Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Det skal vel også nevnes at det har kommet en del patcher som fikser opp noen direkte ødeleggende bugs. Jeg for min del hadde blant annet to-tre store quester som ikke fungerte før de ble patchet. Ta og kjøp deg en nettkabel du!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Los
  • Los
Kan du ikke kjøpe en slik trødløsnettverks tilkobling da? Det har jeg gjort og jeg har en slik en "gammel" xbox
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Kan du ikke kjøpe en slik trødløsnettverks tilkobling da? Det har jeg gjort og jeg har en slik en "gammel" xbox

Har det jeg også, men det er litt prizy. Rundt 700 kr i butikk om jeg ikke tar feil
Carpe Noctem
  • 0
Det var dyrt. Kjøpte min for sånn 400 for 2 år siden men prisen kan jo ha steget da i løpet av årene.
Per aspera ad astra
  • 0
  • Los
  • Los
Tror jeg betalte 350 kr for min, brukt på Gamestop
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Los:Kan du ikke kjøpe en slik trødløsnettverks tilkobling da? Det har jeg gjort og jeg har en slik en "gammel" xbox
Har det jeg også, men det er litt prizy. Rundt 700 kr i butikk om jeg ikke tar feil


http://www.dealextreme.com/p/usb-2-0-wireless-wifi-network-adap
ter-for-xbox-360-30952


her ca 250kr. Dealextreme er veldig bra side hvis du ikke har handla der. Gratis shipping og greier, men litt lang leveringstid siden de sender fra japan/kina og sender vel bare 3 ganger i måneden tror jeg.

Men der har du hvertfall en billig en som du kunne bestilt
  • 0
Nå er update 1.5 ute på Steam. Håper konsollutgavene kommer i løpet av uken...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Takk for svar. Siden det ser ut som om jeg kan stappe en nettverkskabel inn på baksiden går jeg utifra at jeg skal få det til.
Har ikke penger til noe trådløskort atm.

Kommer til å spille i stor grad når jeg får tak i det som trengs, har glodd missunelig på gameplayvideoer siden spillet kom ut i 2011.
  • 0
Veldig lenge siden jeg kjøpte min så prisen har sunket enormt. okay.jpg
Carpe Noctem
  • 0
Vel, på komplett koster det 699. Det er kanskje ikke så mye for mange, men for meg er det det hvite i øyet.
  • 0
700 spenn for et nettverkskort som funker med xbox, eller 300 for en pisslang internettkabel du kan bruke hvor du vil?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer olapola:
Vel, på komplett koster det 699. Det er kanskje ikke så mye for mange, men for meg er det det hvite i øyet.

http://www.dealextreme.com/p/usb-2-0-wireless-wifi-network-adap
ter-for-xbox-360-30952


Siterer fattigmann:
700 spenn for et nettverkskort som funker med xbox, eller 300 for en pisslang internettkabel du kan bruke hvor du vil?


250 for trådløst, og jeg betalte bare 149kr for min internettkabel og den er 30 meter
  • 0
Jeg syns temaet har gått fra selve spillet til nettverkskabler. Rart.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg syns temaet har gått fra selve spillet til nettverkskabler. Rart.

Haha, tar på meg skylden for den! x)
Fikk jo svar på spørsmålet etter første quoten :p Tror det blir ledning. Skal ikke vær eonline kontinuerlig, bare til spillet er oppdatert og kjører som det skal.

Tenker jeg skal kjøre Argonian thief. Gleder meg til å teste ut det perksystemet, selv om det ser ut som noe ut av et star wars rpg xD
  • 0
Lagde meg en Orc med "tank" spillestil. Tviler på at jeg kommer til å spille noe særlig på den fremover. Two-handed var så kjedelig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Lagde meg en Orc med "tank" spillestil. Tviler på at jeg kommer til å spille noe særlig på den fremover. Two-handed var så kjedelig.


kommer også til å lage en orc med sverd eller mace og skjold. Med tanke på hvordan two-handed var i Oblivion kommer jeg ikke til å gidde engang. Vil heller ha et skjold med alle godene det kommer med.
  • 0
Siterer olapola:
Citerer The Cookiemonster:Lagde meg en Orc med "tank" spillestil. Tviler på at jeg kommer til å spille noe særlig på den fremover. Two-handed var så kjedelig.

kommer også til å lage en orc med sverd eller mace og skjold. Med tanke på hvordan two-handed var i Oblivion kommer jeg ikke til å gidde engang. Vil heller ha et skjold med alle godene det kommer med.

Two-hand er epic... Jeg glemmer å bruke skjold når jeg har det og jeg misliker dualwielding så nå går det enten i en dagger eller en claymore.
Carpe Noctem
  • 0
^Men er det ikke slitsomt at alt av slag og angrep går drittregt?
+ at man bare får bonus for den biten equipment man har? Da foretrekker jeg "one in each" hand for å få ekstra stats bonuser.
  • 0
Foretrekker selv å ha en stridsøks/sverd i den ene hånden og en spell i den andre. som oftest en healingspell.
Per aspera ad astra
  • 0
Klarer jeg å kjøre skyrim i High/Ultra med dette her?
3.4 GHz Intel Core i7-2600 prosessor
nVidia GeForce GTX550Ti 1GB
8 GB RAM?

Også BF3 helt greit?
Har ikke peiling på pc så hadde satt pris på litt hjelp
  • 0
Tror iallefall du skal klare det på High. Testa det på skolepcen min, og den kjørde det på Low/medium. Den har en tokjernet 1,6 GHz prosessor, 4 GB RAM og ett sånt Intel HD Graphics-skjermkort.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer xezopen:
Klarer jeg å kjøre skyrim i High/Ultra med dette her?
3.4 GHz Intel Core i7-2600 prosessor
nVidia GeForce GTX550Ti 1GB
8 GB RAM?

Også BF3 helt greit?
Har ikke peiling på pc så hadde satt pris på litt hjelp


Tviler på at du klarer 60 FPS med 1920x1080 på Ultra.
Decyfered!
  • 0
Ser at mange snakker om hva man bruker. På den originale gikk jeg for light armor, battleaxe og skjold. Med en dolk i tilfelle jeg blir disarmed. På den andre sneaky profilen gikk jeg for dobbel dolk eller sverd + dolk. Pluss bue selvsagt.

Liker å prøve litt forskjellig og eksprimentere. Har tenkt å lage en magiker, men vet ikke om jeg skal gå for kun magi eller klubbe og magi. Så er det valget av rustning da...

EDIT: Er winterhold quest-linjen bra?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Den er helt grei men ikke like god som dark brotherhood
Per aspera ad astra
  • 0
Lagde meg en tyv/snikmorder-figur for et par dager siden, og merker at det er mye morsomere å spille på denne figuren her, enn på hovedsaven min, der jeg er rein magiker.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!