Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer EXcrack:
Citerer emilan1212:
I used to Like the Arrow to the knee Joke, but then i took an mace to the face,,,
du liker seamus?


Seamus og The Creatures er jo konge
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer kneipen:
Har kun hatt småbugs selv. Pressfire sin kilde sier jo at skyrim baserer seg på samme spillmotoren som fallout og oblivion, noe som er feil.


Føles kun som at spillmotoren kun er oppgradert. Er egentlig helt sikker på det.
  • 0
Siterer Decyfer:
http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4389/Utvikler-mener-Skyrim-k
an-vre-delagt-for-alltid-p-PS3

Dette hørtes jo ikke helt bra ut.

Surt!!!Grunnen til at jeg kjøpte Skyrim til PS3 var forde jeg oplvede en hel haug med bugs og treghet på og spille Oblivion på Xbox,men da jeg skiftet til PS3 var Oblivion en ren fryd og spille på.
Har en pause fra Skyrim nå,så håper dette vil bedre seg snart...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Føles kun som at spillmotoren kun er oppgradert. Er egentlig helt sikker på det.


Forsåvidt enig, men mange små detaljer som ikke var mulig med fallout sin motor.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Spillet frøs da jeg spilte nettopp. Tror det er femte eller sjette gangen. Begynner å bli veldig lei nå, vanvittig stress å måtte reise seg fra sofaen for å slå av PS3'en manuelt! Elendig at det i det hele tatt fryser helt, Bethesda bør skjerpe seg med alle disse feilene.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Spillet frøs da jeg spilte nettopp. Tror det er femte eller sjette gangen. Begynner å bli veldig lei nå, vanvittig stress å måtte reise seg fra sofaen for å slå av PS3'en manuelt! Elendig at det i det hele tatt fryser helt, Bethesda bør skjerpe seg med alle disse feilene.


Tror Bethesda gjør det de kan.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Decyfer:
Tror Bethesda gjør det de kan.


Det burde ikke vært sånn i det hele tatt, da. De brukte helt sikkert mye tid på å finpusse Skyrim, kjipt at de ikke ordnet alle de tekniske feilene.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Bernhard007:
Citerer EXcrack:
Citerer emilan1212:
I used to Like the Arrow to the knee Joke, but then i took an mace to the face,,,
du liker seamus?


Seamus og The Creatures er jo konge


ehhh, hva er det?
  • 0
Endelig ble huset mitt penere. Har nesten kjøpt allt til det og pent ble det!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Zook:
Det burde ikke vært sånn i det hele tatt, da. De brukte helt sikkert mye tid på å finpusse Skyrim, kjipt at de ikke ordnet alle de tekniske feilene.


Nei, det er en annen sak. Men forventer ikke annet av et så stort spill.
Samtidig har jeg tiltro til at de ansatte vet hva de driver og jobber på spreng for å fikse det her.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Vurderer og bytte Skyrim når jeg får det til jul (ps3 versjon) Noen tips til spill jeg kan kjøpe? Har ikke lyst å bytte, og Skyrim frister mer, men dette blir for dumt.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Vurderer og bytte Skyrim når jeg får det til jul (ps3 versjon) Noen tips til spill jeg kan kjøpe? Har ikke lyst å bytte, og Skyrim frister mer, men dette blir for dumt.


Prøv det før du bytter ihvertfall.
Har dessverre ingen solide tips.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Citerer Elektro Banana:
Vurderer og bytte Skyrim når jeg får det til jul (ps3 versjon) Noen tips til spill jeg kan kjøpe? Har ikke lyst å bytte, og Skyrim frister mer, men dette blir for dumt.


Prøv det før du bytter ihvertfall.
Har dessverre ingen solide tips.


Får jeg pengene tilbake hvis jeg åpner det da?
Er jo ikke gøy om spillet har tusen bugs og fryser seg ofte.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Får jeg pengene tilbake hvis jeg åpner det da?


Tviler på det.
Jeg har ikke opplevd tusen bugs. Men nå spiller jeg på Xbox, og har ikke spilt etter den nyeste oppdateringen.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Citerer Elektro Banana:
Får jeg pengene tilbake hvis jeg åpner det da?


Tviler på det.
Jeg har ikke opplevd tusen bugs. Men nå spiller jeg på Xbox, og har ikke spilt etter den nyeste oppdateringen.


Var på ps3 det var flest problemer så.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer Decyfer:
Citerer Elektro Banana:
Får jeg pengene tilbake hvis jeg åpner det da?


Tviler på det.
Jeg har ikke opplevd tusen bugs. Men nå spiller jeg på Xbox, og har ikke spilt etter den nyeste oppdateringen.


Var på ps3 det var flest problemer så.

Har du pc eller xbox? For da ville jeg heller ha kjøpt de til de. Men var jeg deg ville jeg kanskje ha tatt sjangsen.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Decyfer:
Tror Bethesda gjør det de kan.


Det burde ikke vært sånn i det hele tatt, da. De brukte helt sikkert mye tid på å finpusse Skyrim, kjipt at de ikke ordnet alle de tekniske feilene.


Har ikke noe med spillet å gjøre, men enginen til Bethesda, som det om stod i en artikkel som var linket her for litt siden. Synes ærlig talt at Bethesda bør oppdatere enginen sin, de har vel ikke gjort noe nytt siden Fallout 3?


De to tingene som jeg ville endret på var at du faktisk kunne følge etter folk. Bare jeg som har problemer er at med caps lock inne, går det for fort, men med caps lock ute, går du for sent til å følge etter en person?

For det andre er alle de insvisble wallsene utrolig irriterende, for mange plasser burde det vært fint mulig å gå høyere opp på, men en usynlig vegg ødelegger alltid. I tillegg burde det vært mulig å hoppe over små indre istredenfor å bli møtt med en usynlig vegg.

Siterer emilan1212:
Citerer EXcrack:
Citerer emilan1212:
ehhh, hva er det?


http://www.youtube.com/watch?v=xwir9MJ-ZwU


lol, sier meg fortsatt ingenting


Trodde det var Seamus (SSoHPC) som kom på mace to the face tingen,men tror ikke han gjorde det, selv om han bruker en mace som heter "Mace to Face +10". I tillegg hørtes det ut som noe han ville sagt.

Ville heller brukt denne da EXCrack
http://www.youtube.com/watch?v=5NylmdC_uEM

Dette forklarer også godt hvem "The Creatures" er
http://thecreatures.wikia.com/wiki/Creatures
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Dere som har gjennomført Dark Brotherhood; er det like mye innhold og oppdrag her som i Oblivion?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Dere som har gjennomført Dark Brotherhood; er det like mye innhold og oppdrag her som i Oblivion?


Nope.
Er ikke halvparten så lang som i Oblivion engang.
En har random oppdrag som dukker opp hele tiden i etterkant.
Men selve storylinen var skuffende kort.
  • 0
Siterer Bernhard007:
Citerer Zook:
Citerer Decyfer:
Tror Bethesda gjør det de kan.


Det burde ikke vært sånn i det hele tatt, da. De brukte helt sikkert mye tid på å finpusse Skyrim, kjipt at de ikke ordnet alle de tekniske feilene.


Har ikke noe med spillet å gjøre, men enginen til Bethesda, som det om stod i en artikkel som var linket her for litt siden. Synes ærlig talt at Bethesda bør oppdatere enginen sin, de har vel ikke gjort noe nytt siden Fallout 3?


De to tingene som jeg ville endret på var at du faktisk kunne følge etter folk. Bare jeg som har problemer er at med caps lock inne, går det for fort, men med caps lock ute, går du for sent til å følge etter en person?

For det andre er alle de insvisble wallsene utrolig irriterende, for mange plasser burde det vært fint mulig å gå høyere opp på, men en usynlig vegg ødelegger alltid. I tillegg burde det vært mulig å hoppe over små indre istredenfor å bli møtt med en usynlig vegg.

Citerer emilan1212:
Citerer EXcrack:
Citerer emilan1212:
ehhh, hva er det?


http://www.youtube.com/watch?v=xwir9MJ-ZwU


lol, sier meg fortsatt ingenting


Trodde det var Seamus (SSoHPC) som kom på mace to the face tingen,men tror ikke han gjorde det, selv om han bruker en mace som heter "Mace to Face +10". I tillegg hørtes det ut som noe han ville sagt.

Ville heller brukt denne da EXCrack
http://www.youtube.com/watch?v=5NylmdC_uEM

Dette forklarer også godt hvem "The Creatures" er
http://thecreatures.wikia.com/wiki/Creatures


åja lol, jeg trodde dere snakket om et band ellerno XD
  • 0
Hvis jeg starter en ny save, vil min forrige bli slettet da?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvis jeg starter en ny save, vil min forrige bli slettet da?

Nei, så lenge du ikke saver over savene dine så går det greit.
Carpe Noctem
  • 0
Startet ny save som Dark Elf. Skal si det var gøy å slå han ene duden i Windhelm som går rundt å sier han ikke har mye til over for Dunmers.

Men så er det ikke særlig vanskelig å vinne i Brawls sånn egentlig da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!