Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Takk gud.
  • 0
Trodde de bare skulle modifisere Fallout 3-motoren noe jævlig. Nå skulle de heldigvis ikke det.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Los
  • Los
Men for å være ærlig trodde jeg aldri de kom til å gi ut et nytt spill i samme motor, spesielt ikke TES:V og spesielt ikke den motoren nå. Den er utdatert, og de vet det. De vet at de hadde tapt penger, fans og salg på å drite i å oppgradere grafikk og motor nå.

De har jo alltid operert med høy grafisk standar på sine TES-spill. Morrowind var jo foran for sin tid, samme med Oblivion. De ledet vel litt vei i grafikken begge to. Så forventer gooood grafikk på Skyrim også!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Gleder meg
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Oblivion


Synes nesten grafikken var bedre i Oblivion enn i Fallout 3, på mange punkter ihvertfall.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Oblivion
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hørte det ikke før nå, men er det ikke Max von Sydow som har stemmen i traileren?
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Hørte det ikke før nå, men er det ikke Max von Sydow som har stemmen i traileren?


Yup, må være. Så da er vi forsikret noen kjente stemmer iallefall.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Skreifiskaren:
Hørte det ikke før nå, men er det ikke Max von Sydow som har stemmen i traileren?


Står på wiki-siden hans at:

"Von Sydow will voice a character in The Elder Scrolls V: Skyrim, set for release in 2011. He appears in the initial teaser trailer for the game."

Så, jepp|
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Så teaseren (selvom jeg sa jeg ikke skulle se noe fra spillet før det kommer)
Den var jo ganske... innholdsløs.
Sure, det er en teaser, men den sa meg ikke så veldig mye.
Jeg ble ikke noe mer ivrig av å se den.
Men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg helt sykt mye til spillet dukker opp.

Oh well. Jeg får late som jeg ikke har hørt at det kommer, frem til 11.11.11
Null stress med så mange spill jeg må ha innen den tid.
  • 0
gleder meg syyyyykt! håper på forbedringer innen valgmuligheter/konsekvenser og levlingsystemet. litt småskuffa over det som var i Oblivion (så skal det sies at jeg spilte Fallout 3 før jeg spilte Oblivion )
  • 0
  • Los
  • Los
Det er jo litt innhold i teaseren da.. Vi får vite at spillet tar plass i Skyrim, hvor nordene bor, så det blir vel litt vikingaktig, vi får vite at det handler om tilbakekomsten av dragene, vi får vite at det er borgerkrig i Skyrim, vi får vite at det nok en gang finnes en helt til å slå tilbake (Dragonborn) og vi får vite at det tar sted i tiden etter Oblivion.

Det er jo en del!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Det er jo litt innhold i teaseren da.. Vi får vite at spillet tar plass i Skyrim, hvor nordene bor, så det blir vel litt vikingaktig, vi får vite at det handler om tilbakekomsten av dragene, vi får vite at det er borgerkrig i Skyrim, vi får vite at det nok en gang finnes en helt til å slå tilbake (Dragonborn) og vi får vite at det tar sted i tiden etter Oblivion.


Vel... såpass fikk jeg med meg.
Men stort sett alt dette er jo ting folk har diskutert vidt og bredt om,
omtrent siden Oblivion kom ut.

Burde kanskje heller sagt at jeg ikke ble overrasket av innholdet i teaseren...

Men for all del.
Jeg ser frem til et spill i kaldere og mer vikingaktige omgivelser.
Drager er dog noe jeg ikke har så mye til overs for.
Men jeg har stor tro på spillet.
  • 0
  • Los
  • Los
Dragons are awesome!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Det virker egentlig som om Bethesta tar The Elder Scrolls serien mest seriøst. Det er i og med ikke så rart tatt i betraktning at TES spillserioen er hjerte barne deres. (ikke sant?)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Håper ridingen av hester har blitt nogenlunde oppdatert. Dessuten hadde det vært skamfet med horseback combat!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Håper ridingen av hester har blitt nogenlunde oppdatert. Dessuten hadde det vært skamfet med horseback combat!


Da hadde det blitt til at alle rei rundt på hest istedenfor å gå. Planlagt i oblivion, men ble ikke noe pga. av dette. Kan jo evt. forenkle kampsystemet og gjøre det litt vanskeligere når man sitter på hest da. Er vel sikkert ikke så vanskelig?
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer dark samus nemesis:Håper ridingen av hester har blitt nogenlunde oppdatert. Dessuten hadde det vært skamfet med horseback combat!

Da hadde det blitt til at alle rei rundt på hest istedenfor å gå. Planlagt i oblivion, men ble ikke noe pga. av dette. Kan jo evt. forenkle kampsystemet og gjøre det litt vanskeligere når man sitter på hest da. Er vel sikkert ikke så vanskelig?


Å skyte med bue fra hesteryggen burde hvertfall gå an.

Hester var ganske så ubrukelige i Oblivion (hvertfall på 360)
Spillet lagget voldsomt når man trippet fremover på ryggen til fremtidig lim.

Klarer meg fint med beina, men så lenge hester er med, så burde det også være mulig å bruke dem...
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Klarer meg fint med beina, men så lenge hester er med, så burde det også være mulig å bruke dem...


Enig hesten var ganske ubrukelig i Oblivion, du kunne ikke sloss fra hesteryggen, men både du og hesten kunne skades, etter vert løper du fortere enn hesten noe som fjerner den eneste grunnen til å ha og bruke hest.

Det eneste hesten gjorde i oblivion for min del var at den skapte stemning, den ga meg personlig ingen fordeler og dermed ble den ikke benyttet...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Absolutt enig. Hestene i Oblivion var bare stemningsskapere og ingenting annet. Jeg hadde alltid løpe/gå skillen så jeg fikk xp av å gå istedenfor og jeg levlet fortere.
Carpe Noctem
  • 0
Håper de lager masse DLC-er til dette spillet. Elsker DLC-er <3
  • 0
Siterer F0xHunter:
Håper de lager masse DLC-er til dette spillet. Elsker DLC-er <3


Ja, det kunne blitt awesome. Kult om de hadde fått med noe slikt som Mehrunes Razor, for det var en av de beste sidequestene noensinne.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
takk og lov får ny motor, håper det blir en lik CS til den da.



Dere klumser! DET ER ET ELDER SCROLLS SPILL! OFC WE GETZ DLC

jeg ser fan ikke bort ifra en Expansion!

Lagt til 2010-12-14 22:53:
Siterer Arawos:
Absolutt enig. Hestene i Oblivion var bare stemningsskapere og ingenting annet. Jeg hadde alltid løpe/gå skillen så jeg fikk xp av å gå istedenfor og jeg levlet fortere.


Det var deffor man lasta ned saigon's akatosh dragons eller hva fyren som lagde det nå het ^^ må ha vært en av mine mest brukte mods

EDIT: men de som fikk Thieves guild hjelmen foretrekker jo å gå ^^
  • 0
Siterer coolandcalm:
Dere klumser! DET ER ET ELDER SCROLLS SPILL! OFC WE GETZ DLC


Mener ordentlige DLC-er.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!