Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Etter mange kjedelige timer er Skyrim installert fra plata!
Jeg vil takke min bror for hjelpen
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gikk fra Riverwood ned mot Whiterun for å møte Jarlen. Herregud så strøkent! Alt oser av kvalitet! Whiterun er sånn cirka 10 ganger mer imponerende enn det alle bilder har vist! Dette spillet er ikke sunt!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer fantomena:
Citerer Tommy Kvaernerud:
Ferdig med main-questet og ca 40 timer spilt.
Lvl 21 så langt, men jeg har enda ikke begynt på stort med side-/misc. quests, så det er plenty å gjøre fremover.


Skyrim varer tross alt i over 300 timer, så det blir en god del mer spilling.


Men du har jo ikke tid.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg dro ut av en by og tok hesten til å komme meg til en annen plass. Ser en ulv på veien og bestemmer meg for å drepe den, da jeg skal ta det siste slaget begynner den plutselig å fyre opp i flammer. Jeg kikker rundt og ser en drage som flyr og slakter alle dyrene. Da den hadde drept alle geitene kikket den mot meg. Epic battle commences og jeg får etter en lang kamp drept dragen. Etter det tar jeg hesten og rir videre, da kommer postman bort til meg meg et brev som sier "We Know" og har en hånd i blekk på seg.

Tipper det er Dark Brotherhood, da jeg fant en unge som ville ha noen drept ved hjelp av DB, han var bestemt på at jeg var en av dem og jeg gjorde jobben.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Noen som synes dette er bra? Skal skaffe meg det asap når jeg er ferdig med uncharted og noen andre spill;)
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Tommy Kvaernerud:
Ferdig med main-questet og ca 40 timer spilt.
Lvl 21 så langt, men jeg har enda ikke begynt på stort med side-/misc. quests, så det er plenty å gjøre fremover.


Kan man fortsette med sidequests/utforsking etter å ha fullført historien? Eller må du starte nytt game som på Fallout?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Kan man fortsette med sidequests/utforsking etter å ha fullført historien? Eller må du starte nytt game som på Fallout?


Du kan fortsette etterpå.
  • 0
Siterer Cherno:
Noen som synes dette er bra? Skal skaffe meg det asap når jeg er ferdig med uncharted og noen andre spill;)


Om Skyrim er bra? Hva i svarte natta er det for et spørsmål?!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Tommy Kvaernerud:
Du kan fortsette etterpå.


Ah, nice. Tror allikevel ikke jeg gidder å rushe igjennom historien. Skal nok ikke kjøpe flere spill før jul, så jeg er tålmodig med Skyrim

Elsker det så langt. Masse å gjøre og utforske, fantastiske menyer og solid gameplay.
You're sleeping over, right?
  • 0
Kjøpte meg en hest. Han skal hete Domino.
  • 0
Companions storyline var ganske kort. Liker Stormcloaks og mainquestet sine oppdrag da og College of Winterhold lover svææært godt!
Carpe Noctem
  • 0
Skyrim er det mest usunne spillet jeg noensinne har spilt.
  • 0
Hvordan gir man hesten sin navn?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Hmm...lurer-på-en-ting..Er-en-stund-siden-jg-ble-varulv-nu..men-h
vordan-blir-jg-d-frivillig-igjen? Vil-lism-løpe-litt-fort..HEH

Lagt til 2011-11-12 01:17:
fant-d-ut..
The D' is silent.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Du kan fortsette etterpå.


Det er godt å høre. Bra de har lært fra Fallout 3. Men et spørsmål som er omtrent like viktig. Er dragene der etter main questet er fullført? Tror ikke jeg vil fullføre det, om dragene forsvinner.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Noe av det første jeg ville var å bli med i Dark Brotherhood, overlegent beste questene i Oblivion. Så jeg prøvde å få oppmerksomheten deres på "gamlemåten"... Det funket ikke så bra, og nå har jeg haugevis med lik på samvittigheten.

Veldig bra spill, altså! Et par minuser opp i alt hyperbolet:
Teksturene på skygger og snø. Kan være konsollversjonen, kan være TVet mitt, jeg vet ikke. Men det er helt JÆVLIG dårlig. Firkantet, todimensjonalt og uten noen som helst form for antialiasing.

Nærkampene er bedre enn før, men fortsatt klønete. Føler ikke jeg har noen spesiell kontroll utover slag+blokking, og hitdetectionen gir ikke alltid mening.

Og en siste ting. Dette er kanskje min feil, siden jeg velger å spille på denne måten, men uansett: komboen sneak+archery er helt sykt OP 95% av tiden. Jeg rensker ut huler uten å i det hele tatt få den actionmusikken. Så lenge jeg stopper i dørkarmen i snikemodus er det bare å ta frem buen og tømme rommet. Dette er på "Adept". Vil ikke øke vanskelighetsgrad, ettersom jeg sliter sånn halvveis med bossfights - har bare drept 2 drager selv om jeg er i level 9, og begge de fikk jeg hjelp av NPCer til å ta. Ellers har jeg ikke sjanse. Prøvde meg på en mammut, også, skjøt et par piler, critical hit og alt, tok nesten ikke liv av den før jeg ble meid ned på et par sekunder. Ikke prøv dere på mammuter!
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Drepte min første mammut i stad, er i level 5.
Tok omlag 3 - 5 minutter. High Elf magi/archer-combo.

Anyway, jeg har en klage/spørsmål: Som PC og 360-brukere har merka, er naturen fantastisk levende i Skyrim. Det er én eneste ting jeg irriterer meg over på PS3-versjonen.
I 360 og PC vaier alle trærne på en naturlig måte, og påvirkes av vinden.
På PS3.. Står alt stivt. Det gjør vondt. Rett og slett. Jeg lurer på om det virkelig er sånn, eller at jeg ikke har observert når det har blåst?

Kjøpte spillet etter at jeg spilte hos en venn på Xbox, og ble ærlig skuffa da jeg merka det med trærne - For ja, jeg elsker å bare gå gjennom naturen, hunte and whatnot. Noe som er litt myah når trær er brun-grønne statuer.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Haha..fett har en hund ved min side
The D' is silent.
  • 0
  • Los
  • Los
Skyrim har gjort det kult å være mage igjen!

Det var det ikke i Oblivion! Så nå er jeg Dark Elf, Battlemage! Sykt kult!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer djani:
Drepte min første mammut i stad, er i level 5.
Tok omlag 3 - 5 minutter. High Elf magi/archer-combo.
Hvordan? Campet du oppe i en fjellhylle eller noe? Jeg slåss mot den midt ute på en slette, så når jeg prøvde å stikke av (til fots) for å skape litt avstand ble jeg trampet ned som de hestene i Ringenes Herre 3, selv med sprint og whirlwind-shout.
EDIT: Fant ut hva tekstur-problemet kan være. http://www.giantbomb.com/news/bethesda-aware-of-texture-issues
-on-skyrim-for-xbox-360/3804/

Må nok avinstallere det igjen, god damn.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Myah. Løp rundt, skøt piler, løp, kjørte løs med flamme, løp - Ohoi, en stein !
Klatrer opp der, og gjør meg ferdig.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
wtf, akkurat en assassin fra the dark brotherhood som kom å skulle drepe meg når jeg var ute å utforska :s plukka opp en note han hadde, sto at the black sacrement var utført og at noen ønsket meg død. flere som har opplevd dette?
  • 0
Wow..... 15 timer spilt siden klokka 11 igår Tiden flyr når man har det gøy. Måtte ha noen pauser og mat da Er i lvl 11 men har for det meste bare ridd rundt og sett og opdaget nye områder. For en fanastisk verden.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Noen som vet hvordan jeg får dragene til å angripe meg? Har møtt på 3 drager til sammen, men har bare slåss med 1 av dem (den aller, aller første). De to andre bare fløy i sirkler over meg og så fløy de vekk. Wat to do?
  • 0
Mathias, jeg-gikk-så-høyt-jg-kunne-i-område..så-kom-de..elr-så-funker-d-o
gså-og-skyte-pil..
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!