best


ja, det er subjektive meninger overalt...

Siterer Junior Sopranos:
Mye av meningen med spillet var å løse noen tråder filmene ikke klarte,


tror meningen med spillet var og tjene mer penger ut av starwars universet.

helt ærlig, var det den eneste grunnen du nevnte som var grunnen til at de lagde spillet, da ville det ikke ha vært 2 avsluttninger.

med mindre tenkte at hvis spillet solgte bra og de kunne lage en etterfølger, så ville det bli vansklig med den snille slutten.

håper det kommer et spill til, for dette var et knakandes godt spill skal jeg hilse dere og si.
og det ville blitt fett og vært en HELT fucka opp utgave av starkiller. ampa opp på hevn og hat.
å hu maris brood dukker sikkert også opp der et sted.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer Junior Sopranos:har spilt gjennom begge sluttene. Hvorfor synes dere Vader avsluttningen er best

ja, det er subjektive meninger overalt...

Citerer Junior Sopranos:Mye av meningen med spillet var å løse noen tråder filmene ikke klarte,

tror meningen med spillet var og tjene mer penger ut av starwars universet.

helt ærlig, var det den eneste grunnen du nevnte som var grunnen til at de lagde spillet, da ville det ikke ha vært 2 avsluttninger.

med mindre tenkte at hvis spillet solgte bra og de kunne lage en etterfølger, så ville det bli vansklig med den snille slutten.

håper det kommer et spill til, for dette var et knakandes godt spill skal jeg hilse dere og si.
og det ville blitt fett og vært en HELT fucka opp utgave av starkiller. ampa opp på hevn og hat.
å hu maris brood dukker sikkert også opp der et sted.


Utviklerne har lenge snakket om historien, hvor viktig den var for å avslutte sagaen. De tok vell med Vader slutten slik at de kan ordne en oppfølger som du sa.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Er det flere enn meg som syns at første gangen du slåss me Vader(før du får valget mellom sluttene) i det røde rommet ligner nå helt for j***** på kampen mellom Link og Ganondorf(ikke når han er Ganon) i Ocarina Of Time?
Det er akkurat som om de har kopiert det:
Ganondorf/Vader står i midten oppå en plattform, i Ocarina of time må du slå tilbake strømmen ganondorf kaster på han slik at at blir skadet så du kan gå bort til han å slå han flere ganger, mens i TFU må du kaste ting på Vader for så å gå bort til han og slå til han flere ganger, sjekk selv:
http://www.youtube.com/watch?v=BpGXTPOppQI - Ocarina of time

http://www.youtube.com/watch?v=7fWJ3jLXRO0 - The force unleashed

Litt dårlig kvalitet da men.
  • 0
Jeg fikk slutte hvor jeg gikk mot keiseren. Han drepte meg den jævelen. Jeg skal kverke han.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Citerer Rampage Jackson:
Citerer Junior Sopranos:har spilt gjennom begge sluttene. Hvorfor synes dere Vader avsluttningen er best

ja, det er subjektive meninger overalt...

Citerer Junior Sopranos:Mye av meningen med spillet var å løse noen tråder filmene ikke klarte,

tror meningen med spillet var og tjene mer penger ut av starwars universet.

helt ærlig, var det den eneste grunnen du nevnte som var grunnen til at de lagde spillet, da ville det ikke ha vært 2 avsluttninger.

med mindre tenkte at hvis spillet solgte bra og de kunne lage en etterfølger, så ville det bli vansklig med den snille slutten.

håper det kommer et spill til, for dette var et knakandes godt spill skal jeg hilse dere og si.
og det ville blitt fett og vært en HELT fucka opp utgave av starkiller. ampa opp på hevn og hat.
å hu maris brood dukker sikkert også opp der et sted.


Utviklerne har lenge snakket om historien, hvor viktig den var for å avslutte sagaen.


Avslutte sagaen, den forklarer jo begynnelsen.. ikke slutten.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Avslutte sagaen, den forklarer jo begynnelsen.. ikke slutten.

Kommer an på hvilken sage.
De tre orginale filmene. Eller de tre nye. Det er ikke til å se bort i fra at mange betrakter dem som egne verk.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Rampage Jackson:
Avslutte sagaen, den forklarer jo begynnelsen.. ikke slutten.

Kommer an på hvilken sage.
De tre orginale filmene. Eller de tre nye. Det er ikke til å se bort i fra at mange betrakter dem som egne verk.


At de betraktes som seperate verk *thumbs up*

Men hvordan kan force unleashed forklare slutten på den "nye" sagaen?

Den forklarer (hvis snill) hvordan alliance ble til. Det er jo den gamle sagaen (altså begynnelsen på den gamle sagaen)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!