Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Skøyt 40 piler sikkert, hjalp ingenting.

Men hvorfor bruker du fornavnet mitt og ikke brukernavnet? Og hvorfor bindestrekene?
  • 0
Herpa-space-knappen-min..men, ok. Dogrog.. vel..funka-for-meg,tok-nettopp-en-drage-også,rett-etter-forrige-inn
legg
The D' is silent.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Skreifiskaren:
har bare drept 2 drager selv om jeg er i level 9


Jeg er i level 8 og har ikke sett en eneste drage (bortsett fra den helt i begynnelsen, selvsagt). Er det fordi jeg knapt har begynt på main questet, eller har jeg bare gått på feil steder? Ikke at det haster, regner med jeg støter på dem før eller senere.
You're sleeping over, right?
  • 0
Oh hai i was just taking this nice trip to Windhelm because I wanted to OH MY GOD ITS A DRAGON!!!

Lagt til 2011-11-12 03:34:
Lol droppa et sverd fordi inventoryen var full, så kommer det en drittunge og sier "Hey msiter, I think you lost this" og gir den tilbake til meg. Skal slå han nå.
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Skreifiskaren:har bare drept 2 drager selv om jeg er i level 9



Jeg er i level 8 og har ikke sett en eneste drage (bortsett fra den helt i begynnelsen, selvsagt). Er det fordi jeg knapt har begynt på main questet, eller har jeg bare gått på feil steder? Ikke at det haster, regner med jeg støter på dem før eller senere.


Innen lvl 8 hadde jeg fått 9 dragon souls.... 1 fra main story. De bare dukker opp hele tiden for meg. Gjerne ute i ødemarka når jeg har lite potions og er alene
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Her er karakteren min ivertfall. Fant meg akkurat Dwarven armor, så trasker rundt i den. Har brukt vanlig iron armor frem til nå, synes den er så "ikonisk" liksom. Har blitt så vandt til den etter E3 gameplayet, digger det faktisk. Anyways, slik ser jeg ivertfall ut nå. Crappy mobilbilde, btw.

http://imageshack.us/photo/my-images/851/dsc00428r.jpg/
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
omg, gama 12 timer i strekk nå... pause snart kanskje? NEI
faen klarer ikke slutte, det er så awesome!
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Haha..fett har en hund ved min side


Hadde det selv en stund. Bare irriterende at den ofte er i veien i huler, etc.
Btw, jeg har tenkt til å kjøpe meg hus i Whiterun. Snakket med en fyr på slottet som kunne selge meg hus. Men nå, som jeg har penger, finner jeg ham ikke. Help? Hvor bor han? Han sto ved Jarlens side i main questen, nesten i starten.
  • 0
Han er der veldig lite. Prøv å wait en stund. Hos meg så var han der oftest 10 AM og 10 PM av en eller annen grunn
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Eller så kan du, you know, snakke med Jarlen om det.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Fant ham, og fant huset. Egentlig var det grisestygt inni, med masse støv, spindelvev, etc.

Har et problem med at Skyrim plutselig lukker seg, uten advarsel. Er litt irriterende, må save hvert minutt nesten.

Drepte forresten nettopp min tredje drage.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Fant ham, og fant huset. Egentlig var det grisestygt inni, med masse støv, spindelvev, etc.

Har et problem med at Skyrim plutselig lukker seg, uten advarsel. Er litt irriterende, må save hvert minutt nesten.

Drepte forresten nettopp min tredje drage.


Skjer med meg også at det pluteslig kan lokke seg,

Men er det noen som vet hvordan man overgir seg til byvakter? på pc
._. xd
You don't have to be beautiful but it helps
  • 0
Siterer dan andre:
Men er det noen som vet hvordan man overgir seg til byvakter? på pc
._. xd


Jeg er for det meste snill gutt jeg. Men hvis noen irriterer meg shouter jeg på dem. Men vaktene er så kompiser med meg at de ber meg slutte med det, hvis jeg er vennlig. Folk blir jo så nervøse.

Btw, jeg har drept 3 eller 4 drager nå. Jeg kan 2 shouts, og har en tredje, Fire Breath. Men hvordan får jeg den siste til å funke? Har absorbert 1 dragesjel etter at jeg fikk en shouten, men tror fortsatt ikke den funker.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Er dragene der etter main questet er fullført? Tror ikke jeg vil fullføre det, om dragene forsvinner.


Vanskelig å si, har ikke sett noen, men jeg har heller ikke spilt så mye etter jeg fullførte main-questet.
Det er hvertfall en, uten at jeg skal spoile noe om hvem det er.
Kommer litt an på hvilke valg du tar nærmere slutten.

Det som er med dragene er at det er random encounters og de som har faste steder hvor du kan oppsøke dem selv.
Har tatt alle de sistnevnte før jeg gjorde ferdig main-questet, så de er hvertfall borte.
Men random encounters så jeg lite til på forhånd, så jeg vet ikke om de fortsatt er der.

Siterer Zook:
Jeg er i level 8 og har ikke sett en eneste drage (bortsett fra den helt i begynnelsen, selvsagt). Er det fordi jeg knapt har begynt på main questet


Må komme til et visst punkt i main-questet ja.

Siterer Parkour Gamer:
jeg har drept 3 eller 4 drager nå. Jeg kan 2 shouts, og har en tredje, Fire Breath. Men hvordan får jeg den siste til å funke? Har absorbert 1 dragesjel etter at jeg fikk en shouten, men tror fortsatt ikke den funker.


En dragesjel "aktiverer" ikke alltid det siste shout ordet du lærte.
Har tatt 16 drager, men har bare 7-8 shouts jeg kan bruke...
Enten er det bugga, eller så må man finne riktig kombinasjon av ord og sjeler.
  • 0
Dette er Raoul. Dark Elf battlemage. http://bildr.no/view/1024268

Aner ikke hvorfor bildet kommer sidelengs, vet ikke hva jeg gjør feil.

Spilt 8 timer og et kvarter, sovna på sofaen i natt Men nå er jeg våken og klar til å spille absolut hele dagen. Herregud, for et spill. Knuser Oblivion på absolutt alle punkter. Bortsett fra at introen var noe svakere, ikke fordi den var dårligere, men når jeg liksom så Skyrim for første gang, gjorde ikke like sterkt inntrykk som når jeg steg ut av kloakken i Cyrodiil.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skyrim er konge Lagde en Nord kalt Leonidas, han er warrior

Så en giant i sta og gikk bort til han og gjett om det var et dumt valg, han slo til meg med klubba hans så jeg fløy flere meter opp i lufta xD Flaks jeg lagra før jeg gikk bort til han.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Dette er Raoul. Dark Elf battlemage. http://bildr.no/view/1024268


Kratos?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Kratos?


Nei
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Da ble jeg Archmage!
  • 0
Er jeg den eneste som bruker alle timene mine på å loke rundt? Har gjort svært lite seriøst så langt. Elsker den friheten.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Deilig. Stjal masse elven armor og våpen fra noen vakter jeg drepte i et main mission. De er kanskje ikke så fine, men de er stilige, og sykt bra.
  • 0
Vampyr etter kun 8 timer! Hjelp?
  • 0
Hvordan kvitter man se gmed vampyr greia?
  • 0
Har ingen planer om å bli vampyr. Klarer meg fint som varulv, det er jo ingen negative ting med å være varulv.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!