Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Finalfantasyfrelst:
Snakka md alle der i går, men fant ingen som ville ha konk..


Det virker som det er tilfeldig hvor questet begynner. Du må bare finne Sam Guevenne på en pub i en eller annen by. Jeg fant han i Windhelm.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Gud bedre for en idiot. Worth it? Maaaaaybe

Så sant det er ekte, selvsagt. Men folk som legger sånt ut på face, kødder vel egentlig svært sjelden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men folk som legger sånt ut på face, kødder vel egentlig svært sjelden.
Det finnes MASSE falskt på Facebook. Hele "barricaded, kick in door" delen gjorde meg skeptisk.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Bare-jg-som-har-funnet-"Oghma inifium" en-bok..verdt-2500..ska-ikke-si-hvordan-man-får-tak-i-den-md-mi
ndre-noen-spør..pga-spoilers..

Lagt til 2011-11-17 19:23:
Damn..den-boka-ga-meg-3lvler..
The D' is silent.
  • 0
Du gjør det vanskelig å lese når du ku
tter ord som jeg gjorde nå, og magler
enkelte bokstaver.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Bare-jg-som-har-funnet-"Oghma inifium" en-bok..verdt-2500..ska-ikke-si-hvordan-man-får-tak-i-den-md-mi
ndre-noen-spør..pga-spoilers..

Lagt til 2011-11-17 19:23:
Damn..den-boka-ga-meg-3lvler..


Bra du sier ifra! Har boka, men trodde ikke den kunne brukes til noe xD
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer MationMac:
Du gjør det vanskelig å lese når du ku
tter ord som jeg gjorde nå, og magler
enkelte bokstaver.


Md=Med..d=det.. gjøres md vilje, å bindestrekene kutter orda, not my fault.
The D' is silent.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gud bedre for en idiot. Worth it? Maaaaaybe


"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Noen andre som er enig med meg når jeg sier at Bethesda må lage et ringenes herre Rpg ala skyrim? De har jo mye koding inne fra før av
What is dead may never die
  • 0
Mistet hesten man får av Dark Brotherhood, Shadowmere! Jeg prøvde forsiktig å ri ned langs en fjellvegg hvor det var en foss. Såklart hoppet jeg utfor der det var litt for stor lengde mellom fjellpartiene. Hesten døde der og da. Så faller jeg av og ruller etter. Så ut som det dramatiske filmøyeblikket. Etter det landet begge i fossen og ble skylt bort av strømmen.
Spis opp maten din!
  • 0
Siterer Hopetify:
ringenes herre
Egentlig ikke. Oblivion var mer Lord Of The Rings'ish.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Ingen vits i å bli ferdig med main quest. Mest skuffende ending ever...
  • 0
Siterer MationMac:
Citerer Hopetify:
ringenes herre
Egentlig ikke. Oblivion var mer Lord Of The Rings'ish.


Det vet jeg, men de er de perfekte til å lage et lotr spill i første omgangen. jeg ville drept for et bra lotr rpg spill
What is dead may never die
  • 0
  • Los
  • Los
Har en shout som heter Ice Form, når jeg bruker den roper han "IS!" og fiendene fryser til is. Dragespråket er definnitivt innspirert av nordiske språk
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer MationMac:
Citerer Hopetify:
ringenes herre
Egentlig ikke. Oblivion var mer Lord Of The Rings'ish.


Synes dette er mer LOFR.
Har jo sett at folk kaller det "Interaktiv Tolkien".
  • 0
Siterer Los:
Har en shout som heter Ice Form, når jeg bruker den roper han "IS!" og fiendene fryser til is. Dragespråket er definnitivt innspirert av nordiske språk

Gir jo litt mening da
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gud bedre for en idiot. Worth it? Maaaaaybe


Å fy faen jeg lo
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Bare-jg-som-har-funnet-"Oghma inifium" en-bok..verdt-2500..ska-ikke-si-hvordan-man-får-tak-i-den-md-mi
ndre-noen-spør..pga-spoilers..

Lagt til 2011-11-17 19:23:
Damn..den-boka-ga-meg-3lvler..


Har funnet den selv, fet den der.

Men sitter å lurer litt, hvilke level er dere på nå og hvilke skills er det dere fokuserer på?

Selv så er jeg en lvl 46 mage med fokus på Conjuration.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer Kennda J:
Men sitter å lurer litt, hvilke level er dere på nå og hvilke skills er det dere fokuserer på?

Selv så er jeg en lvl 46 mage med fokus på Conjuration.


lvl 28 (52 timer spilt)
Har ikke fokusert spesielt på noen skills enda, men siden jeg bruker sverd og skjold, er det naturlig nok block og one-handed jeg har høyest i.
Samt smithing, som jeg desperat prøver å få opp til 100, men det går veeeldig sakte.
Jeg kunne sagt at jeg er en warrior type, men jeg vil vel heller si adventurer, fordi jeg bruker mer tid på å utforske landet enn å slåss og gjøre quests.
  • 0
Er i level 20 og legger fokus på Destruction og Restoration. (Og litt på Conjuration)

Er forøvrig 61 på Destruction (og det tar satans lang tid å få den opp )
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Los:
Har en shout som heter Ice Form
Første jeg fant. Har 2 ord til den.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Skaffa meg kone, første jeg spør om er om hu kan lage noe mat til meg, og det første hu sier er at jeg har et lite hus. Kvinnfolk!
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=gyCFuP3rM2w&feature=related Veit ikke om noen har sett denne enda, men den er episk Det er Metal versjonen av Sons Of Skyrim sangen
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
lvl 28 (52 timer spilt)
Har ikke fokusert spesielt på noen skills enda, men siden jeg bruker sverd og skjold, er det naturlig nok block og one-handed jeg har høyest i.
Samt smithing, som jeg desperat prøver å få opp til 100, men det går veeeldig sakte.
Jeg kunne sagt at jeg er en warrior type, men jeg vil vel heller si adventurer, fordi jeg bruker mer tid på å utforske landet enn å slåss og gjøre quests.
Siterer Tommy Kvaernerud:
Samt smithing, som jeg desperat prøver å få opp til 100, men det går veeeldig sakte.


Jeg har lvl 100 i smithing, dette er hvordan jeg gjorde det.

Du starter i Whiterun og går bort til blacksmith, kjøper alt som er av iron ingot og leather strips. Så lager du iron daggers ved blacksmith (krever 1 av hver per stk)

Når dette er gjort, så fast travler du til Marakarth og besøker blacksmith der (samme prosedyre der) Mulig at du må vente 10 timer (in-game) før de åpner grunnet at du ofte er der midt på natten når du fast travler.

Sår du er ferdig der, så drar du tilbake til Whiterun og gjør det samme igjen (mulig at du må vente litt igjen da du lander opp i Whiterun midt på natten)

Du går opp alt fra 1 og 2 skillpoints i smithing til 4 og 5 for hver gang, spørs hvor mange iron ingots og leather strips du har.

Dette funker fordi det går 2 dager mellom hver gang du besøker hver av dem (fortsatt in-game) og da har de fått opp beholdningen sin igjen

Husk å ta vare på daggerene du lager, da du kan ta en billig enchantment på de senere for å få enchantment opp i lvl også.

Lykke til
Hvorfor leser du dette?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!