Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Skyrim Norge er et helt nytt Skyrim samfunn/forum. Her vil du etterhvert finne nyheter, artikler, guides og media fra Skyrim, i tillegg vil du kunne diskutere alt mulig i forumet. Vi ønsker å ha en nettside for alle som spiller Skyrim uavhenging av hvilken plattform de bruker, kan samles på et sted og dele meninger/erfaringer.

Hittil har vi endel som har meldt seg som skribenter/moderatorer, men vi trenger
flere som ønsker å bidra. Kan du redigere video/bilde, moderere eller kanskje du kan bidra med andre ting? Vil du være med å starte et Skyrim community i Norge? Kontakt meg på [email protected].

http://www.skyrim-norge.com
  • 0
Selv reklamering? Get out.

Registrerte seg her for å reklamere for sitt eget forum. Er det lov?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Jævlig kult å få innstalert spillet etter 4 år med venting, så skrur pc`en seg av etter 10 min på grunn av dårlig batteri! Me no gusta!
  • 0
Uff. Har problemer med at Skyrim plutselig bestemmer seg for å lagge.
Og at et eller annet vesen blokkerer veien min, og siden jeg kun er i lvl 4, ikke kommer videre, pga det dreper meg gang på gang.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ørliten "spoiler" for de av dere som er så sære at dere ikke vil vite hvordan noe er. For dere som ikke bryr dere, read on.

Skal si det var tilfredsstillende å kverke sin første drage, sånn helt på egenhånd,


Hell yeah!
Gikk i fjellet å plystret på main theme mens jeg så på et par rever som tasset rundt, så hører jeg et høyt *swosh!* over meg og en gigantisk fuglelignende skygge farer langs bakken, så lyder musikken jeg akkurat plystret på med et fantastisk kor, og jeg vet hva som er iferd med å skje.

Og resten utspilte seg ganske likt slik du sa.

Definitivt en av de bedre spilløyeblikkene jeg har opplevd.
Selve fighten var ok, men sekundene før... EPISK!
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Definitivt en av de bedre spilløyeblikkene jeg har opplevd.
Selve fighten var ok, men sekundene før... EPISK!


Helt enig. Det er nesten så det er mer imponerende å se på dragene, enn å faktisk sloss mot dem. Bethesda har virkelig fått frem det majestetiske i dem.

Btw; Kom utfor min første bugg tidligere i dag. Skulle prøve å kverke en Mammut, kul som jeg er. Det likte selvsagt ikke kjempene, så de angrep meg. Problemet? Vel, jeg tviler sterkt på at det er normalt at jeg flyr så høyt opp i skyene at jeg får panorama av HELE Skyrim, av ETT slag fra en kjempes klubbe. Dessuten var det instant kill også, så råder alle som har livet til karakteren sin kjært, hold dere unna kjemper til Bethesda har fikset denne buggen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
IKVELD BLIR DET GAMING
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Da var det endelig i hus. Begynner... NÅ!!!
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Skal si det var tilfredsstillende å kverke sin første drage, sånn helt på egenhånd, uten hjelp av noen NPCer. Følte meg totalt hjelpelpesløs der jeg prøvde å treffe den med pil og bue. Når den landet, tok jeg til med battleaxen min, og pløyet på den, med taktisk retrett og helbreding. Tror jeg kjempet mot den i godt over tyve minutter, med løping over åser, falle utfor klipper og ned i elver, for så å ta den ut midt ute på en øy.
åååå har så lyst på skyrim og dessuten er karakteren din reine gandalf
  • 0
Siterer Play:
Alle bør poste sine når de har tid da


Jeg posta min. Skal jeg kanskje lage en egen tråd for Skyrim karakterene?

Her er meg, forresten:
http://bildr.no/view/1023470

Lagt til 2011-11-11 15:08:
Siterer Play:
http://img6.imageshack.us/img6/377/tesv2011111114403859.png


Jøss, du har samme tatovering/krigsmaling som meg!

Lagt til 2011-11-11 15:09:
Btw, hater Frost Trolls og Snow Bear. De tåler er jo nesten like vanskelige å ta som en drage. I det minste når man er i lvl 4.
En gang møtte jeg 3 troll på en gang. Og jeg måtte gjennom dalen de var i. Men jeg fant en vei rundt og ned fjellet ved siden av, etter at jeg hadde blitt drept for nte gang.
  • 0
NÅ BLIR DET GAMING!
  • 0
Prøver å innstallere SKyrim på harddisken min på xboxen, men får hele tia melding om "cant read disk shit blow me". Dåli spil as
  • 0
da var det i boks! installerer det på ps3'n nå
  • 0
Lol funka nå
  • 0
  • Play
  • Play
Skikkelig Oblivion-følelse dette her. Elsker det!
  • 0
Jeg hater Steam!
Jeg kjøpte spillet fysisk, også må jeg faen meg laste ned spillet med 100 kb i sec!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUU!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
I wanna become an werewolf!
Håper jeg kan bli det, og at jeg blir det snart. Er medlem i Companions (eller hva det nå heter), og jeg fant ut at nesten alle i "The sirkle" der er varulver. Da blir jeg vel varulv når jeg blir medlem av denne sirkelen? Jeg er i det minste et akseptert medlem av Companions. Det er rått.
Lurer på når jeg blir varulv.

Lagt til 2011-11-11 17:08:
Siterer Creteck:
Jeg hater Steam!
Jeg kjøpte spillet fysisk, også må jeg faen meg laste ned spillet med 100 kb i sec!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUU!


Jeg måtte det samme ...

Lagt til 2011-11-11 17:09:
Siterer Play:
Skikkelig Oblivion-følelse dette her. Elsker det!


Synes ærlig talt at Oblivion var litt kjedelig.
Men dette her er, som sagt 10 ganger før, uvurderelig bra.
  • 0
Da er jeg snart ferdig med mage college storien.. :3
  • 0
Nå begynner jeg med mitt største eventyr noensinne. Hadebra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Creteck:
Jeg hater Steam!
Jeg kjøpte spillet fysisk, også må jeg faen meg laste ned spillet med 100 kb i sec!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUU!


Akkurat samme problem her, fucka shit. Får ikke spilt før i natt.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
FSS!
I et oppdrag i Fighers Guild er det en gitterdør jeg må gjennom. Men den lar seg ikke åpne! Det er ingen nøkkel, level, eller noe! Har gjennomsøkt hele stedet i over en halvtime uten å komme noen vei. Klikker snart. Jeg vil inn den døra!
  • 0
Jeg ble nesten vampyr i sted, holy shit. Har lite lyst til det egentlig, ivertfall før jeg er ferdig med storyen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Å HERREGUD!
Ble en varulv. Og det er helt forjævlig awesome! Fyyyy fae*!
Elske det. Absolutt elsker det. Fyy søren. Men for å beholde ulveskikkelsen over tid må jeg spise noen. Hvis ikke blir jeg alv igjen. Men da er det bare å gå tilbake da.
Men fy søren. Første gang jeg ble det, gikk jeg amok i en by, og løp avgåre.
  • 0
Vanvittig teit å laste ned et spill jeg har disken til. Noen som har greid å innstallere fra disk?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!