Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hemmelige yndlinger?


Har noen av dere noen gang likt disse litt i bakgrunnen figurene bedre enn hovedpersonene i et spill? Som feks. Tingle mer enn link, Cole bedre enn Marcus Phoenix eller Otacon bedre enn Snake(ikke enig her...)? Fortell! Personlig syns jeg (nokså innlysende) Waluigi er råkul og håper nintendo bruker ham mer i framtiden
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
hehe,waluigi er jo den tøffaste,bruker alltid han når jeg spiller mario kart
syns jo Lynch er litt kulere enn Kane i Kane & Lynch : Dead Men,selvom Kane er badass..
i`ll google your ass
  • 0
Siterer hamletsss:
Tingle mer enn link.


Den går ikke. Tingle er det styggeste missfosteret i hele Legend of Zelda universet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer hamletsss:
Tingle mer enn link.


Den går ikke. Tingle er det styggeste missfosteret i hele Legend of Zelda universet.


Enig med deg jeg ass Men måtte bare finne på noe
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Jeg digger Sylux sterkt framfor Samus i Metroid Prime: Hunters!!!!!

Er alltid han i multiplayer.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Ehh...Jeg forstår ikke helt poeng med tråden? Er det snakk om figurer kun fra Nintendo miljøet eller fra spill generelt? Og ja, jeg liker Cole mye bedre enn Marcus (Fenix)...
Jeg sparker rompe
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Liker Luigi og Yoshi litt bedre enn Mario, og Bowser Jr. bedre enn Bowser!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer CeroX:
Ehh...Jeg forstår ikke helt poeng med tråden? Er det snakk om figurer kun fra Nintendo miljøet eller fra spill generelt? Og ja, jeg liker Cole mye bedre enn Marcus (Fenix)...


Bare en liten feil Det kan være hva slags spillmaskin da...
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer CeroX:
Ehh...Jeg forstår ikke helt poeng med tråden? Er det snakk om figurer kun fra Nintendo miljøet eller fra spill generelt? Og ja, jeg liker Cole mye bedre enn Marcus (Fenix)...


Cole train baby!
Musikk > Film > Spill
  • 0
Må innrømme det at jeg liker R2 D2 bedre enn Luke Skywalker og Darth Vader og co.
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Bowser er kulere enn Mario.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Bowser er kulere enn Mario.


Amen.
Jeg liker Yuan og Kratos bedre enn Lloyd i Tales of Symphonia. Men Lloyd er allikevel konge!!!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Siterer dr peace:
Jeg liker Yuan og Kratos bedre enn Lloyd i Tales of Symphonia. Men Lloyd er allikevel konge!!!

Jeg vil ikke si Yuan. Synes ikke han er kul.
Jeg vil si Zelos!

Lagt til 2008-09-26 14:48:
Siterer hamletsss:
Personlig syns jeg (nokså innlysende) Waluigi er råkul og håper nintendo bruker ham mer i framtiden

Jeg for min del liker IKKE Waluigi.

Siterer dark samus nemesis:
Citerer hamletsss:
Tingle mer enn link.


Den går ikke. Tingle er det styggeste missfosteret i hele Legend of Zelda universet.

I Wind Waker.... AAAAARRRRGHHH!!! Så plagsom!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer dark samus nemesis:
Citerer hamletsss:
Tingle mer enn link.


Den går ikke. Tingle er det styggeste missfosteret i hele Legend of Zelda universet.

I Wind Waker.... AAAAARRRRGHHH!!! Så plagsom!!!


I KNOW!!! BLIR GAL AV DEN GNOMEN!!!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Liker Waluigi bedre enn Wario, Luigi mer enn Mario. Snake mer enn Raiden. Der har du de
"Objection!"
  • 0
Tråden er flyttet til Spill-forumet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Tråden er flyttet til Spill-forumet.


Takk Bare en glipp så fint at du rydda opp!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Darth Vader framfor Anakin Skywalker.
"Objection!"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Den går ikke. Tingle er det styggeste missfosteret i hele Legend of Zelda universet.


Ah jg tenkte på Navi, den feen, ahhhh Navi!
"get poor die tryin"
  • 0
Rock lee bedre enn Naruto!
  • 0
ALLE er bedre enn naruto. Neida... Skal ikke krangle om det nå.

Jeg syns også at Arbiter er LITTEBITTEGRANN kulere enn masterchief. MEN IKKE MYE!!!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Siterer hamletsss:
Jeg syns også at Arbiter er LITTEBITTEGRANN kulere enn masterchief. MEN IKKE MYE!!!


Bare mer...

Jeg vil nå heller foretrekke Pikachu framfor Ash, Alyx framfor Gordon, Meg framfor Deg (sims 2 )
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
<quote author="Matscoolio" Meg framfor Deg (sims 2 )</quote>

Hehe
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Yoshi er kulere enn Mario!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
liker ikke yoshi no særlig jeg... han er så sjukt blid hele tia, og så får jeg noen seriøst dårlige vibber av den tunga hans Hvor har vel ikke den vært... hehe
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!