Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


The Elder Scrolls V kommer i 2010 ifølge gamereactor.no og gamer.no

Spillet har vært under utvikling i to år nå og utviklingen skal fortsette 2 år til.

Her er mine forhåpninger:

Stor, dyp og dataljert verden med god atmosfære
Variasjon i miljøene.
Masse forskjellige monstre, raser, våpen og rustninger.
Masse innhold, masse å gjøre, 200 timer med gameplay.
Kvalitet i quests og historie, valgene du tar har konsekvenser for deg og Spillverdnen.
Online Coop al'a Saint's Row 2.
Bra kampsystem. (feks stikke sverdet ditt i magen på folk eller kappe hodet av dem osv.)
Fokus på 1. persons synsvinkel
Bra voiceakting med mange forskjellige stemmer + stemningsmusikk av ypperste klasse, som fører til enda bedre atmosfære.
Bedre levlingsystem.

Hva er deres forhåpninger?
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg håper på mer varierte områder, og som du sier mer omfang i skader når det gjelder kamp(sår på kropp og slikt) men komboer passer ikke inn i det hele tatt.

Ellers ville det vært bra med mer musikk fra samme mann, litt bedre snakkesystem, kamp fra hesterygg og en god lang historie

gleder meg allerde som en unge
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg håper at de fikser på levlingsystemet, slik at du faktisk blir bedre i forhold til monstra jo høyere level du er i!

Håper også på å få kappet av armene på goblins. Noe ala Dark Messiah Might And Magic, bare mye bedre

Forventer super grafikk, kvalitetshistorie og nye guilds. Dette må bare bli bra, folkens!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Gleder meg ekstremt mye. Det er nå det spillet jeg gleder meg mest til fremover.

Forventninger....

Nye Guilds

Masse oppdrag, som i Oblivion

Det samme kampsystemet, med litt som det sirupkaramel sier: Kanskje litt stikking i magen, kapping av hoder osv. Men ikke for brutalt.

Litt bedre levelingsystem

Oppgradert grafikk

Kanskje noen andre kjøreting enn bare hester. Kanskje båter?

Gleder meg ekstremt mye.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
At man ikke kan fast-travele før ETTER man faktisk har oppdaget byen.

Flere stemmer.

Bedre tredjepersonsperspektiv.

Mer varierte grotter.

Det jeg kommer på nå.
Heihei
  • 0
  • RDB
  • RDB
Håper at det ikke blir som Oblivion:

Litt dårligere versjon av forgjengeren, med bedre grafikk.
  • 0
Få med grafikken fra Oblivion og atmosfæren fra Morrowind, så har Bethesda en vinner.
  • 0
  • Los
  • Los
Håper de legger til en litt annenledes guild denne gangen.. Som leiesoldat for firma eller at du kan åpne egen butikk. Eller at man har marked en gang i uka hvor man kan ha egen bod eller sånn, det hadde vært bra
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Det som irriterte meg mest med Oblivion var lvl-systemet, så det håper jeg virkelig at de endrer på. Gleder meg!
Det finnes tre typer mennesker. De som kan telle og de som ikke kan telle...
  • 0
Litt mer variasjon i hulene
Fabelaktig!
  • 0
Gleder meg, håper det blir like menge side quest i TES V som i IV
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Los:
Håper de legger til en litt annenledes guild denne gangen.. Som leiesoldat for firma eller at du kan åpne egen butikk. Eller at man har marked en gang i uka hvor man kan ha egen bod eller sånn, det hadde vært bra

En merchant-guild kunne vært kult, ja!
Er sikker på at vi kommer til å få nok et fantastisk spill fra Bethesda!
  • 0
Det hadde vært fett om man kunne bygge sit eget hus, enten i en av byene eller i skauen
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Sålenge de holder seg unna multiplayer er jeg fornøyd.

Vedder på at de gir ut spillet en gang i 2010, gleder meg noe sykt.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Sålenge de holder seg unna multiplayer er jeg fornøyd.


Jaaaa, IKKE noen MMO. Hørte dere Bethseda, IKKE MMO
Les en bok, pok en snok!
  • 0
håper virkelig at de endrer lvlingsystemet fra Oblivion, for det var M O N G O!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Enig i at det var mongo, ja..
  • 0
Nææ... var ikke så gærli da... lettere handicappet...
Fabelaktig!
  • 0
syntes ikke levelsystemet var så mongo. Når man kommer høyt nok opp i level, og spiller riktig, banker man de fleste fiender ganske lett. Jeg kan f.eks. drepe en Ogre med bare nevene uten å en gang svette, ette 120 timer på saven. Det som er litt dumt, er at du aldri møter en scamp i level 20, eller deadroth i level 5. Dette burde ordnes på.

Jeg håper vi får sloss i hele tamriel denne gangen, ellers er jeg sikker på at jeg blir fornøyd. Hva om det kunne gå ann å seile til Pyandonea eller Atmora for å utforske? Jeg hadde blitt verdens lykkeligste

Håper på flere stemmeskuespillere neste gang, også noen titalls timer mer stemmeopptak enn det som var i oblivion.
  • 0
Helt enig. Stemmeskuespillet var bra men det var jo bare 2 forskjellige per rase...
  • 0
Håper på at det går an å foreksempel raide et fort, og bosette seg der! På oblivion forsvinner tinga hvis du legger dem i foreksempel en kiste i et fort...
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jeg håper de går litt tilbake til hardcore delen av Morrowind, der man faktisk må gå fra sted til sted (eventuelt ri da selvfølgelig i et nytt spill!), men at de innfører like mange nye elementer i gameplayet som fra Morrowind til Oblivion..
Det viktigste for meg er egentlig at det blir et NYTT spill og ikke en opdatering av Oblivion med bedre grafikk og nye oppdrag..
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Ja! håper også at de lager en helt ny grafikkmotor egnet til spillet og ikke bare oppgraderer oblivion-motoren som Betheseda gjorde med fallout 3...
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Ja! håper også at de lager en helt ny grafikkmotor egnet til spillet og ikke bare oppgraderer oblivion-motoren som Betheseda gjorde med fallout 3...

Enig med deg. Fallout 3 ser bra ut for hva det er, men den motoren begynner å vise sine feil.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
De burde også få til bedre animasjoner..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!