Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Hvor i gokk ligger Blackreach egentlig?
Kunne ikke holde meg unna fra å søke det opp, og fy fader, det lille jeg så virka fantastisk. Pliiz do tell?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer fantomena:
Bare jeg som spiller p åPC som ikek har noe problem?


rart at du skulle si det, for jeg gama med to kompiser på fredag og lørdag. En hadde Xbox, den andre hadde PS3 og jeg har på PC. jeg var den eneste uten noe teknisk problem
Bah!!?
  • 0
Stormcloak eller Imperial?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Decyfer:
Citerer Play:
Mhm. Får en syk Pandorafølelse når eg vandrer rundt der! En av Skyrims nydeligste plasser.


Definitivt. Men har du funnet noe fett der nede?


Ikke noe nevneverdig. Har ikke prøvd alle dørene du finner der though. Var mer interessert å finne Crimson Nirnroot der nede for å få fullført en quest
  • 0
Hater M$. De har betalt Bethesda slik at de utsetter DLC'ene til PC og PS3 med en måned. Er nesten flau over å eie en Xbox.
  • 0
Siterer Spreeky:
Stormcloak eller Imperial?


Stormcloak.

Siterer Play:
Ikke noe nevneverdig. Har ikke prøvd alle dørene du finner der though. Var mer interessert å finne Crimson Nirnroot der nede for å få fullført en quest


Ah, okay;)
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
I natt drømte jeg at Skyrim fikk coop. Det var fantastisk...
  • 0
Stormcloack.
Men digger logoen til Empire.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer djani:
Hvor i gokk ligger Blackreach egentlig?
Kunne ikke holde meg unna fra å søke det opp, og fy fader, det lille jeg så virka fantastisk. Pliiz do tell?


Befinner seg i denne hulen. Det finnes innganger som går direkte til Blackreach, men de må først åpnes innenfra.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hater M$. De har betalt Bethesda slik at de utsetter DLC'ene til PC og PS3 med en måned. Er nesten flau over å eie en Xbox.


Så det er flaut over at Microsoft har åpnet pengeboka si og betalt en dose millioner til Bethesda? Good joke, man!
  • 0
Nei, han er flau over at selskapet som lagde konsollen hans skal bruke penger til å utestenge andre for en periode.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Fant ut at 6 av de 8 drageprestmaskene lå strødd på gulvet sammen med masse annet rot som ligger i huset mitt x) Kan likegodt prøve å få hele samlingen da. Har funnet Vokun, Hevnoraak, Krosis, Morokei, Volsung og Nahkriin.
  • 0
Siterer Play:
Befinner seg i denne hulen. Det finnes innganger som går direkte til Blackreach, men de må først åpnes innenfra.


Smooth.
Will take a look later!

On an unrelated note; Andre PS3-brukere som merker heftig framdrops i f.eks Riften, samt noen halvt-sekunds lag når man beveger seg over laaange strekninger?
Vil tro sistnevnte har med at spillet loader terrenget, however, framedrops i Riften og sånt no, det...
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Etter litt søking her og der (Rettere sagt, sjekke Bethesdas forum), ser jeg at et antall brukere uavhengig av plattform har samme problem når det gjelder texture streaming problemer, samt at spillet begynner å hakke mer og mer etterhvert som saven går over 5 MB i størrelse.
Noen her som kan bekrefte dette?
Tenker å sjekke savefilstørrelsen når eg kjem hemmåt seinare.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer MationMac:
Nei, han er flau over at selskapet som lagde konsollen hans skal bruke penger til å utestenge andre for en periode.


Riktig det. Synes Sony er mye mer faire. De punget ut for å få BF3 DLC'ene komme en uke før til PS3. Er sikker på at hvis Sony ville, kunne de ha punget ut for å få DLC'ene en måned før de andre de og. Men synes Sonys strategi er bedre, tenker litt på andre og.

Lagt til 2011-11-14 15:20:
M$ har jo også betalt slik at CoD utgivelsespakkene blir sendt en måned senere til PS3 og PC. Er jo bare piss. Tror det er utrolig få som gidder å kjøpe Xbox for det.
Hater virkelig hvor pengegriske Microsoft er.

Lagt til 2011-11-14 15:22:
Siterer djani:
On an unrelated note; Andre PS3-brukere som merker heftig framdrops i f.eks Riften, samt noen halvt-sekunds lag når man beveger seg over laaange strekninger?
Vil tro sistnevnte har med at spillet loader terrenget, however, framedrops i Riften og sånt no, det...



Har ekstreme framedrops i Riften på PC jeg. Utrolig irriterende. Spesielt hvis jeg kikker mot midten av byen. Kikker jeg i været, får jeg ca 50-60 FPS. Kikker jeg mot midten av byen dropper den til 20 ...
Utrolig dårlig portet, synes jeg. Er utrolig mange som har framedrop, mouse lag, osv, på PC. Hvis ikke Bethesda patcher dette straks blir jeg veldig skuffet, og irritert.

Lagt til 2011-11-14 15:23:
Siterer djani:
saven går over 5 MB i størrelse.
Noen her som kan bekrefte dette?
Tenker å sjekke savefilstørrelsen når eg kjem hemmåt seinare.



Kanskje det kan noe å ha med framedrop og lag problemene mine. Saver jo verdt 5 min eller noe, og har sikkert savet snart 300 ganger.
  • 0
Skal kjøpe skyrim til ps3 for å platte det når det faller i pris
What is dead may never die
  • 0
Siterer djani:
samt at spillet begynner å hakke mer og mer etterhvert som saven går over 5 MB i størrelse.


Har opplevd det omvendt jeg, spillet har hakket mindre og mindre (altså nesten aldri)

Det eneste jeg har problemer med, er at spillet quitter til skrivebord i blant. Det skjedde 3 ganger på LAN'et i helgen (PC)
Mange andre hadde visst også det problemet...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Fyyy faen! Fyttihelvete så rått!

Spoiler:Sloss nettopp mot Alduin! Fyyyyy. På fjelltoppen, sammen med den andre dragen. Har aldri, noensinne, i hele mitt liv, hatt så gåsehud. Ja. Jeg fikk serriøst gåsehud. Og hjertet mitt banket så hardt at jeg faktisk kunne høre det. IRL. Det var sykt

Fikk meg forresten nettopp dame i Skyrim! Ikke den aller peneste, men søt er hun! Orker ikke bryllup med en gang, but still. Blir nok ikke lenge til.

Lagt til 2011-11-14 18:05:
Hjertet mitt banker fortsatt fort, nesten et kvarter senere.
  • 0
Skuffa over at drageangrep er utrolig sjeldne. Trodde de skulle bare plutselig komme ut av ingensteder, ikke dukke opp på hovedquests eller på spesielle "dragespots", som jeg kaller dem. På kartet ser dere et dragesymbol, og det er dragespot. Hadde store forventninger til at en drage skulle jakte meg ned og ta meg uten å vite det, men det skjer altså så godt som aldri. Det suger.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har kjøpt eit hus i whiterun. Skal nå stikke til thieves guild og "kvitte" meg med noen varer som jeg "plukket" opp i løpet av turen
What is dead may never die
  • 0
Det hender jo en random drage angriper deg da. Jeg gikk og ante fred og ingen fare oppe i fjellene. Plutselig ristet det i bakken, og rundt meg sprutet det flammer. Sto bake en stein, så flammene gikk ved siden av meg. That happened just random.
  • 0
Elsker spillet så langt, selv om det er en del bugs i spillet noe som er ganske irriterende!!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Hopetify:
Har kjøpt eit hus i whiterun. Skal nå stikke til thieves guild og "kvitte" meg med noen varer som jeg "plukket" opp i løpet av turen


Husk å kjøpe alt av møbler og shit. Når du har alt er det skikkelig koselig.

Lagt til 2011-11-14 18:27:
Siterer albaga:
Elsker spillet så langt, selv om det er en del bugs i spillet noe som er ganske irriterende!!


Enig, det er veldig mange bugs.
  • 0
Siterer Hopetify:
Har kjøpt eit hus i whiterun. Skal nå stikke til thieves guild og "kvitte" meg med noen varer som jeg "plukket" opp i løpet av turen


Hvem kjøper man hus av? Hvordan gifter man seg?
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!