Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Du kan skaffe deg en amulett i Riften, som gjør at du kan finne deg damer. Du har størst sjangs hvis du gjør en quest for damene først.
Hus får du kjøpt av en av de som jobber hos Jarlen i Whiterun. Det er ikke alltid han er der, men du ser ham. Han er nesten skallet, og har en grå drakt.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Du kan skaffe deg en amulett i Riften, som gjør at du kan finne deg damer. Du har størst sjangs hvis du gjør en quest for damene først.
Hus får du kjøpt av en av de som jobber hos Jarlen i Whiterun. Det er ikke alltid han er der, men du ser ham. Han er nesten skallet, og har en grå drakt.


Hvor i riften er denne amuletten?
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hvor i riften er denne amuletten?


Gå til "The Bee and the Barb" så snakker du med Maramal til det ikke er flere alternativer, og da skal du ha fått den.

Hvis han ikke er der, så er han i Temple of Mara (eller noe i den dur)
  • 0
Jeg fant ham i Temple of Mara, i Riften. Fant ham ikke i The Bee and the Barb.
  • 0
noen som har M'aiq enda? finner han ikke!
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Hvor i riften er denne amuletten?


Gå til "The Bee and the Barb" så snakker du med Maramal til det ikke er flere alternativer, og da skal du ha fått den.

Hvis han ikke er der, så er han i Temple of Mara (eller noe i den dur)


Ty.

Noen-som-vet-hvordan-man-kommer-seg-til-"Dead Crone Rock"?
The D' is silent.
  • 0
Ruster meg til kamp. Har brukt nesten 5000 gold på potions.
Har blitt ført til Alduin. Men det er f*ckings annen drage der, så jeg kommer meg ikke forbi! Og denne dragen er en random en. FFS.

Lagt til 2011-11-14 20:45:
Novice høres fristende ut ...
  • 0
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe gode spells? Må få brukt noen av pengene mine, dessuten er jeg lei av Fire Ball og Ice Storm (selv om de fungerer bra mot det meste)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Å der tok jg vekk varulvkraften min..Så ikke vitsen i å ha d, når jg aldri brukte d..Får også bonus når jg soveer nu..

Lagt til 2011-11-14 21:36:
Brått er jg gift med "Aera the huntress"
The D' is silent.
  • 0
Kan man bruke kona si som companion?

Btw, ikke skaff dere hund. Den kunstige intelligensen er helt forferdelig. For det første går den i veien hele tiden. Spesielt i trange ganger og slikt. For det andre går den ALLTID i feller, og for det tredje bjeffer den konstant som gjør det umulig å snike seg. I tillegg er det irriterende å høre på.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Kan man bruke kona si som companion?

Btw, ikke skaff dere hund. Den kunstige intelligensen er helt forferdelig. For det første går den i veien hele tiden. Spesielt i trange ganger og slikt. For det andre går den ALLTID i feller, og for det tredje bjeffer den konstant som gjør det umulig å snike seg. I tillegg er det irriterende å høre på.


Idk..min var companion fra før av..så ja..
The D' is silent.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
For det første går den i veien hele tiden. Spesielt i trange ganger og slikt. For det andre går den ALLTID i feller, og for det tredje bjeffer den konstant som gjør det umulig å snike seg. I tillegg er det irriterende å høre på.


Helt enig! Gledet meg til å få en hund, men den var jo bare irriterende. Hadde min egen. Aner ikke hvor den ble av. Like greit.

Siterer RockFuzzEleven:
Kan man bruke kona si som companion?


Aner ikke, har ikke giftet meg med henne enda. Skal gjøre det, hvis jeg blir ferdig med main quest.

Siterer Finalfantasyfrelst:
Å der tok jg vekk varulvkraften min..Så ikke vitsen i å ha d, når jg aldri brukte d..Får også bonus når jg soveer nu..


How?
Ikke det at jeg vil fjerne det, synes det er tøft jeg.
Dessuten, hva er det man egentlig får når man sover?

Siterer Finalfantasyfrelst:
Brått er jg gift med "Aera the huntress"


Er ikke det dama fra Fighters Guild, hun med de 3 stripene i trynet? How to marry her? Shes nice.
Kan sende et bilde av "dama mi", hvis noen lurer.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Predator:
Hadde store forventninger til at en drage skulle jakte meg ned og ta meg uten å vite det, men det skjer altså så godt som aldri. Det suger.


Rart. Møter ofte på "unscripted" drager. Ble for eksempel angrepet av en drage da eg gikk ut av College, og seinest som rett i sted var det en som hadde begynt å angripe en imperial camp.
  • 0
Samme her! Har møtt ganske mange drager. Den éne fikk jeg ikke kontakt med da. Det var sykt irriterende (den bare sirklet rundt høyt over meg)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Angående random drager, mini spoiler:

Spoiler:Ble nettopp flydd av en drage på vei til Alduin. Men rett ved Alduin er det en random drage. Kommer meg ikke videre. Må vel skru ned vanskelighetsgraden. 2 drager er ikke lett. Møkk altså.
Hater at den randome dragen er der. Og det er ingen vei tilbake heller, så jeg kan ikke ta og trene heller, Jeg har rushet gjennom historien for fort tror jeg, er kun i lvl 13, har ikke 1 eneste time med trening, i noe.
  • 0
Denne tråden tar av når skoledagen er over.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Parkour Gamer:
Angående random drager


Så ta vanskelighetsgraden ned da. De e ikke sterkere enn noen andre drager. Bruk Storm Call for å gjøre skade på begge.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Å der tok jg vekk varulvkraften min..Så ikke vitsen i å ha d, når jg aldri brukte d..Får også bonus når jg soveer nu..


How?
Ikke det at jeg vil fjerne det, synes det er tøft jeg.
Dessuten, hva er det man egentlig får når man sover?

Citerer Finalfantasyfrelst:
Brått er jg gift med "Aera the huntress"


Er ikke det dama fra Fighters Guild, hun med de 3 stripene i trynet? How to marry her? Shes nice.
Kan sende et bilde av "dama mi", hvis noen lurer.


Man-kan-fjerne-d-ved-å-kaste-ett-heksehode-i-en-blå-brann-på-ett
-oppdrag..ska-ikke-si-hvilket? Og-aera..d-er-ho-fra-companions-md-3-striper-jo..jeg-bare-spurte-
ho..så-gifta-vi-oss..random-fordi-ho-fulgte-mg-som-companion..så-
sa-ho: "im not gonna lie, i like u" ..Så-gifta-vi-oss..å-nå-bor-vi-brått-sammen-og-ho-har-egen-butikk
..
The D' is silent.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Angående random drager


Akkurat de dragene er ikke random.
Det skal være fire andre drager der, to du må ta og to som er mer valgfrie. (anbefaller å la de to være, for de er i lvl 40)
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Skuffa over at drageangrep er utrolig sjeldne. Trodde de skulle bare plutselig komme ut av ingensteder, ikke dukke opp på hovedquests eller på spesielle "dragespots", som jeg kaller dem. På kartet ser dere et dragesymbol, og det er dragespot. Hadde store forventninger til at en drage skulle jakte meg ned og ta meg uten å vite det, men det skjer altså så godt som aldri. Det suger.


Tror det er ganske tilfeldig og at du har hatt uflaks. Fram til i går hadde jeg ikke møtt en eneste drage som ikke var del av historien eller en bounty, men i dag har jeg drept to drager på helt random steder. Den ene var Blood Dragon og den andre var vanlig.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Predator:
Skuffa over at drageangrep er utrolig sjeldne. Trodde de skulle bare plutselig komme ut av ingensteder, ikke dukke opp på hovedquests eller på spesielle "dragespots", som jeg kaller dem. På kartet ser dere et dragesymbol, og det er dragespot. Hadde store forventninger til at en drage skulle jakte meg ned og ta meg uten å vite det, men det skjer altså så godt som aldri. Det suger.


Skjer stadig vekk hos meg.
Har tatt 26 drager nå og hvertfall 17 av dem har vært random, hvor de har angrepet byer, teltplasser, eller andre steder hvor det er folk eller monstre.
Noen ganger flyr de bare rundt å brenner smådyr

Dukker som regel opp når jeg er i skogen eller i fjellene.
Sjelden jeg ser dem på de store slettene.
  • 0
  • Play
  • Play
Lydia forsvant sporløst under et drageangrep! Må vist finne med en ny companion ser det ut til...

Jaja, hun fungerte mest som en forsøkskanin uansett. Alltid tidig å gjøre dette med henne: http://www.youtube.com/watch?v=pyBbSMgN6XM
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Sjelden jeg ser dem på de store slettene.
Motsatt med meg, området rundt Rorikstead kryr av dem. Ble angrepet av to drager på én gang for noen levler siden. Og nesten hver gang jeg bruker fast-travel til Dawnstar finner jeg en drage som går løs på vaktene der.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Har bare møt en drage random, og den drepte meg...
Etter det har jeg ikke sett en eneste en...

Jeg har bare mange shouts som enda ikke er brukt...

Siterer Play:
Lydia forsvant sporløst under et drageangrep! Må vist finne med en ny companion ser det ut til...


Lydia ja...savner henne
Hun døde i en hule, jeg dro henne helle veien gjennom hulen til jeg kom til dragonstone tavlen, der plasserte jeg henne...

Jeg skulle ønske det var noe som kan vekke henne til live igjen!
Og ikke det at hun er zombie, men som menneske!

Jeg har et spørsmål angående dette med å vekke døde, opp til livet igjen!
Vis man er Vampyr kan man vekke døde opp?
Eller er det noen spells?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
De er absolutt ikke sjeldne.
Men Blood Dragons virker litt vanskeligere en Dragons.

Disse skal visstnok være vanskelige.
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20111114145843/elderscroll
s/images/thumb/d/de/TESV_2011-11-14_22-52-19-98.png/830px-T
ESV_2011-11-14_22-52-19-98.png
Website: http://mationmac.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!