Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Warlike:
Er jo ikke Bethesda som skal lage det så jeg ser ikke problemet. Det eneste som kan være plagsomt er å se flere av de andre stedene i Tamriel for så å ikke bli overasket i TES VI på grunn av det. Det er jo tross alt satt 1000 år før Skyrim så mye har nok forandret seg da.


De finner nok en løsning på dette, slik at store deler av Tamriel ikke blir med. Et spill med hele tamriel (MMO eller ikke) tror jeg rett og slett blir for mye å bite over!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Kun jeg som spiller spillet på PC uten mods? Virker som alle jeg har snakket med bruker en eller annen form for mod, enten det er bygninger, klær, texture packs eller andre fiffige utvidelser.
  • 0
Siterer Smæ:
Kun jeg som spiller spillet på PC uten mods? Virker som alle jeg har snakket med bruker en eller annen form for mod, enten det er bygninger, klær, texture packs eller andre fiffige utvidelser.


Jeg bruker kun den Hi-res texture pakken som var en del av de offisielle modsene i workshop. Ellers bruker jeg ingenting, men det kan hende at jeg laster ned ett mod hvis jeg finner et interessant ett.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer Warlike:Er jo ikke Bethesda som skal lage det så jeg ser ikke problemet. Det eneste som kan være plagsomt er å se flere av de andre stedene i Tamriel for så å ikke bli overasket i TES VI på grunn av det. Det er jo tross alt satt 1000 år før Skyrim så mye har nok forandret seg da.

De finner nok en løsning på dette, slik at store deler av Tamriel ikke blir med. Et spill med hele tamriel (MMO eller ikke) tror jeg rett og slett blir for mye å bite over!


Hele Tamriel er confirmed. Har laget en TESO-tråd nå også så vi kan flytte den praten ditt og ikke her i Skyrim-tråden.
"War. War never changes."
  • 0
  • Los
  • Los
Skyrim, Cyrodill og Elswyr er vel de som er bekreftet.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Skyrim, Cyrodiil* og Elsweyr* er vel de som er bekreftet.


Blir jo utrolig latterlig om Aldmeri Dominion medlemmer må holde seg i Elsweyr da? High Elves sin øy, Summerset Isles burde jo være dems hovedkvarter. Elsweyr er den svakeste delen av Aldmeri så jeg ser ikke hvorfor de ikke skal ha med flere. Dessuten vil også Daggerfall pakten eller noe være utrolig lite frempå om ingen av provinsene dems blir med (High Rock+Orsinium og Hammerfell) De må da ha med flere provinser og i følge flere på TESO-forumene så mener de at vi får hele Tamriel (right from the beginning og ikke ved expansions)

Lagt til 2012-05-04 15:48:
(Ikke ta det vondt, selvsagt om noe av det hørtes litt frekt ut eller noe)
"War. War never changes."
  • 0
Siterer Los:
http://www.ign.com/wikis/elder-scrolls-online

Sa bare at om bare de provinsene hadde vært med ville det vært latterlig (og lat til at flere på forumene da i så fall er misinformert, noe de er)

Som jeg sa burde Summerset Isles være med og det er de, Skyrim er med, Morrowind er med og da er jeg førnøyd.
"War. War never changes."
  • 0
Møtte på en drage nede i Blackreach. De var søren meg morsomt
Per aspera ad astra
  • 0
Begynte på nytt igjen i uken som var og det var faktisk ganske awesome igjen.
Omtrent 45 timer inn og jeg styrer unna main-questet for å slippe de fjollete dragene.
Spiller som en female High-elf denne gangen, med litt mer menneskelige ansiktstrekk (liker ikke hvordan alverasene ser ut).
På tross av mitt "hat" mot magi i spill, så må jeg innrømme at jeg har funnet flammer meget overpowered og har de i bakhånd i en kjip situasjon.
Er 100% god som vanlig, vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke være slem i spill, ingen uskyldige får dø f.eks

Virker forøvrig som om spillet er ordentlig på beina.
Ikke det at jeg har hatt noe særlig problemer før, men nå har det ikke vært antydning til noe. Ingen glitches engang (hverken ødeleggende eller festlige).
Overrasker meg spesielt at det ikke har fryst, for det har samtlige spill en tendens til å gjøre på 360'n etter mang en time.

Uansett, jeg har begynt å oppdage at det er litt mer liv i spillet enn jeg gjorde de første ukene.
Møter stadig noen som trasker hit og dit, soldater som plutselig bryter ut i kamp, jegere som gjør det de kan best, for ikke å snakke om en og annen uventet overraskelse på veien (vil tippe de fleste vet hva jeg snakker om).
  • 0
Har ikke fått spilt Skyrim på en stund, da det skrur seg av når jeg loader noe
Sadest time of my life ...
  • 0
Har tatt en god pause fra Skyrim jeg også, snart to uker siden jeg rørte ved spillet tror jeg. Men føler meg klar til å plukke det opp snart da, merker jeg begynner å savne det litt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Neivell nå skal spillet fryse hver gang jeg prøver å forlate jorvarskar (companions guilden) på mainen min mens det funker helt fint på de andre savene mine
Per aspera ad astra
  • 0
Er det noen av dere som vet om det finnes en farmingmod? Hadde en til Oblivion, og synes det var skikkelig koselig å avle sauer, dyrke poteter og brygge øl!
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Spillet mitt fungerer igjen. Rart. Noe må være galt, det vet jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Begynner å nærme meg 100.00 septims nå. Platinum, here I come!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har ikke fått spilt Skyrim på flere uker, da spillet krasjer enten umiddelbart etter at jeg loader en save, eller etter at jeg går et par meter. Har prøvd alt, men ingenting hjelper. Spillet bare krasjer til skrivebordet. Det er skrekkelig!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Har ikke fått spilt Skyrim på flere uker, da spillet krasjer enten umiddelbart etter at jeg loader en save, eller etter at jeg går et par meter. Har prøvd alt, men ingenting hjelper. Spillet bare krasjer til skrivebordet. Det er skrekkelig!

aj, den er kjip. Om du lager en backup av savene dine og andre viktige filer og innstalerer det på nytt da? Eneste rådet jeg kan gi deg foreløpig, tror jeg.
"War. War never changes."
  • 0
  • Los
  • Los
Er jeg den eneste som henger meg opp i karakteren min og hans historie? Jeg har en Mage, og i begynnelsen jobbet jeg meg opp til archmage. Og på grunn av hans historie som dragonborn og archmage så klarte jeg ikke å få meg til å gjøre ham kriminell. Måten jeg har spilt på gjør at magen min ble en mann av ære og makt. Noe som gjorde at jeg også valgte å hjelpe Imperialene i krigen, fordi jeg rollespilte som en mann som var veldig "offisiell" og da passet det ikke å bli med barbarene..

Men når jeg da fikk lyst å begynne med sneak og bue så måtte jeg lage en ny karakter for å unngå å sverte min mage sitt rykte hehe.

Nå er Magen min fått tilført noe nytt til sin historie da. Etter å ha vært archmage, dagonborn og krigsherre for Imperialsene så har han trukket seg vekk fra byene, bor i en hemmelig hule og er blitt litt mer ranger

Når jeg spiller må jeg hele tiden utvikle min karakters historie og bakgrunn.. Slik er det når man rollespiller
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Vell siden min karakter var en Sterk og stolt nordisk kriger , og en tro sønn av Skryrim så valgte han å hjelpe Stormcloaks. Han forrakter High Elves og magi. Men han er preget av fengselsoppholdet og den urettferdige behandlingen han fikk. Derfor beskytter han de svake (f.eks Dark Elves i Windhelm), og er hjelpsom og snill. Han bosatte seg i Windhelm, og utenom stor styrke med sitt skjold og sin klubbe, så er han også en formidabel smed, og utrolig dreven i heavy armour. Han forrakter tyveri og snike seg rundt fienden for så å stikke han i ryggen. Han kommer heller bestem og møter fienden selv om det er 20 mot en. Det eneste som ikke passer til karakterstilen hans er at han er lvl 100 i enchanting og Alchemy (men disse gjorde han så overpowerd at det ikke var gøy å spille med han lenger.

SÅ jeg lagde en ny karakter for sneak, bue, dark brotherhod. Han bryr seg ikke om velværen til samfunnet så han er ikke engasjert i å drepe andre drager enn de som tilfeldigvis måtte være så uheldige å komme i veien for han, og bryr seg ikke om imperials eller stormcloaks vinner krigen. Ha dreper hvis det tjener han, eller hvis han synes det er spennende. En borg eller ruin voktet av 40 skurker eller trollmenn er en fryd for han å drepe seg ubemerket gjennom.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
http://www.bethblog.com/2012/06/01/e3-apply-for-the-dawnguard-
beta-on-xbox-360/
for dem som har Xbox 360 som vil ha tidlig tilgang til Dawnguard (Den første DLC-EN til Skyrim)... Ja du får testet spillet helt gratis (Fullversionen) og trenger ikke å betale en krone for det når det kommer ut.

Vell synd at Bethesda ikke kommer med noen PS3 beta for oss som spiller det på PS3.
  • 0
Takker. Har akkurat meldt meg på..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Haha, spillet mitt har vært utrolig bugget i det siste, på den gode måten. Kan liste opp litt ting som har skjedd de siste dagene.

- Mange av Killcam animasjonene er helt på trynet. Animasjonene er snåle, og ikke minst utrolig kjappe. Ler meg ihjel hver gang.
- Når jeg prøver å klatre i fjellvegger med hester, flyr de flere meter bortover når jeg hopper med dem, slik at både hesten, og karakteren min dør. Ikke fullt så morsomt, men ganske artig å se på før karakteren min dør.
- Noen av NPCene sitter feil vei på benkene, så de sitter med andre ord ut mot gulvet når de f.eks spiser eller drikker, ser jo litt snålt ut da.

Ah, jeg elsker denne typen bugs.
Siterer Los:
Er jeg den eneste som henger meg opp i karakteren min og hans historie?


Neida, lever meg egentlig svært mye inn i karakteren min jeg også. Setter alltid et hovedfokus når det kommer til skills for hver karakter. Er vel gjerne derfor jeg har godt over seks karakterer nå...

Neste gang tror jeg faktisk jeg skal prøve å komme meg gjennom historien uten å drepe noen eller noe, annet enn de tingene jeg "MÅ" drepe da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvilken side skal folket bli medlem av da i Dawnguard? Danwguard (anti-vampyr) eller Vampyrene (Volkihar, Harkon)?
Selv kommer jeg til å bli medlem av Dawnguard i første omgang for å få tak i crossbow
"War. War never changes."
  • 0
Det er noe seriøst galt med PS3 versjonen av Skyrim. Hver gang jeg er i nærheten av noe som helst vann så fryser hele spillet. Jeg må skru av hele PS3 systemet, men heldigvis er det et av de få problemene. Bethesda må fikse de her vann greiene!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!