Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Det var det jeg håpet på Tommy for jeg har så sykt mye igjen på skyrim selv etter 110 timer. Jeg gjorde alle questene i Oblivion inkludert DLCene på 112 timer og jeg har bare kommet litt over halveis på skyrim.
Per aspera ad astra
  • 0
Ulfric S
Hold of Windhelm, Skyrim

Som dere har merket så har denne siden tenk til å få bannet skyrim, her er noen av de som har signer. https://wwws.whitehouse.gov/petitions/!/petition/immediately-ban-
deadly-videogame-known-skyrim-safety-americas-youths/YmY1bL
Q5


FUS RO DAH H Jesus C

Todd H - Sky R - Batman

Dovah K Flutter S - Ezio A

Alduin Darth V Elvis Presley

Lucien L - Tiber S - Uriel Septim V

Dette var de beste jeg fant, tror ærlig at det er flere trolls som har signert enn ekte personer.
What is dead may never die
  • 0
Flying fuck, jeg har opplevd mange bugs idag. Blant annet den med at drager flyr baklengs, gjerne under bakken.

NEED MORE PATCHES!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Thives guild er så sykt drit etter at du har gjort darkness returns.
Per aspera ad astra
  • 0
183 timer playtime nå. Ehem (1 character i lvl 50 og en i lvl 43)
Carpe Noctem
  • 0
Drager flyr ikke smooth og går laggete framover, WTF, eneste store bugen jeg har opplevd.
  • 0
Shiiit mann, du tar av. Har sånn 30 timer eller noe, har ikke orka å spille så mye. Level 28 tror jeg.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Er det andre som opplever at slagene ikke treffer eller skader fiender etter den nye oppdateringen? Skikkelig irriterende.
Spis opp maten din!
  • 0
Og der rundet jeg 100K. Man kan vel si jeg har nok penger å bruke i tiden fremover.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Liker ikke at det er alt for lett å tjene penger på Skyrim. Skyrim er rett og slett for lett. Ikke i combat kanskje, men sånn generelt.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Merket at når jeg steg raskt i smithing så ble alt av loot plutselig mye bedre. Virker som armour og våpen blir tilgjengelig etter hva du selv kan lage. Heldigvis har jeg ikke sett noen NPCer med bedre armour enn steel plate.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Skrevet 2011-12-01 23:47

Det er mye vanskeligere å tjene penger i skyrim en i oblivion. I oblivion hadde butikkene evig penger mens på skyrim har de bare så så mye penger og det tar lang tid før de får mer
Per aspera ad astra
  • 0
Er det bare jeg som har problemer med at tingene i kister/containers ikke blir sortert alfabetisk? Det er sykt irriterende i lengden, å måtte lete gjennom hele kisten for å finne f.eks alle delene til rustningen jeg skal ha. Om det er noen som har/har hatt samme problemet, og på èn eller annen måte har fått fikset det, please. Do tell.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Er det bare jeg som har problemer med at tingene i kister/containers ikke blir sortert alfabetisk?


Synes det er kjedelig at det ikke er slik selv. Foruten å sortere alfabetisk burde man også ha muligheten til å sortere ting etter attributtene deres (våpen, potions, apparel osv.). Jeg har løst problemet ved å legge de forskjellige tingene i ulike kister i huset, men likevel.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg har løst problemet ved å legge de forskjellige tingene i ulike kister i huset, men likevel.


Dette gjør jeg. Problem solved.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer The Heretic:
Jeg har løst problemet ved å legge de forskjellige tingene i ulike kister i huset, men likevel.


Dette gjør jeg. Problem solved.

Jeg også. Synes det er veldig irriterende å måtte lete gjennom flere hundre ting før jeg finner det jeg skal
Per aspera ad astra
  • 0
vor finner jeg de deadra hearts dingsene
  • 0
Siterer thehalohater:
vor finner jeg de deadra hearts dingsene


Somregel i Daedra relaterte quests. Ellers mener jeg man får kjøpt ett eller to i College of Winterhold også. De er svært sjeldne, som du sikker vet, så spis dem for guds skyld ikke. Den feilen klarte jeg å gjøre...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kan kjøpes hos visse ingrediens traders (kommer ikke på hva de heter) Jeg har kjøpt i blandt annet i Whiterun.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer thehalohater:
vor finner jeg de deadra hearts dingsene

Du kan også gjøre mehrunes dagon's shrine questet og gå tilbake til shrinet hans hver 2 uke (in-game) og få 4 daedra hearts og en del gold og ebony ingots med på kjøpet.
Carpe Noctem
  • 0
Møtte på to drager som fløy baklengs i sted, samtidig. Tror ikke jeg har ledd så mye, på veldig lenge.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer kneipen:
NPCer med bedre armour enn steel plate.


Mange NPC's har jo Elwen Armor da. Og det er bra.
  • 0
LOL ble sjokkert da jeg så hvor mye jeg hadde spillt til sammen ....100 timer


Stromet Windhelm idag og fullførte Imperial questene..Hva valgte dere?? Stormcloacs eller Imperials??

btw Jeg har ikke fullført main questen..
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
Stormcloac.
Når jeg lager en ny save skal jeg velge Imperials.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!